Dzisiaj jest 06 lut 2025, 3:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2009, 21:34 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
Problem jest taki: wszystko jest ok, normalnie jeździ tylko jak troche zmoknie nie chce jechać.
Odpala normalnie za pierwszym razem ale nie może za nic wskoczyć na wyższe obroty. Manetka na ful dana a kółko kręci się baaardzo powoli. Co jest przyczyną ?? Jak wyschnie wszystko wraca do normy.
Pozdro




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 21:49 
*

Rejestracja: 12 sie 2009, 13:02
Posty: 10
Pojazd:
może ci się woda dostawać do filtra paliwa , do fajki (świecy) lub w inne ważne miejsce i raczej tu tkwi twój problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 22:02 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Brak błotnika powoduje że woda zalewa instalację,dokładnie instalację zapłonową gdzie jest HV (wysokie napięcie).Tam powstaje przebicie i dopóki to nie wyschnie,silnik tak się zachowuje.

Nie chciał bym skutera co mu woda szkodzi.Zapraszam do mojego.Jeździ w ulewach,stoi na dworze regularnie tego lata zalewany deszczem.W dowolnej chwili siadam ,odpalam i po kałużach.Spróbował by cudować,to go podpalę :twisted:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, 22:19 przez Mycen, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 22:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Mycen, dokładnie, to będzie to według mnie. Miałem podobnie w Addressie :!




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 22:48 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
tylko że mam wszystkie błotniki i chlapacze i woda sie nie dostaje tam gdzie silnik, gaźnik suchy i okolice. I zauważyłem też że jak jest mokry to jest problem z linką gazu - strasznie małe "pole manewru" :)




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 22:55 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To nie gaźnik jest ważny a kable zapłonu licząc od wyjścia z silnika.Tak samo świeca,fajka i kabel do fajki.
marcin777 pisze:
jak jest mokry to jest problem z linką gazu
Nic nie pozostaje tylko przepłukać pancerz i linkę.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 18:42 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
dzisiaj go porozkręcałem bo w ogóle nie chciał palić. wyczyściłem wszystko. Fajka i okolice były suche. Poskładałem i dalej nie chce palić. Co trzeba zrobić żeby to przebicie zlikwidować?




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 20:34 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jeżeli jest to AC to mógł wciągnąć z powietrzem wodę i rzucić ja na cewki.Trzeba by zdjąć magneto i tam popatrzeć.Zawsze dostaje się tam kurz.Jak go zamoczyło zrobiła sie mokra maź po której idzie przebicie.To i tak było by dziwne bo ja swoim po ostatnich jazdach specjalnie wożę się po dużych i głębokich kałużach aby opłukało koła i całego od spodu.Fontanny robię na kilka metrów,ale nie zalewa mi skutera,tzn jedzie bez problemu dalej, a kable wychodzą u mnie z dołu silnika.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 20:35 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
to jest chłodzony cieczą




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy