Dzisiaj jest 06 mar 2025, 22:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2011, 18:23 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Witam!

Mam problem z Gilerą jak jest zimna pali na dotyk, rozgrzeje się i nie chce zapalić.
Co może być nie tak?

Wyczyściłem gaźnik [WERBO],
zmieniłem świece i ni chu chu...

Silnik się rozgrzeje i jak go zgaszę nie chce palić. Proszę o porady!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
a kiedy jest zimny odpala?

Kompresja :)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: re:
Post: 26 kwie 2011, 18:58 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Jak zimny, dodam lekko gazu i pali...

Jak jest rozgrzany to kręcę go i on chce załapać ale nie może.

Tak to wygląda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
wyreguluj gaźnik, jak to nic nie da, to sprawdz kompresje




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 20:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Zmierz kompresje i świece możesz też zmienić..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: re:
Post: 26 kwie 2011, 21:16 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Gaźnik regulowałem ale jest jeszcze jedna sprawa.

Ten skuter pali mi na 15km z niecałe 2l. :shock:
Czy to nie przesada?

Gaźnik Weber rozmiaru nie znam, dysza 76.

Wszystko seria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 21:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
To źle wyregulowałeś;)Lub dysza za duża;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 21:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Reguluj.... bo z takim spalaniem to jak czołg ;p




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 21:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Reguluj.... bo z takim spalaniem to jak czołg ;p




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 21:44 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Panowie, ale jeździłem nim tak od grudnia, kiedy spalanie nie było takie złe, zalałem 2l. i jeździłem 30km nie licząc rezerwy.

Dzisiaj kiedy miała problemy z odpaleniem, pomyślałem sobie, że zrobię tak jak zawsze. Wykręcę gaźnik i wyczyszczę, [wszystkie śrubki regulujące wkręcam na maxa i liczę obroty ta opcja mnie nigdy nie zawodziła.]

Dodam, że kilka tygodni temu jeździłem po mieście skuter dostał niezły przepał aż nie chciał odpalić, musiałem godzinę czekać. To był tylko ten jeden raz, następnie tydzień temu aż do dzisiaj skuter na pełnych zaczął przerywać, przerywanie było wręcz nie do wyczucia. Silnik pracował równo ale czułem, że mnie spowalnia i przyśpiesza.

Wiec nie wiem co mam teraz zrobić. Mnie się zdaje, że to jednak nie wina regulacji gaźnika.

Macie na mój przypadek jakiś sprawdzony sposób?
Bez zbędnego wydawania pieniędzy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:46 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Problem rozwiązany, pęknięty króciec ssący.

Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: re:
Post: 28 kwie 2011, 20:42 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Podbijam!

Witam po raz kolejny, w moim wcześniejszym poście napisałem że to króciec ssący miał winę, nie do końca...

Wymieniłem powyższą część, co prawda skuter lepiej pali, ale to nie jest jeszcze to czego oczekiwałem, skuter po 2 sekundach kręcenia łapie ale nie może załapać, kiedy już go zapaliłem, rozgrzałem na wolnych, zgasiłem po rozgrzaniu i on znowu chce łapać i nie może.

Radzicie sprawdzić kompresję tylko jak nie mam odpowiedniego sprzętu, można to jakoś sprawdzić sposobem domowym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 21:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
No niby domowy to włożyć palec w miejsce świece..;/ Ale tak to nic nie sprawdzisz..Jedź do mechanika to za "Zimnego Lecha" Ci zmierzy;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: re:
Post: 28 kwie 2011, 21:24 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Będę musiał to rozebrać i zobaczymy jak on tam wygląda...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: re:
Post: 29 kwie 2011, 23:02 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Kolejna podbitka.

Witajcie ponownie!

Zdjąłem cylinder, głowice i tłok, nie dobrze to wygląda, pierwszy pierścień zużyty, drugi jakoś wygląda, cyl. w górnej pozycji tłoka ma pełno nagaru.
Nominał 40mm.

I teraz tak chciałbym kupić tłok z pierścieniami, coś porządniejszego, ale nie mogę niczego znaleźć na nominał tylko na szlify widziałem.

Co myślicie o tym?

KLIKNIJ

bądź

KLIKNIJ

Ale musiał bym od razu zrobić 4 szlify...

Które rozwiązanie lepsze?
Może macie jakiegoś vertex'a albo coś innej marki pod Nominał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 13:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Nie umiesz znaleźć ?

http://allegro.pl/tlok-vertex-40-0-piag ... 58802.html

A to co?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 22:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
moim zdaniem lepiej kupić ten cylinder z twojego linku, z pewnością twój dużo nie posłuży... Lepiej kupić nowy i mieć pewność...




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 0:37 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Papier wodny i na cylindrze nie ma śladu...

Zamówiłem same pierścienie, i tłok też wypucowałem wodnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 10:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
osobiście nie robiłbym tego papierem... ale jak wolisz




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy