Dzisiaj jest 19 lut 2025, 2:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2012, 19:42 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Witam, posiadam Keewaya Hurricane i mam taki problem:

Skuter ciężko wchodzi na obroty a jak już wejdzie to jego v-max=65km/h, czy to może być problem regulacji napędu?
I jeszcze jedno, po zmianie cylindra na 70ccm strasznie słabo odpala, muszę kopać go z 2min, później wszystko jest ok ale jak postoi kilka godzin to znowu to samo :(
Proszę o pomoc :cry:


Setup:
Cylinder: 70ccm MW Motor
Tłumik: Laser X-PRO
Rolki: 4g
Dysza: 65




_________________

nieregulaminowy podpis


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Do regulacji gaźnik i napęd.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Dokładniej, co w gazniku? Wydaje mi się że dobrze go wyregulowałem.
a co do napędu to Centralka hebo niebieska + sprężynki hebo niebieske będzie dobrze?




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 16:27 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Jeden problem z głowy :) Słabo odpalał bo gaźnik był źle wyregulowany :D




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 16:48 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Dysze daj większą tak z 85 nawet więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 17:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
heh co ty sie dziwisz że masz taki v-max jak przy cylku 70 ccm masz dysze 65 :) tak jak wyżej 85+ dysza:)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 19:01 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Mam jeszcze pytanie, czy wymiana modułu coś da? Jak tak do proszę o linki :)

I jeszcze jakie sprężynki i centralke polecacie?




_________________

nieregulaminowy podpis


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 20:12 przez sebQ., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Ile mi wyciągnie na takim setupe jak go dobrze wyreguluje i dorzucę malossi mutivara?? :D




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
:arrow: Po pierwsze używaj opcji edit

Moim zdaniem po porządnej regulacji napędu i gaziora z multivarem powinien bujnąć się z 85-90 :wink:




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja podłącze się do pytanie ponieważ mam podobny problem. U mnie skuter nie chce chodzić z filtrem powietrza nawet jak zdejmę filtr i przyłożę jakąś szmatkę to nie chce się wkręcać, spada z obrotów i gaśnie a bez filtra chodzi super.

Cylinder Malossi 70
Gaźnik dellorto 19
dysza główna 72
dysza wolnych 50

Mam nadzieje za autor tematu nie będzie miał mi za złe ze się podłączyłem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Masz o wiele za małą dysze, daj coś w granicach 90 +-10 wielkości




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 15:46 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
@pstryk Nie mam za złe :D

Jeszcze jedno pytanko czym może być spowodowane strzelanie z tłumika?
Dużo czytałem ale każdy ma inne zdanie, jedni mówią że za mała dusza drudzy że za duża.
Proszę o pomoc :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Cytuj:
Jeszcze jedno pytanko czym może być spowodowane strzelanie z tłumika?
Dużo czytałem ale każdy ma inne zdanie, jedni mówią że za mała dusza drudzy że za duża.

Może być to spowodowane ustawieniem gaźnika (za duża mieszanka) Albo też coś z dyszą.

elastyna
Cytuj:
Masz o wiele za małą dysze, daj coś w granicach 90 +-10 wielkości

Czyli dysze w granicach od 80 do 100. A nie wiesz może jakiej wielkości jest gwint dyszy głównej w gaźniku dellorto PHB619


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 21:03 przez pstryk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:49 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Wsadziłem dyszę 85 skuter już nie strzela i szybciej wchodzi na obroty, ale v-max to samo :/ niecałe 65km/h




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
pstryk gwint w tym to chyba dellorciaku to 5mm, upewnij się przed zakupem czy będziesz miał napisane czy pasuje do tego gaźnika


sebQ v-max dalej nie taki jaki powinien być, jaką masz wage rolek? może głupie pytanie ale czy masz jeszcze jakieś blokady? sprawdź na centralce czy kręci Ci skuter maksymalnie czy przy maksymalnych obrotach przerywa, bo może Cie jeszcze moduł blokuje,nic innego mi już nie przychodzi do głowy:P




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 20:45 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Rolki seria(chyba 5.5g o ile się nie starły ;]) bo na 4g trudniej było mu na obroty wejść(v-max na 4g taki sam co na seryjnych)
Blokady zdejmowałem z wariatora, tłumik wymieniłem(wybiłem zwężkę),dysza zmieniona.
Nie wiem gdzie jeszcze są, jutro sprawdzę czy nie blokuje obrotów i was poinformuje :)


Dziękuję za odpowiedzi :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 16:10 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Obroty ma niskie na max manetce :/ Na serii kręcił szybciej i jechał szybciej. Pewnie to przez tą chińską 70'tke




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2011, 16:28
Posty: 177
Lokalizacja: Wola Raniżowska
Pojazd:
Dajesz większą dysze i za.... :P to napewno przyczyna bo niemożliwe żeby ten cylinder nic nie dał :wink:




_________________

stage6 pro replica
polini speed control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
sprawdzales moze czy nei masz dojechanego sprzęgła ?? sprawdz styki czy nie sa sliskie moze to jest powodem tego ze nie chce "ciągnąc" ? to nic ze zmienisz sprezynki i centralke jak ci sprzęgło nie złapie dzwonu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 18:29 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Sprzęgło sprawdzę jak będę miał czas. Zauważyłem że jak jadę na max manetce to przerywa i traci moc, jakby go zalewało :/




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy