Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 20:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2008, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 15:28
Posty: 33
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Elo Wszystkim mam ogromny problem. Zacznę od początku

Oddałem skuter do mechanika skuterów w moim mieście na wymianę oleju w przekładni.
Myślałem że nic się nie może stać no cóż myliłem się.
Problem jest taki wylew oleju z przekładni mam w dolnej części silnika pod linką od hamulca tylnego wystarczy wykręcić śrubkę i olej sam leci.Mechanik ukręcił śrubę tak ze wyciągnął sam łepek śruby z kawałeczkiem dalszej części . Olej teraz sam leci nie mogę go zatamować ani wyciągnąć reszty śruby, która jest wkręcona co mam zrobić POMOCY!! proszę o jak najszybszą pomoc..jak to wyciągnąć albo co zrobić żeby olej przestałe lecieć!

Pozdrawiam wszystkich i liczę na szybką odp Snikers




_________________

''Panie Władzo ma Pan racje niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nie odpowiedzialne ,że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo , ale....JECHAŁEM SZYBKO gdyż....LUBIE ZAPIER*DALAĆ :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Najlepiej by było spuścić jakoś olej przez wlew może i naspawać nakrętkę do tego kawałka śruby co została w środku. Innym rozwiązaniem to użyć specjalnego wykrętaka, który wkręca się w środek śruby po uprzednim wywierceniu otworu w śrubie.




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 15:28
Posty: 33
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Masz na myśli rozwiercenie sruby i wykręcenie jej wkrętakiem? :) też tak myślalem. Z tym dospawaniem to nie wiem sam chyba nie najlepszy pomysł,nie mysle zeby sie nie pocił w tym miejscu..

Nie da sie spuścic oleju wlewem próbowalem za pomocą strzykawki




_________________

''Panie Władzo ma Pan racje niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nie odpowiedzialne ,że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo , ale....JECHAŁEM SZYBKO gdyż....LUBIE ZAPIER*DALAĆ :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 17:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Odkręć silnik i wyjmij go z ramy oraz przekręć go o 180° w prawo patrząc od strony przekładni. Wtedy olej powinien wylecieć przez wlew. Poza tym będziesz miał wtedy idealne podejście do tego, aby zastosować pierwszą lub drugą metodę odkręcenia śruby, które Ci podałem wyżej :wink:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 15:28
Posty: 33
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Dobra dzięki :) ciężko będzie ale powinienem dac rade ^^




_________________

''Panie Władzo ma Pan racje niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nie odpowiedzialne ,że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo , ale....JECHAŁEM SZYBKO gdyż....LUBIE ZAPIER*DALAĆ :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 18:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No to jak już to zrobisz to napisz tu o tym, pochwal się i temat bedzie można zamknąć :wink:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 20:13 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wg mnie próby dłubania elektrodą w otworze wlewu skończą się źle :neutral:
A odkręcenie sprzęgła, a potem wieka reduktora które znajduje się pod sprzęgłem nie jest rozwiązaniem pewniejszym :???: :?: A złamany,czy ukręcony kawałek śruby przewiercić i wykręcić przy użyciu jakiegoś czworokątnego szpikulca.Chyba że ma się wykrętak.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 15:28
Posty: 33
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Śruba jest urwana...




_________________

''Panie Władzo ma Pan racje niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nie odpowiedzialne ,że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo , ale....JECHAŁEM SZYBKO gdyż....LUBIE ZAPIER*DALAĆ :)


Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 23:00 przez SnikerS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 22:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Jednyna i chyba najlepsza rada tak jak mowił Carlos nadspawać w to miejsce jakas nakretke i wtedy bez problemu odkrecisz .




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 23:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Mycen, a dlaczego myślisz, że naspawanie nakrętki to złe rozwiązanie? Oczywiście wszystko po spuszczeniu oleju. Łapniesz dobrze migomatem narkętkę i powinna pójść, no chyba, że śruba nie była wykręcana od nowości wtedy będzie problem ( jak to u kumpla w skuterze ).




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2008, 9:15 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Carlos pisze:
dlaczego myślisz, że naspawanie nakrętki to złe rozwiązanie

Spawanie to proces tzw ,,elektryczny".Jak po przyłożeniu prądu na spawany element zaiskrzy się między stalową śrubą a aluminiowym gwintem w bloku powstaną tam zadziory które uszkodzą gwint przy wykręcaniu.Ja się o takie coś nie martwię ponieważ mam narzędzia do poprawienia lub zrobienia dowolnego,lub większego gwintu.Nie każdy ma jednak taką możliwość.Smutne jest to że spieprzył to ,,mechanik" a naprawia właściciel pojazdu z niewiadomym zapleczem warsztatowym.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 11:35 
*

Rejestracja: 29 gru 2008, 11:28
Posty: 26
Lokalizacja: Nadarzyn
Pojazd:
Witam, mam problem z odkręceniem sprzęgła w Neosie z 1999 roku. Próbuje odkręcic sprzęgło lecz nie mogę. Czy ktoś mógłby mi napisać w jaki sposób to odkręcić bo muszę wymienic sprzęgło. Z góry dziękuje za odpowiedz :wink:




_________________

Yamaha Neo's




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 11:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=13311 Poczytaj może coś znajdziesz. Musisz zablokować dzwon czymś. A




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 11:42 
*

Rejestracja: 29 gru 2008, 11:28
Posty: 26
Lokalizacja: Nadarzyn
Pojazd:
JA próbowałem w taki sam sposób ale mi nie wychodzi a tych otwórów to ja mam więcej i nie mogę zablokować :sad:




_________________

Yamaha Neo's




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 11:49 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
A brutalna metoda:trzymać dłonią dzwon i po kluczu przywalić młotkiem,próbowałeś :?: Tylko nie licz ze po pierwszym uderzeniu puści :???: Mam nadzieje że odkręcasz w lewo :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 11:52 
*

Rejestracja: 29 gru 2008, 11:28
Posty: 26
Lokalizacja: Nadarzyn
Pojazd:
Spoko odkręcam w lewo.
Ok dzięki idę odkręcic :grin:




_________________

Yamaha Neo's




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2008, 22:22
Posty: 76
Pojazd:
A masz dostęp do pneumatyka??? wtedy byś na pewno odkręcił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 15:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Pneumatyk by rozwiązał ten problem. Albo np. mój sąsiad sam zrobił taki klucz blokują dzwon. :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 15:25 
*

Rejestracja: 29 gru 2008, 11:28
Posty: 26
Lokalizacja: Nadarzyn
Pojazd:
A jak wtedy zablokować dzwon?




_________________

Yamaha Neo's




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2008, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Hehe ja u wujka w garażu widziałem własnej roboty klucz do gięcia rur :D i to tym by dało rade tez ;)Albo jak ja odkręcam ;P wkładasz dwa duże wiertła w dziury od dzwony i pomiędzy wiertła klucz rurkę trzymasz jedna ręką klucz a druga wiertła druga osoba odkręca dzwon ;)




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...