Dzisiaj jest 01 maja 2024, 21:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Panowie po czasie problem znów wraca . Kupiłem świecę do 70 cc Świeca zapłonowa NGK B8HS oraz kupiłem na allegro (używaną) cewkę bo wszyscy sądzili że to cewka . Dzisiaj zamontowałem świecę nową i cewkę i nadal raz jest iskra a raz nie ma. Macie jakieś pomysły co można sprawdzić jeszcze ? Proszę o pomoc bo skuter nie jeździ już chyba od października ;/




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 23:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Może sprawdź moduł, a właściwie kable, które do niego dochodzą, może nie stykają dobrze i przerywa. Przynajmniej u mnie tak było...




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h


Ostatnio zmieniony 11 sty 2009, 22:57 przez Carlos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 23:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Ale wiesz co ? Byłem u mechanika i on podmieniał moduł i w ogóle nie było .




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 23:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie chodzi o sam modół tylko kostkę co do niego dochodzi wraz z kabelkami. Sprawdź najlepiej tym śrubokrętem do sprawdzania napięcia ( zapomniałem jak to się nazywa ), że jak jest prąd to świeci się lampka.

Neonówka kolego!
Kąkol




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h


Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 23:47 przez Carlos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 8:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Odłącz kabel z cewki zapłonowej na cewce HV i sprawdź czy zapłonowa daje prąd.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Panowie napięcie przed cewką jest cały czas. Problem zaczyna się od połączenia z cewką. Jak się dotknie świecy to czuć takie impulsy jakby prąd kopał leciutko a czasami iskra "wyskoczy".




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 18:36 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
kondi93 pisze:
Byłem u mechanika i on podmieniał moduł i w ogóle nie było
Mechanik mając skuter na miejscu nie potrafił zlokalizować usterki :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
nie bo mechanik jest dobry ale tylko z mechaniki a niestety na eletryce sie nie znał ;/

To co byście proponowali jeszcze sprawdzić ? Może ta cewka jest za słaba na 70cc ?




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 22:33 
Zbanowany

Rejestracja: 15 gru 2008, 16:52
Posty: 37
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Cewka nic do tego nie ma ( chyba) ja bym jeszcze sprawdził akmulator prądnice i jeszcze bym sprawdził przewody co ida od prądnicy albo poprostu może byc nawalone syfu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 23:19 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
genia123 pisze:
Cewka nic do tego nie ma ( chyba) ja bym jeszcze sprawdził akmulator prądnice i jeszcze bym sprawdził przewody

Cewka właśnie możne mieć do tego,i przewody też.Ale akumulator w żadnym wypadku :smile: Czasami ,jak jest okazja i czas warto popatrzeć co tam jest pod plastikami a nie tylko myśleć :co by tu jeszcze pozmieniać :roll: Tam może być malutka usterka,przeciety lub przetarty kabel.Ale trzeba chcieć :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 8:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Jak Ci zalewa skuter, to ja bym proponował sprawdzić kranik podciśnieniowy. Mała kasa, częsta przyczyna.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Kranik podciśnieniowy ? Nie, myśle że mi zalewa ponieważ nie mam śruby regulacji powietrza w gaźniku na którą czekam.




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2008, 8:06
Posty: 79
Lokalizacja: Góra
Pojazd:
Dobierz się do magneta, przejrzyj cewki, wyczyść wszystko. Przeczyść kostki może gdzieś zaśniedziały. Sprawdź czy fajka jest dobra, czy kabel od cewki HV jest dobry. Wyczyść magneto. Sprawdź czy jest iskra, jak jej nie będzie to szukaj na elektryce, kable od iskrownika do modułu i od modułu dalej. Sprawdź czy gdzieś Ci nie robi masa zwarcia na układzie (zielone kable). Tyle mi przyszło do głowy. Odłącz paliwo bo bez tej śrubi jak odpali to nie wiadomo co się stanie :???: Może być reakcja taka sama jak po odpaleniu bez dyszy, mianowicie wysokie obroty i coś nie wytrzyma ^^ Sprawdź czujnik hala (jest obok magneta, na dole po lewej stronie, czarny. Idą do niego dwa kable) czy nie jest zabrudzony albo czy gdzieś kabel się nie przetarł. Nie zamieniłeś kabli na cewce jak wymieniałeś ? x)




_________________

Peugeot TKR:

->Airsal Sport 50 ccm
->Dzwon RMS
->Łożyska i simmeringi Top Racing HQ Eco
->Sprzęgło standard bo RMS to syf x)
->Wario Top Racing
->Zawór Tec Racing
->Świeca Beru
---> Yasuni R

V-max 80 z górki -|> Tłumik od TGB xD

Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 22:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Przede wszystkim sprawdź masę, bo każdy gada że cewka że to że tamto a przyczyną może być zaśniedziały kabel od masy ;] Swoją drogą sprawdź jeszcze ten zapłon... Jeśli masz możliwość to załóż od innego albo ryzykuj i kup nowy, ja musiałem ryzykować i trafiłem, w moim przypadku wymiana zapłonu pomogła- odpalił za 1 kopnięciem:))
Pozdro




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 23:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Zapłon chyba raczej nie bo do cewki prąd jest OK tylko od cewki jest słabe napięcie.




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2009, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2008, 8:06
Posty: 79
Lokalizacja: Góra
Pojazd:
Od cewki HV ? Jeżeli tak to spróbuj zamienić kable miajscami, a jak nic nie da to kup nową x)




_________________

Peugeot TKR:

->Airsal Sport 50 ccm
->Dzwon RMS
->Łożyska i simmeringi Top Racing HQ Eco
->Sprzęgło standard bo RMS to syf x)
->Wario Top Racing
->Zawór Tec Racing
->Świeca Beru
---> Yasuni R

V-max 80 z górki -|> Tłumik od TGB xD

Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2009, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Ale zaraz czegoś tutaj nie rozumiem :oops: Cewka zapłonowa to ta sama co HV ? Jutro zamontujemy nowy gaźnik (nie miałem śruby regulacji paliwa) to w piątek napisze czy odpalił ...




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2009, 23:53 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
kondi93 pisze:
Cewka zapłonowa to ta sama co HV

Cewka zapłonowa znajduje się w w silniku,pod magnetem i robi prąd dla cewki HV która jest gdzieś pod plastikami.HV podwyższa napięcie z zapłonowej aby na świecy powstała iskra. Kilka postów wcześniej wypisałem w punktach ile i jakich cewek jest w prądnicy pod magnetem,ale chyba umknęło uwadze :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2009, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Witam. Po długim czasie i oczekiwaniu postanowiłem sam zabrać się za problem braku iskry.Dzisiaj rozkręciłem cały skuter i jednak miernikiem sprawdzałem napięcie. Doszedłem do cewki. Napięcie wynosiło 25 V a na fajce napięcia nie było. Wymieniłem fajkę i iskra jest !! :mrgreen: :mrgreen: Problem z iskrą jest więc po części rozwiązany(zobaczymy jak będzie spisywała sie fajka). Teraz mam pytanie co do cylindra metrakit hand made ponieważ nie wiem czy do tego cylindra idzie większy gwint świecy niż do seryjnego a nie chce uszkodzić nowego tłoka ?




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2009, 15:30 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
kondi93 pisze:
Wymieniłem fajkę i iskra jest !! :mrgreen: :mrgreen: Problem z iskrą jest więc po części rozwiązany

Gratuluje wytrwałości w przyglądaniu się jak inni śmigają :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy