Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 5:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2016, 10:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A gdzie było robione centrowanie wału? Jeśli nie było robione to łożyska będą zawsze leciały.
Co do zalewania daj o 10 jednostek mniejszą dyszę.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 mar 2016, 11:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2013, 18:18
Posty: 53
Pojazd: Yamaha Aerox

Ostrzeżenia: 1
Ale czy to możliwe że trzeba zmienić dyszę? ,skoro przed zmianą korbowodu działało wszystko prawidłowo na tej dyszy która jest aktualnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Pewnie że możliwe. Może były jakieś nieszczelności i składając silnik od nowa uszczelniło się wszystko i teraz za malo powietrza dostaje




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts


Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, 22:49 przez witek651, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 19:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
robdk pisze:
A gdzie było robione centrowanie wału?
A no właśnie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2016, 15:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2013, 18:18
Posty: 53
Pojazd: Yamaha Aerox

Ostrzeżenia: 1
Założę mniejszą dyszę i sprawdzę ,z tego co pamiętam gdy była za mała dysz to silnik nie gasł lecz po jakiejś ilości obrotów łapał zmuła do wolnych obrotów i pracował ,ale zobaczę na mniejszej dyszy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2016, 19:15 
*

Rejestracja: 10 sty 2016, 11:35
Posty: 8
Pojazd: Generic Trigger SM
To w konc masz lekko krzywą korbę? Jeżeli tak to nie polecam jazdy z taką,nawet minimalnie. Wkoncu wytrze ci pierscienie (To w najlepszym wypadku) lub cylinder. Co do stuków, a sworzeń twardo siedzi? Może jakis wybrakowany dostałes. I jeszcze odpisz czy miałeś wogole centrowany wał. Korba na 100% nie jest nawet minimalnie dłuższa? Nie wiem skąd zamawiales ale jezeli z allegro to wszystko jest możliwe :D. JEzeli wszystko to co wyzej sprawdziles to łożyska. Co do oleju wylewajacego sie z wydechu moze po prostu po kopales kopnikiem na wylaczonym zaplonie czy cos podobnego i dlatego sie wylalo troche. (Ja tak zrobilem, i zanim do tego doszedlem troche minelo :D). Jezeli nie to tak jak koledzy wyzej Ci pisali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2016, 9:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2013, 18:18
Posty: 53
Pojazd: Yamaha Aerox

Ostrzeżenia: 1
Problem z gaśnięciem rozwiązany , zmieniłem świece i fajkę na nowe ,co do tego stukania to nic nie wymyśliłem i nadal istnieje ten dźwięk ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2016, 17:44 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Wał daj do prostowania. Nie możesz jeździć na krzywym wale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy