Dzisiaj jest 20 lut 2025, 2:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2009, 16:04 
*

Rejestracja: 04 kwie 2009, 20:41
Posty: 56
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Czesc

W serwisie powiedzieli mi że mam słabą kompresje i nie długo silnik może się zatrzeć. W związku z tym moje pytanie, czy robić szlif? Czy mogę sobie kupić tłoka TNT od mielocha i on bedzie pasował? Czy może jeszcze coś innego. Odrazu mówie że nie wiem na czym dokładnie szlif polega i w ogóle jak sie to robi, ogólnie mało na motorach się znam? Wytłumaczy ktoś i doradzi?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 17:01 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Zacznijmy od tego czym jezdzisz:D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 18:31 
*

Rejestracja: 04 kwie 2009, 20:41
Posty: 56
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Keeway RY-8 Sorry ; :wink:




_________________

...:::Keeway RY-8 2008r:::...

- Tecnigas Next-R
- Filtr Powietrza Stage6 Double Layer
- Sprężyna sprzęgła +15% Top Racing
- Rolki Polini 3.6g
- Nadkole MTKT
- Lampa tylna Lexus LED Style z kierunkami
- Lakier, zieleń Kawasaki
[center] SUMA = 825zł[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 18:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Szlif cylindra to po prostu poszerzanie cylindra na nowy tłok. Nazywa się to szlif ponieważ szlifuje się nie równości cylindra zabierając setne milimetra jego gładzi czyli powiększasz cylinder o np. 0,25mm i taki sam tłok musisz kupić. Musi to być pierwszy nadwymiar, ten TNT to jest nominalny tłok czyli taki jaki masz aktualnie. Jak kupisz tłok nadwymiarowy to dajesz tłok i cylinder do tokarza lub zakładu zajmującego się szlifowaniem cylindrów i on to już wykonuje. Jak nie wiesz jaki tłok masz kupić i gdzie dać cylinder to znajdź firmę MotorLand z Warszawy, do nich podwozisz lub wysyłasz części i oni to wykonują, dobiorą odpowiedni tłok i zrobią szlif. Koszt szlifu to jakieś 150zł. 100zł za tłok i 50zł za szlif, tak jest akurat w Motor Landzie, może gdzie indziej jest taniej lub drożej. Jeśli byś wysyłał to dolicz koszty wysyłki.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 18:45 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Ile masz kasy zeby wydac ewentualnie ? Jak kolo 400zl kup zestawik metrakita np metrakita i styka:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 19:19 
*

Rejestracja: 04 kwie 2009, 20:41
Posty: 56
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
ToX pisze:
ten TNT to jest nominalny tłok czyli taki jaki masz aktualnie

Czyli kupię go i on bedzie idealnie pasował? Co lepiej zrobić szlifa czy tego TNT




_________________

...:::Keeway RY-8 2008r:::...

- Tecnigas Next-R
- Filtr Powietrza Stage6 Double Layer
- Sprężyna sprzęgła +15% Top Racing
- Rolki Polini 3.6g
- Nadkole MTKT
- Lampa tylna Lexus LED Style z kierunkami
- Lakier, zieleń Kawasaki
[center] SUMA = 825zł[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 21:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak go kupisz to będzie pasował ale po co Ci to jeśli masz małą kompresje? Tłok będzie luźny w cylindrze i nie pomoże zbytnio, na pewno nie na długo. Jak Ci to jeździ? Lepszym rozwiązaniem będzie szlif niż kupno samego tłoka.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 21:07 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Niech kupi cos w tym stylu.. http://moto.allegro.pl/item605321552_cy ... ml#gallery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 0:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Ten akurat nie pojedzie bo to do Minarelli na sworzeń 10mm a w Keeway\CPI jest 12mm.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 0:23 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 52e7895a5e ja już bym bardziej to polecił :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 7:55 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Nie napisałem, że ma kupić dokładnie to tylko coś w tym stylu:)

Pisz polskie znaki !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 02 maja 2009, 8:54 przez watcher, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 11:06 
*

Rejestracja: 04 kwie 2009, 20:41
Posty: 56
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
No a jak zrobię tego szlifa to jest jakaś szansa ze będzie mniej palił? Bo 70-tki raczej na pewno nie kupie


Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 11:06 przez magnevox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 12:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Raczej nie będzie mniej palił, albo więcej albo tyle samo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy