Dzisiaj jest 25 lut 2025, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 14:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
ani drgnie ale jak mierze miernikiem to jest taki bardzo mały prą jak by chciał a nie mógł ale jak klemy podłączyłem to powinno się ruszać. Ssanie jutro będę miał jak podłącze to zobaczymy czy będzie dobrze.




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 14:21 przez windows98, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 14:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
to pożycz od kogoś i sprawdź jeszcze sobie.. a jak nie masz to kup chinskie za 20 zł i git :p




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Więc wymieniłem ssanie tylko poprawiło się że świeca jest mokra. A więc nawet po podlaniu długotrwałym kopaniu nic nawet nic brak śladów życia. Obawiam się ze to cylek bo ostatnio kolega wjechał mi w zadek bo miał 1 dzień skutera i nie umiał jeździć (taki noobas) taka siła uderzenia że tłumnik z śrub wyrwało może coś wpadło do cylka ?
:cry:




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Odpisze ktoś?




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 19:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ale jezeli by byl zatarty albo cos to by lekko kopka chodzila a tak chyba nie jest ? Sprawdz kompresje to bedzie wiadomo




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
w poniedziałek załatwiłem mierzenie kompresji zobaczymy ile powinna być dobra czytałem dużo ale nic konkretnego nie znalazłem powinna byćz 9 bar czy 0,9 bar bo mam wujka mechanika i on mówił że 9 bar to w samochodzie jest :roll:




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 9:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
No niestety kompresja bo jest 0,4 MPa czy to słaba kompresja bo to chyba 4 bary. tak i co może być powodem pierścionki bo nie wiem czy wykręcać cylinder ale najpierw sprawdzę czy gdzieś lewego nie łapie może uszczelka głowicy?




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 9:14 
*

Rejestracja: 30 wrz 2011, 9:11
Posty: 1
Pojazd:
Przyjedź do mnie i zrobimy to mój adres znasz więc go :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 9:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Nak by odpalił
XD




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Jaki cylinder polecacie? Oczywiście 50 cm3 tak do 150 złto chyba tylko http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 51f8ff2f71




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 17:43 przez windows98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 19:06 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 9:32
Posty: 180
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Nie bierz tecaaaaa bo to chłam jeśli chodzi o cylki mechanik znajomy powiedział że za 150 zł nie kupisz dobrego cylindra i tak było zrobiłem coś koło 1400km zaczął tłok puchnąc i po jakis 50 następnych zatarł mi się
koleszka w neosie miał to po 300




_________________

SPRZEDAM TANIO
Chłodnicę przepływową str8
Dwa seryjne wydechy do peugeota
Wydech do DERBI SENDA ODBLOKOWANY
Plastik na akumulator Peugeot VIVACITY
Silnik DERBI SENDA
Zębatki DERBI SENDA
i wiele innych
sz.bobrowicz@amorki.pl
512 659 757




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Dzięki teraz mam problem bo nie wiem jakie mam wymiary seryjnego tłoka ile tam jest minimetrów 40 ?




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 16:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
tak 40




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 16:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
No ok ale dokładnie ba mam na oku
http://www.scooterkingz.pl/tlok-motoforce-4000mm
idealny będzie




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 7:12
Posty: 57
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Ja miałem to samo gdy mi w jakiś cudowny sposób odkręciła dysza wolnych obrotów. ... tak tylko wspominam


Ostatnio zmieniony 02 paź 2011, 20:11 przez Krobo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Ale jak ci sie odkręciła? która to jest ? ta w środku gaźnika czy od regulacji?




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2011, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 7:12
Posty: 57
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
odkrecasz ten spód od gaźnika i tam masz 2 dysze i ta mniejsza jest od wolnych obrotów


Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 18:21 przez Krobo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 18:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Niestety :/ To nie tłok wymieniłem i nadal nic mówcie co to może być proszę może gaźnik ? Jeżeli tak to co mogło tam walnąć

Odpowie ktoś?




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2011, 21:11 przez windows98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 21:34 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 9:32
Posty: 180
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
1.Sprawdz gażnik czy wszędzie jest szczelnie czy nie zawiesił się plywak
2.Spróbuj go zapalić za pomoca podlania pod swiece benzyny
3.Mogły ci złużyć się uszczelniacze na wale..... To może byc powodem utraty kompresji i nie odpalania

Myślę raczej że to punkt 3. spróbuj go zapalić za pomocą zastrzyku pod głowicę :D

Jeśli zapali to pojeżdzij trochę sprawdz jak jedzie i zgaś...... Po upłynięciu 24h spróbuj go znowu zapalić jeśli będzie miał problem to znaczy że raczej uszczelniacze Ale tylko raczej powodów moga być setki


I sprawdz czy jest iskra !!!!!!!!!!!!!




_________________

SPRZEDAM TANIO
Chłodnicę przepływową str8
Dwa seryjne wydechy do peugeota
Wydech do DERBI SENDA ODBLOKOWANY
Plastik na akumulator Peugeot VIVACITY
Silnik DERBI SENDA
Zębatki DERBI SENDA
i wiele innych
sz.bobrowicz@amorki.pl
512 659 757


Ostatnio zmieniony 04 paź 2011, 21:35 przez peugeot123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2011, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Trochę ze mnie głupka robisz :/ bo to że mam 13 lat nie znaczy że jestem tempy!!! Paliwo pod świece podlewałem iskra jest a gaźnik gdzie możę być nie szczelny. O który pływak ci chodzi ten w gaźniku tam gdzie jest dysza? A może te uszczelniacze ale 3 moich kolegów po 15 tyś jak w zegarku padały im silniki (nie były katowane) wymieniali cylindry i było ok. Gdzie są te uszczelniacze na wale? No i czytaj kolego cały post :lol:




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 05 paź 2011, 13:39 przez windows98, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy