Dzisiaj jest 15 lis 2024, 5:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2014, 20:32 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
Witam. Ponieważ myślałem, że problem tkwi w regulacji napędu, ale widzę, że chyba nie bardzo, więc zakładam temat tutaj.

Posiadam skuter arilia sr 50 gaźnik silnik minarelli.
Przebieg 32tys seryjny wał oryginalny silnik nie rozpoławiany
Skuter posiada:
wydech leovince tt bez zwężki w kolanku (wyjąłem) przebieg 100km
multivar malossi + biała sprężyna i rolki 7gram nowy wczoraj montowany
gaźnik 12mm oryginalny
króciec odblokowany 21mm nowy, wczoraj montowany + nowe uszczelki przed i za zaworem membranowym.
sportowy zawór membranowy tec sport nowy, bo na starym był prześwit
oryginalne sprzęgło bez progów na talerzach, regenerowałem nasmarowałem tuleje zmieniłem oringi,
wymieniłem także zimering od strony wariatora, bo był zużyty.
Nowy pasek kevlarowy 16.5x747 - taki jak oryginał
nowy wkład filtra powietrza

Problem jest taki, że skuter na oryginalnym wariatorze jechał 50, teraz ledwo 45 osiąga.
KOMPRESJA 10,4 BAR MIERZONA MANOMETREM.
Tuleja na multivarze nie zakładana,
Spalanie koło 5L, więc nie sądzę, aby dysza gówna była oryginalna.
ponadto kolor świecy jest ciemnej kawy, więc mieszanka jest dobra.
moduł nie odcina obrotów, po założeniu multivara, lekko poprawił się start zwięszyły sie minimalnie obroty ale spadł vmax. Dziwnie zachowuje się ten skuter jak by nie miał mocy. Co może być nie tak? Bo nie mam pomysłów co mam sprawdzać?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 sie 2014, 21:22 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zajrzyj do tego gaźnika jaka tam siedzi dysza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 15:26 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
dysza to 80. Ponadto kolor świecy jest ciemnej kawy z mlekiem, nie jest czarna czy ulana. Wyjąłem filtr jeszcze raz i niemal jestem pewien, że w gaźniku jest olej. Jest on doprowadzany z dozownika i wlot jest właśnie do gaźnika nie do króćca. Najwidoczniej dozownik jest stary i pompa przepuszcza olej, bo zbiornik znajduje się powyżej silnika. Jak skuter postoi koło 2 dni, to gaźnik jest mokry, a jak się odepnie żyłkę od oleju to jest suchy. Ponadto kopci mocno tylko przy odpalaniu, potem jak przepali olej z gaźnika to już nie kopci i nie dymi.

Co do pochodzenia wiem, że był sprowadzony. A jeżeli zablokowany jest do 25, to gdzie mogą być inne blokady? Bo wydech jest zmieniony, na lini gaźnika nie nalazłem blokad, moduł odblokowany, kruciec miał zwężkę, ale kupiłem odblokowany, zawór nowy, wariator nowy, sprężyna sprzęgła też,

Jedyne co mnie nie pokoi, to rurka która doprowadza powietrze do filtra powietrza jest średnicy koło 12mm, ale taki też jest gaźnik.
edit:
oglądałem właśnie zdjęcia i filtr od aeroxa też ma taki sam dopływ do filtra, więc blokada to nie jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 16:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
glebor pisze:
dysza to 80.
I to według ciebie jest normalne? Zacznij od dyszy 70 i porównasz co jest przyczyną, gaźnik 12 , dysza 80 i zdziwiony że skuter nie jedzie i chleje 5l
Simery na wale wymienia się kompletami, czasami jeden wygląda na padnięty a drugi nie,dopiero po ściągnięciu tego niby dobrego widać wewnątrz na łożysku co zaciągnął z zewnątrz mimo że wkoło było sucho.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy