Dzisiaj jest 17 sie 2025, 22:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem Keeway
Post: 30 cze 2010, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Witam,

Otóż mam taki problem, wymieniłem cylinder w Keeway Focus 2T na 70cc, przejechane ma na nim już 150km, ciągle docieram. A więc problem polega na tym iż gdy jest zimny skuter ładnie się zwija, nie ma muła i v-max jest do 73km/h. Gdy silnik się trochę nagrzeje dzieje się tak że skuter ma strasznego muła do 15km/h potem ładnie rwie do przodu i przy prędkości 27km/h znowu łapie strasznego muła, większego niż przy ruszaniu i rozpędza się bardzo ale to bardzo wolno do około 47km/h i potem dostaje znowu kopa i juz do v-maxa, ale co ciekawe gdy silnik juz jest bardzo nagrzany skuter ma kompletnego muła od ruszaniu po v-max który wtedy juz wynosi 50km/h nie kiedy spada nawet do 45km/h. Dodam że gaźnik regulował mi mechanik i powiedział że nie wie co mu jest bo obroty ustawione są na max, dopływ paliwa tak samo (bardzo dużo mi pali około 5l/100km) a dopływ powietrza jest całkowicie zamknięty a gdy się go tylko otworzy skuter gaśnie albo traci moc i gdy otworzy sie przepustnice na max'a to nawet silnik nie ma siły koła w powietrzu ruszyć.

Bardzo prosze o pomoc, a także proszę o nie pisanie zbędnych komentarzy że lepiej sprzedaj go i kup jakiś markowy skuter (Keeway jest jak dla mnie bardzo dobrym skuterem).

Z góry dziekuje i pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Albo ma dostaje za duzo paliwa albo za mało. Ja do 70cc musiałem dysze 110 włozyc bo tez mialem tak samo jak ty




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Mechanik sprawdzał dawał większą dyszę skuter tracił moc dawał mniej paliwa także tracił moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Potrafi mi ktoś pomóc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 19:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Tak to jest jak się daje swój sprzęt w ręce 'mechaników' mój w żadnym warsztacie nigdy nie był i śmiga jak ta lala. Wg mnie dostaje za mało paliwa. Dławi się jak dodasz mu gazu ? Zmieniałes jeszcze cos oprócz cylindra ? To też jest ważne.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Zmieniałem tylko cylinder, tak jak pisałem mechanik zakładał większą dysze i skuter jeszcze bardziej muliło. Skuter nie dławi się, po prostu tak jakby nie miał mocy (chciał a nie mógł). Gdy dodam gazu normalnie silnik wchodzi na obroty no ale nie jedzie jak powinien zamuła max. Może jest przegrzany? Jak to sprawdzić? Proszę pomóżcie:)


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 19:34 przez Bara695, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
A więc tak założyliśmy sportyowe sprzęgło, gdy skuter zimny łądnie się zwija takie samo przyśpieszenie do 75km/h. gdy trochę pojeżdżę skuter słabnie i nie ma sił jechać wtedy jego przyśpieszenie okropnie spada i max przeważnie wtedy do 40km/h a pod górkę zwalnia jeszcze do 25-30km/h.

Panowie ziomek który jest mechanikiem podejrzewa przegrzany cylinder możliwe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
Ja bym wymienił centralke na hebo +50 lub +60 i sprężynki sprzęgła na niebieskie hebo :) i wtedy nie powinien mieć muła ale niech inni jeszcze sie wypowiedzą:)
a jaki to cylek "No Name" ? a to może kup lepszy wiatrak ?:D




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV


Ostatnio zmieniony 01 lip 2010, 16:13 przez Dave2007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Wiatrak to ci poprawia tylko chlodzenie przeciez to po wariatorze wspina sie pasek :). REguluj sprezynkami i jak mowisz ze masz sporotwe sprzeglo to masz tam na pewno miejsce do regulowania twardosci.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Cylinder ma ciśnienia tylko 7 to chyba jest zajechany? Tak to cylinder No name:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
no troszke zjechany ale wystarczy ze wsadzisz nowy pierscionek.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
znaczy to nie jest noname :D bo sie pytałem takiego serwisu co też robią takie cylki to powiedział że firma Motobi xD




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
A co powiecie gdybym zamówił ten cylek http://www.keeway-sklep.pl/silnik/cylin ... ce-70-ccm/ ?

Co do niego pasowało by dokupić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
a to idealny :D tylko nie wiem czy ci wał wytrzymie :p




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
No właśnie jak możecie to doradźcie mi odpowiedni wał i co do tego jeszcze?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
wal tec racing i lozyska S6 SKF teflonowe.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
http://www.keeway-sklep.pl/silnik/wal-k ... cing-12mm/ czyli ten ? bo jestem zielony w te klocki:)

A do łożysk mogę prosić jakiegoś linka?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:40 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Wydech Stage 6 Pro Replica ;d




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
http://www.keeway-sklep.pl/silnik/lozys ... op-racing/

Te łożyska i simmeringi będą dobre i wytrzymają do tych części ?

http://www.keeway-sklep.pl/silnik/wal-k ... cing-12mm/
http://www.keeway-sklep.pl/silnik/cylin ... ce-70-ccm/

Co o tym sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 18:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Bardziej bym ci polecal teflonowe lozyska wytrzymaja wieksza temperature.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy