Dzisiaj jest 18 sie 2025, 13:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2010, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Elo ludziska, robiłem już kilka szlifów w życiu, ale ten mnie zaskoczył :(
Jechałem z kolegą (dwa osobne sqty), była to pierwsza jazda po szlifie, przejechałem 1km i zgasiłem go żeby ostygł do temp "pokojowej", następnie druga jazda, prędkość też ok 40km/h, regulacja manetką, zmienne obroty itp, bez przeciążeń i agresywnego ruszania, zrobiłem 5km i zgasiłem, żeby ostygł (pod sklepem)
Jak wyszedłem ze sklepu po ok.20min zapaliłem i jechałem spokojnie, po dystansie ok. 800m skuter zgasł podczas wolnej jazdy, termometr wskazywał 80oC, czyli ok, myślałem, że się zatarł, ale ściągam głowicę (na ulicy) i zero rys, wszystko ok, temp wewnątrz ok. 95oC (na tuleji), tłok się nie zapiekł, zapalił od 1-ego jadę i wszystko ok tylko lekko dzwonił, po czym przestał, dojechałem do kumpla i zgasiłem dalej było ok, teraz stoi pod blokiem CO MOGŁO SIĘ STAĆ???

Cylek AC malossi Sport po drugim szlifie (47,4mm)
Wał Top Racing EVO NG
Łożyska s6 HQ
Gaźnik 17,5mm
Brak dozownika, mieszanka 1-40

Co mogło się stać??
Jak skuter padł, zaczął hamować jakby się zatarł, ale łagodniej nie zablokowało koła tak jak wcześniej i zachowywał się jakbym przekręcił kluczyk

Miał tak ktoś???


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 21:03 przez piaggius, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 21:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Też tak miałem podczas docierania, i sądze że mi i tobie puchnie tłok :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
a jaki masz tłok??

P.S teraz docieram ze zmiennymi prędkościami od 50-65 km/h, Docieranie 60km/1000km
Reguluję obroty itp, nie ruszam ostro, przy prędkościach 50-60 mam temp cyla 55oC a przy 40 mam 80-90oC


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 21:47 przez piaggius, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 22:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Jak by puchł tłok zostawił by rysy i nie szło by ruszyć kopką, miałem to samo, tyle że nie jechałem wolno 100 kmh na dotarciu pod wiatr nagle silnik hamuje i stoi. Robiło mi się tak od tamtego momentu ciągle, zmieniłem świecę i dla świętego spokoju dałem 1 obrót więcej mieszanki (więcej paliwa) i śmiga nie raz go przytrzymam do 90 dalej narazie nie chce :wink: fajnie jeździ się teraz z dziewczynami, które nie trzymają się uchwytów, tylko mnie bo po wymianie sprężynek sprzęgła przy starcie muszą się pięknie mnie przytrzymać co lubie bardzo :twisted:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Ahh, ja go już kieedyś zatarłem i leżał se w domu w szafie, i mogłem ruszać kopką, a były rysy, teraz też jednak lekkie są...

Ale już wiem co się stało, szlif został źle wykonany, tokarz zebrał za mało materiału i tłok się zapiekał, a rys nie ma głębokich bo miałem niską prędkość obrotową...

Szlif źle zrobiony o kilka setnych czy jakoś tak, tak powiedział mi pan, który mi to sprawdził (z innej firmy)
Mam pośmigać 500km na meteorze. wymienić tłok i docierać od nowa...

Tak zwane 245zł w dupie...


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 23:18 przez piaggius, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 8:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
A nie można zrobić czegoś w stylu reklamacji? Ostatnio często słyszę, że szlifierze spier***ają cylindry przez za mały/duży szlif. :roll:

A tak apropo mieszanki, co myślicie na docieraniu pełen syntetyk w dozowniku (bogato ustawiony) + 50 ml na 5l paliwa do baku? :wink:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 sie 2010, 8:46 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 10:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
ja dolewam 100ml na 5l do baku przy docieraniu, plus 25ml na litr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 17:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
piaggius pisze:
ja dolewam 100ml na 5l do baku przy docieraniu, plus 25ml na litr


Czyli 225 na 1 litr :|

150 to już za dużo..




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
slawek5t pisze:
piaggius pisze:
ja dolewam 100ml na 5l do baku przy docieraniu, plus 25ml na litr


Czyli 225 na 1 litr :|

150 to już za dużo..


czyli 50ml na litr :PP

nie 225




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy