Dzisiaj jest 22 maja 2024, 2:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2013, 18:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=1aMaWyPtS8w

Pierwszy filmik bez ładowania aku do bagatela 18V,nie oglądajcie tych 9 min tylko w opisie macie zaznaczone czasy z opisami ,zajmie wam to minutkę ,w drugim filmiku to samo :P


http://www.youtube.com/watch?v=SomD2H_EDus

Drugi filmik po naładowaniu

i tutaj pytania
:arrow: dlaczego nie chce odpalać na 12-13V (w poprzednim sezonie nie miał takich problemów)
:arrow: dlaczego odpala na przynajmniej 15-16V
:arrow: świecąca kontrolka na wyższym napięciu
Z góry mówię ,że iskra była cały czas ,próbowałem odpalać na chemii i też to nie dawało rady ,paliwo dochodzi ,podciśnienie podłączone ,świata wszystkie wyłączone ,palony tylko z kopa




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 23:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Nikt nie wie co to może być? :roll:
Rozkopałem całą wiązkę ,ze schematem w ręku i miernikiem sprawdziłem całą wiązkę ,wszystko jest oki ,sprawdziłem też z serwisówką cewkę ,moduł ,przekaźnik ,regulator i wszystko się zgadza.

Martwi mnie jedynie rozrusznik ,po odłączeniu przewodu zasilającego świecą się dwie kontrolki ,tak jak by on zwarcie robił ,a druga sprawa to ta płytka drukowana z licznika ,wydaję mi się ona lekko okopcona ,nie wiem czy to nie jest jej wina :cry:

Wie ktoś może coś na ten temat jak to sprawdzić?




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 10:01 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 20:59
Posty: 39
Pojazd:
Może wyjmij rozrusznik, odpal z kopa i zobacz co się dzieje.
Od czego są te kontrolki? Sprawdź jeszcze akumulator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 14:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Kontrolki są od oleju i temperatury ,są one podłączone do małej płytki drukowanej(ją podejrzewam,bez niej w ogóle nie działa nic).

Jak sprawdzić akumulator czy nie robi zwarcia?

Rozrusznik kiedy jest podłączony świeci jedna kontrolka ,kiedy odłączony świecą dwie ale i tak nie odpala ,może faktycznie coś nie tak z akumulatorem ,w końcu on jest podpięty bezpośrednio pod akumulator z przekaźnikiem tylko :wink:

Co mnie dziwie ,mój ostatni akumulator robił zwarcie na ogniwach ,i zmieniłem na nowy ,ma on jakieś 6/7 miesięcy więc postaram się go na gwarancji oddać jak coś :wink:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 14:56 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Ja po wyciagnieciu silnika z ramy i ponownym wlozeniu tez nie swieci sie jedna kontrolka od wody, rozrusznik tez wymienilem i to samo (stary zajechany)

Czemu sie tak czepiasz aku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 15:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
MIMIK, moduł-cewka-zapłon. Tam bym szukał problemów. Sam mając wcześniej kymco borykałem się z różnymi problemami z elektryką.
Naładuj aku, benzynę pod świece/popsikać plakiem w gardziel gaźnika i kopać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 18:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
redziqs9Z rozrusznika korzystałem kilkanaście razy od nowości więc zajechany nie jest na pewno ,aku czepiam się bo latem miałem podobny problem i niewytłumaczone zwarcie na ogniwach akumulatora ,po wymianie śmigał bez problemu

kEru! moduł jest okej (sprawdzałem z serwisówką ),próbowałem na seryjnym i naraku (oba sprawne) ,po naładowaniu aku (minimum 15V) odpala od pierwszego kopnięcia

Cewka też sprawdzana z serwisówką i ma oporowość w zakresie

Zapłon dziś jeszcze dorwę ,ale wtedy kiedy by problem latem został cały sprawdzony i wyczyszczony (iskrownik ,magneto ,przewodziki itp)

Poszukam w garażu jakiegoś sprawnego aku i spróbuje odpalić

Dzięki za odpowiedź panowie :cool:





:arrow: Edit

Sprawa z zapłonem wygląda następująca ,impulsator działa jak powinien ,ładowania chyba nie ma ponieważ biały przewód jak by nie istniał , żadnej oporowości ,żadnego prądu AC ani DC ,nic ,więc chyba mamy już powód zamieszania ,nie ma na akumulatorze żadnego ładowania ,po odpaleniu same straty prądu są, więc teraz pomocy jak to naprawić ,co może być powodem :lol: :lol:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...


Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 1:39 przez MIMIK, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 11:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jak już masz schemat to lecisz po przewodach i je sprawdzasz, choć na początku warto podmienić regulator.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 14:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Ficu Cała instalacja sprawdzona ,wszystko jest okej ,sprawdzony na dwóch regulatorach ,moim starym i RMS nówce




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 15:11 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 20:59
Posty: 39
Pojazd:
MIMIK pisze:
redziqs9

:arrow: Edit

Sprawa z zapłonem wygląda następująca ,impulsator działa jak powinien ,ładowania chyba nie ma ponieważ biały przewód jak by nie istniał , żadnej oporowości ,żadnego prądu AC ani DC ,nic ,więc chyba mamy już powód zamieszania ,nie ma na akumulatorze żadnego ładowania ,po odpaleniu same straty prądu są, więc teraz pomocy jak to naprawić ,co może być powodem :lol: :lol:


Jak nie ma żadnego oporu to przewód jest pewnie gdzieś przerwany. Puść bokiem drugi i sprawdź czy wróci ładowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 16:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Musze zrobić ściągasz magneta jakiś jutro i będę kombinować z tym iskrownikiem ,może zwój gdzieś przerwałem przypadkiem ,może kabel poszedł ,może coś się rozlutowało :wink:
Jutro będę sprawdzać




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 20:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
elektryka na 99% dobra sprawdziłem wszystko jeszcze raz miernikiem ze schematem i serwisówkami ale pojawił się problem ,a mianowicie magneto które chyba się zapiekło ,ukręciłem gwint w ściągaczu a magneto ledwo drgnęło :cry: macie jakieś sposoby czy muszę odwiedzić mechanika żeby wyciągnął to ustrojstwo?




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 20:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
WD40 lub coca-cola, choć nie wiem czy cola nie narobi szkód iskrownikowi (raczej nie powinna).




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 0:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Jutro kupię WD40 i zobaczymy ,dziś na wszystko poszedł Würth ale dupa ,nic nie zdziałał poza wyczyszczeniem syfu :cry:

z Colą spróbuję też ,a iskrownik i tak muszę wyczyścić ,Würth da radę :wink:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 14:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Mam ten sam problem . Daj serie moduł i zobacz bo mi tak się robiło przez moduł ... :/




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 16:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
A więc kolejne pytania bez odpowiedzi :lol: :lol:
:arrow: Czy przerwany obwód jednej z cewek można zlutować :?: :?:
:arrow: czy samemu w domowych warunkach da radę nawinąć jak by co nowe cewki ?
:arrow: Gdzie i w jakiej cenie kupię nowy iskrownik najlepiej ori?

Freeszu Straciłem ładowanie kilka miesięcy temu ,jeździłem jak naładowałem akumulator :lol: :lol: ,na obu modułach tak było ,myślałem ze to regulator ,sprawdziłem całą elektronikę ,zmieniłem regulator a ładowania dalej nie było więc sprawdziłem ją drugi raz wraz z wszystkimi elementami i z tego co rozkminiłem to prąd nie wychodzi od zapłonu ,zdjąłem zapieczone magneto i iskrownik i na razie jest BANG BANG mam przerwaną jedną z cewek z powodu demontażu ostatniego /z jakiegoś powodu wcześniej więc nie wiem czy rozwiąże to moje problemy




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Kuźwa też mam problem z elektryką;/ Ciągle świecąca się kontrolka od temperatury, niedziałający obrotmierz(czasem wariujący), Bardzo ciężko odpala. Jak zatkam gardziel w gaźniku, pokope, puszcze to odpala, ale zaraz gaśnie. Ewentualnie jak go od razu wkręcę na duże obroty to jedzie ale przerywa strasznie.

Zamówiłem pare minut temu cewkę naraku. Może pomoże, a jak nie to się przyda w moim setupie.

Jak nie to nie wiem może klin mi się zerwał, może iskrownik coś zrąbany;/ Nie znam się zbytnio na elektryce i jest lipa;/ Chyba że moduł mi może padł... Dziwna sprawa.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 22:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Viper15 Bij na PW to ci pomogę bo już całą elektronikę w miarę ogarniam w s9 ,miałem już z nią tyle problemów ze teraz robię nową elektronikę bo mniej pracy od naprawy :lol: ;d;d :lol:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 20:48 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Co do obrotomierz to mogl sie kabel przerwac , zwarcie moze byc , przez to tez moze miec problem z odpaleniem

http://www.youtube.com/watch?v=JyFgLvMaTIs

0:43min , powodem bylo zwarcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 20:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Mam podobny problem ,prawdopodobnie cewki ,no i mam spalony licznik ,5 rezystorów i 2 kondensatory ,procek zwęglone




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy