Dzisiaj jest 27 sie 2025, 23:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2012, 12:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
Czy dobrze rozumiem poniższe problemy :?:

:arrow: Trzęsie na starcie (myślę że to sprzęgło źle dociska, trzeba spróbować na twardszych sprężynkach, albo wytarły się okładziny sprzęgła)

:arrow: Jak zimny przy hamowaniu gaśnie (myślę że to sprzęgło źle dociska trzeba spróbować na twardszych sprężynkach,albo wytarły się okładziny sprzęgła)

:arrow: Problem jest taki że skuter po minimalnym dodaniu gazu chce ruszać i ma strasznego muła do 18km/h(oj długo się buja, a jak pod górę się rusza to trzeba pchać)
(myślę że to sprzęgło za wcześnie puszcza i nie zdąża wkręcić się na obroty, trzeba spróbować na twardszych sprężynkach,albo wytarły się okładziny sprzęgła, a może przez to że rolki są za ciężkie)

:arrow: Nie trzyma wolnych obrotów (myślę że to sprzęgło puszcza nawet bez dodania gazu, trzeba sprawdzić co będzie na twardszych sprężynkach, albo wytarły się okładziny sprzęgła)

:arrow: Skuter jak jest zimny to nie odpali bez kielicha czasem trzeba dać trzy kielichy czasem jeden żeby odpalił.
Po 1h stania żeby odpalić trzeba ze 100 razy kopnąć a po 2h to już bez kielicha nie odpali.
Jak jest ciepły to odpala z pierwszego.
Skuter (jak jest zimny) po odpaleniu jedzie dopiero gdy bawi się gazem(daje się na maksa i puszcza jak się ciągle trzyma na maksa to go muli i chce zgasnąć) tak jest około 20m a potem jest ok.(myślę że to może być zawór membranowy, świeca, albo trzeba się pobawić w regulacje gaźnika, a może jest coś nie tak z automatycznym ssaniem)



Co może być zepsute

sprężynki (twardsze)
dysza (mniejsza)
zawór membranowy
rolki (lżejsze)
ssanie, regulacja gaźnika
wytarte sprzęgło albo dzwon sprzęgła



Proszę nie pisać że mam też takie problemy, ani pisanie w tym temacie swoich problemów.
Proszę o zrozumiałe odpowiedzi, za wszystkie normalne odpowiedzi bardzo dziękuje. :D




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 16:09 przez Malagi, łącznie zmieniany 8 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
odświeżam




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 16:10 przez Malagi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
odświeżam




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Ty lepiej zmierz kompresje na cylindrze a nie sie sprzęgłem przejmujesz;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Nie chce palić , może ssanie posprawdzaj wszystko a nie odświeżaj temat co kilka godzin ... sprawdź stan sprzęgła itp ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
seba7011 pisze:
Ty lepiej zmierz kompresje na cylindrze a nie sie sprzęgłem przejmujesz;p

Nowy cylinder przejechane na nim 120km
aragon pisze:
Nie odświeżaj tematu co kilka godzin

Dokładnie 30h 56min nie było żadnej odpowiedzi :lol:




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 21:51 przez Malagi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
Wczoraj było ciepło i po notce odpalił z pierwszego.
Moje pytanie jest takie:
dlaczego jak jest ciepło do dobrze pali a jak jest zimno to z kielichem dopiero odpali. :?:




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 16:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Malagi, SSanie ??




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
aragon pisze:
Malagi, SSanie ??

Nie rozumiem :?:




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 21:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Malagi, Zepsute ssanie ,gdy jest zimno skuter potrzebuje ssanie by zapalić , w ciepłe dni nie potrzebuje ... W moim skuterze tak do 5stopni nie trzeba ssanie a poniżej 5 trzeba ssanie włączyć by odpalić po nocy np ... Sprawdź czy masz sprawne ssanie :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
1. Pewnie ślizga się sprzęgło lub sprężynki nierówno osadzone lub któraś z nich rozciągnięta.
2. Na zimnym silniku takie rzeczy mogą się dziać, co najwyżej możesz przestawić dawkę paliwa na ssaniu lub pokręcić jałowe obroty, ale jak na ciepłym jest ok, to ja bym nie ruszał.
3.Przyczyn może być zbyt wiele, żeby je wszystkie wymieniać
4.Regulacja gaźnika pomaga na takie rzeczy :P to nie wina sprzęgła
5.Wyreguluj najpierw gaźnik, a potem to już pewnie problem sam zniknie.

W czym robiłeś swoje obrazki z podpisu i avatara? Bardzo mi się podobają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 9:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
patrolek pisze:
2. Na zimnym silniku takie rzeczy mogą się dziać, co najwyżej możesz przestawić dawkę paliwa na ssaniu lub pokręcić jałowe obroty, ale jak na ciepłym jest ok, to ja bym nie ruszał.

Czy na automatycznym ssaniu też sie da przestawić dawkę paliwa :?:



patrolek pisze:
W czym robiłeś swoje obrazki z podpisu i avatara? Bardzo mi się podobają.


W gimp-2.6.11-i686-setup PL-1




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Cytuj:
Czy na automatycznym ssaniu też sie da przestawić dawkę paliwa


Da się wymienić dyszę ssania na inną przepustowość paliwa.

Niedoczytałem wczoraj ważnej rzeczy:
Cytuj:
Problem jest taki że skuter po minimalnym dodaniu gazu chce ruszać i ma strasznego muła


Faktycznie sprzęgło łapie za wcześnie. Ja bym zaczął od wymiany sprężynek sprzęgła - najlepiej będzie kupić zestaw i wybrać najlepsze. pewnie to trzęsienie na starcie, nietrzymanie wolnych obrotów i gaśnięcie na zimnym ustanie po ich wymianie.

Problem z odpaleniem mi wygląda na problemy z dochodzeniem paliwa do cylindra. Zmierz może kompresję jak masz czym, a jak nie to zatkaj palcem otwór po świecy i drugą ręką zakręć wałem, zobaczysz mniej więcej jaki ciśnienie panuje w cylindrze przy ruchu tłoka. Przy dość szybkim ruchu powinno Ci unieść mocno przytknięty palec.[/code]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Cytuj:
Czy na automatycznym ssaniu też sie da przestawić dawkę paliwa


Da się wymienić dyszę ssania na inną przepustowość paliwa.

Niedoczytałem wczoraj ważnej rzeczy:
Cytuj:
Problem jest taki że skuter po minimalnym dodaniu gazu chce ruszać i ma strasznego muła


Faktycznie sprzęgło łapie za wcześnie. Ja bym zaczął od wymiany sprężynek sprzęgła - najlepiej będzie kupić zestaw i wybrać najlepsze. pewnie to trzęsienie na starcie, nietrzymanie wolnych obrotów i gaśnięcie na zimnym ustanie po ich wymianie.

Problem z odpaleniem mi wygląda na problemy z dochodzeniem paliwa do cylindra. Zmierz może kompresję jak masz czym, a jak nie to zatkaj palcem otwór po świecy i drugą ręką zakręć wałem, zobaczysz mniej więcej jaki ciśnienie panuje w cylindrze przy ruchu tłoka. Przy dość szybkim ruchu powinno Ci unieść mocno przytknięty palec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
Cytuj:
Problem z odpaleniem mi wygląda na problemy z dochodzeniem paliwa do cylindra. Zmierz może kompresję jak masz czym, a jak nie to zatkaj palcem otwór po świecy i drugą ręką zakręć wałem, zobaczysz mniej więcej jaki ciśnienie panuje w cylindrze przy ruchu tłoka. Przy dość szybkim ruchu powinno Ci unieść mocno przytknięty palec.


Wątpię że to przez to, mam nowy komplet (cylinder, tłok itp.) przejechałem na tym komplecie 130km.
Ale dzięki za zainteresowanie na pewno wszystko sprawdzę :)




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 15:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
A więc po świętach mój brat bierze skuter do byłej pracy (naprawiał skutery) jego były szef to jego znajomy, na pewno pozwoli mu pokręcić przy skuterze, posprawdzać co trzeba i powymieniać. :lol:
W domu musiał bym kupować kilka kompletów żeby wszystko dobrze wyregulować, a tak to on tam wszystko wyreguluje i kupi to co najlepiej pasuje. :D
Jak mój brat naprawi skuter to napisze co było w nim nie tak, myślę że wszystkim przydadzą się te informacje szczególnie dla tego że wiele osób ma takie problemy jak ja. :wink:




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2011, 9:19
Posty: 32
Lokalizacja: WaWa
Pojazd:
odświeżam, u mnie jest tak że jak jest zimny to pali z pierwszego kopa bez gazu ,natomiast jak jest rozgrzany to trzeba kilka razy kopać (3-6)
Co to może być ???




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Źle wyregulowany gaźnik, a konkretnie, to bym się przyjrzał lince i położeniu cylinderka, który zamyka i otwiera kanał ssania. Normalnie jak ciepły powinien lepiej zapalać niż jak jest zimny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy