Dzisiaj jest 09 mar 2025, 23:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2011, 16:59 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Mam problem z regulacją gaźnika ze stożkiem . Dysza jest 90 cylek seria po zeszlifowaniu głowicy wydech zx i malossi multivar. Skuterek dobrze wkręca się na obroty ale jak zdejmę z nóżki i się przejadę to idzie super do 30 a potem buczenie za dużo powietrza dostaje. Wszystko jest szczelne . Reguluje śrubą wkręcam ją na maksa bawię się iglicą ale lipa ;/ a świeca mokra i czarna. Pomóżcie nie wie co robić . Gaźnik to dellorto 12 .


p.s proszę nie przerzucać tematu do morini bo tam nikt nie chce pomóc a regulacja tyczy sie ogólnych.:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:55 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 13:11
Posty: 151
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Spróbuj dać mniejszą dysze .




_________________

Cylek Stage6 Pro Sport Tuned by Redus
Kartery Tuned by Redus
Wariator Stage6 R/T
Wydech tecnigas RS70
Gaźnik Stage6 BE 21.
Króciec z zaworem Stage6.
itp.
http://www.forum.mieloch.pl
Booster Vertical Drag Racer Ful Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Dysza za duża;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:12 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
DrivterGSI1, Mówisz za duża, a mi radziłeś do serii 85-90?? :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
mate96usz, a mógł Ci się pływak też zawiesić jeśli świeca ciągle mokra;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:36 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
daj dysze 75-80 nie większą wkoncu to seria ja mam u siebie 70 i jedzie mi 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
piaggiopala, ale pewnie stożka nie masz tak?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Moim zdaniem nie warto zakładać do seryjnego cylka stożka...Na Twoim miejscu założyłbym seryjny filtr bo ciężko będzie z regulacją gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
na dysz 55 było jeszcze gorzej ;/ ej sory ale nie wiem jakie są objawy za małej a jakie są za dużej dyszy jak odkręcam śrubkę coraz bardziej to coraz gorzej jest aż potem już nawet ruszyć nie chce ;/ pływak się nie zawiesza .a świeca jest mokra raczej dla tego bo jak stoi to go zalewa a jak jedzie to za mało paliwa dostaje ;/ stożek muszę mieć bo jest inny gaźnik i seryjny nei pasuje a mi akurat stożek bardzo dużo dał


jeszcze dodam ze kiedyś miałem seryjny gaźnik i przed i po remoncie była dysza 60 Przy serii kompletnej i tez była za mała potem zmieniłem gaźnik tez do seri chciał dysze 90 i teraz mam dellorto i też chce dużo dysze ;/ może ten silnik mój akurat takiej potrzebuje i nie wiem co o tym myślicie bo to już 3 gaźnik


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 20:40 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 22:16 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
tak ja mam seryjny filtr i nie pcham sie w stozki bo to przy 50ccm nic nie daje tylko głos a ja wole zeby lepiej silnik mi pracował niz ma gorzej chodzic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
mate96usz żeby udowodnić moją teze możesz wsadzić jakąś szmatę w stożek tak aby zajmowała połowę objętości stożka.Następnie odpal skuter,wyreguluj powietrze i jestem pewien że problem ustąpi.Może to niepraktyczny pomysł ale jeśli to się sprawdzi(u mnie w 3 przypadkach) to będziemy myśleć dalej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 8:28 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
piaggiopala, a czytać umiesz? przecież napisałem że seryjny filtr nie pasi do tebo gaźnika :roll: Piaggio tuning, a nei wessie tej szmaty czy coś?


p.s czemu mój temat został przerzucony do p/g wcześniej był do morini jeej nie wiem o co im chodzi :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 9:42 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
Pewnie im chodzi o to że jest to Piaggio.. Nie, nie wessie tej szmaty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Wyczyść gaźnik. Masz stożek taki chrom za 20zl, czy jakiś lepszy gąbkowy? A może Ty po prostu masz nieszczelne membranki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 17:25 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
uszczelki do króćca i membran są a listki membran nie odstają .To jest stożek gąbkowy z osłoną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 17:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
zaklej taśmą stożek i próbuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:16 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
dobra jest taka sytuacja . Odkręciłem listki membrany i tak jeden to widać taki bardzo minimalny prześwit a na drugim listku jedna połówka odstaje dosyć mocno , jest duży prześwit? czy to raczej będzie tego wina ??

p.s proszę o odp szybką:)


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 20:29 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Tak;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:48 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
aha dzięki więc jtr kupie te listki wymienię i zdam relację : )

no i tak jest lipa ;/ kupiłem zawór gówno dało :/ potem zdjąłem wariator no i zobaczyłem że uszczelniacz cały mokry jest w oleju ? sugerować się tym czy nie ? Bo ja jeszcze myślę że mechanik w lato jak rozbierał silnik i sprawdzał tam bo musiałem korbę zmienić to on t nasmarował wszystko . Mówił mi że sprawdzał uszczelniacze i łożyska i wszystko ok ;/


Ostatnio zmieniony 19 mar 2011, 14:04 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy