Dzisiaj jest 26 lis 2024, 21:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2009, 10:44 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
Witam mam keewaya matrixa :) i 2 pytania

1. Na okolo 70 km spala mi caly bak co moze byc tego przyczyna? Probowalem podniesc iglice lecz spalanie sie nie poprawilo a powyzej 65km/h zaczyna u brakowac paliwa.
2. MIalem okazje ostatnio dostac silnik od aprili rally ktory niby jest dosyc mocny i bez problemu poprzedni wlasciciel twierdzi osiagal 90km/h, postanowilem przelozyc ten silniczek i operacja zakonczyla sie powozeniem lecz wyciagam 60 i blok dalej nei pojdzie... na moim silniczku jezdzilem okolo 70. Dodam jeszcze ze jak silnik do mnie przyjechal w paczce wylal sie olej z przekladni czy moglo sie cos zalac w srodku i np cos sie slizga teraz? Czy to raczej nie mozliwe?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 16:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Możliwe że coś się zalało. Rozkręć całą przekładnie i popatrz co w jakim jest stanie. Pasek, rolki, wariator itp. Oczywiście wlałeś olej do przekładni?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 17:56 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
Jeszcze jedno. Planuje zakupic pare czesci do mojego seryjnego silnika mianowicie wszystko jest narazie standard lecz chcialem dokupic:

Filtr powietrza RMS Air System
35mm
Sprężynki sprzęgła Stage6
pomarańcz. (średnio twarde)
Dysza główna Dell'orto
6mm 0.90
Rolki Stage6 15x12
4.00 - 4.50 - 5.00 - 5.50gr

czy taki config sie sprawdzi? na seryjnych czesciach i czy wogole cos da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Raczej zacznij od wydechu i wariatora. Później to wszystko reguluj bo to co kupujesz to gównie części regulacyjne. Ogólnie to na pewno coś Ci się poprawi jedynie dysza wydaje mi się za duża, 80 powinna wystarczyć. Rolek nie masz co kupować do serii, stracisz kasę. Lepiej dozbieraj do wydechu. Jak chcesz rolki to kup sobie 4,5g ale Awiny albo RMS, takie żeby nie wydać dużo kasy na nie, żeby nic nie zmarnować ;].




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 6:29 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
Co proponujesz wymienic najpierw? wydech? sprzeglo? i na jakie najlepiej? I co zrobic w sprawie spalania?


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2009, 6:30 przez wtfbitch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 12:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Jeżeli chcesz zmiejszyć spalanie to na iglicy powinno sie zmiejszyć raczej a nie powiększyć.




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 13:12 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
tak zrobilem ;) zle sie wyrazilem ;D

niestety nic to nie dalo


czy oplaca sie kupic taki zestaw?
http://www.allegro.pl/item623636859_kit ... relli.html

co musialbym do niego jeszcze dokupic by wszystkie czesci graly ze soba i nic sie nie rozlecialo?


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2009, 13:42 przez wtfbitch, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 14:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak najbardziej dobry zestaw jednak to jest do silnika Minarelli a wtedy łożysko korbowodu nie pasuje i musiałbyś wymienić korbowód ewentualnie rozwiercić jego główkę, lub też wymienić cały wał. Jeśli już chcesz to kupujesz cylinder na sworzeń 12mm, ten jest na 10mm. Sam cylinder na seryjnych częściach wiele Ci nie da. Na początek zmień wydech, to najwięcej daje w 2T, kup np. Tecnigasa Next R, Yasuni Z, Laser X Pro(ten jest dobry do 50ccm i nawet w 70ccm spełni swoje zadanie) lub jeśli wiesz że planujesz większy tuning czyli 70ccm to bierz Yasuni R, Tecnigas'a RS70 itp. Podstawą tuningu w skuterze to wydech i wariator. Co do wydechu to wiesz już co brać, teraz czas na wariator. Kup Malossi Multivara bądź też Hebo NG, jednak ten drugi jest trochę trudniejszy do wyregulowania. Oba są podobne jednak ja jestem bardziej za Malossi. Kupujesz na wał 16mm czyli Keeway\CPI.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 18:23 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
hmmm

czyli na poczatek jak myslisz sprawdzi sie te 2 czesci?

http://moto.allegro.pl/item623078105_ma ... age_6.html


i

http://moto.allegro.pl/item612981153_po ... nalny.html


wariator na seryjne czesci to 16mm tak? I jeszcze jedno czy pasek wariatora jest wtedy do wymiany jesli kupie nowy?

I jaki filtr i jakie rolki polecacie?

i jeszcze jedno raczej nie planuje wymiany cylindra ale gdyby... to czy tecnigas sie sprawdzi? ten ktorego podalem


Ostatnio zmieniony 01 maja 2009, 6:19 przez wtfbitch, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 10:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Tak, tylko upewnij się że ten wariator to na pewno 16mm bo w Minarelli wał masz 12,8mm. Nie musisz zmieniać paska. Rolki to musisz sam dobierać, indywidualnie ;]. To nazywa się regulacja, nikt nie da Ci złotej recepty. Ten Tecnigas to bardzo dobry wydech do 50ccm jednak w 70ccm uniemożliwi rozwinięcie cylindrowi 70ccm pełnej mocy. Wiadomo, jeździć będzie ale lepszy tłumik znacznie poprawił by moc takowego silnika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 14:33 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
doradz mi jeszcze jaki filtr do tego?

i czy oplaca sie wymieniac gaznik na inny? Lepsze gazniki maja mniejsze spalanie?


Ostatnio zmieniony 01 maja 2009, 15:55 przez wtfbitch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 18:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Filtr? Poczytaj, poszukaj jest tego sporo. Gaźnik opłaca się zmieniać jak masz 70ccm. Większy gaźnik to większe spalanie, a nie odwrotnie, to chyba logiczne.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 18:49 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Filtr mysle ze Stage6, sa bardzo dobre zreszta sam zamierzam kupic teraz jakis ze stajni S6. A co do tec'a to do 50ccm tak jak napisal ToX ale lepiej chyba dolozyc i kupic cos innego chyba Stage6 replice masz za cos kolo 500zl na allegro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 21:35 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
ze niby ten?

http://allegro.pl/item605340138_wydech_ ... ace_e.html

a ty tox co nim myslisz? Bo cena jest podobna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 23:01 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Tak ten ten.. Jest podobno trudny do wyregulowania jezeli chodzi wiesz o sprezynki rolki centralke ale tak to jest super:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 0:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Ten wydech to cholernie trudny do regulacji jest. Nie polecam bo będziesz musiał się z nim narobić sporo. Bierz Tecnigasa, ewentualnie szukaj Laser'a X Pro, też bardzo dobry wydech. Ten Stage6 też jest dobry ale naprawdę regulacja jest nieciekawa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 0:24 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
ToX pisze:
Ten wydech to cholernie trudny do regulacji jest.


Nie przesadzaj :P ja ten wydech mam i z rolkami 3.6 gr i sprężyną malossi żółtą chodzi bardzo dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 7:56 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Jeżeli masz ochotę popracować przy skuterze bierz S6 replice jak nie tecnigasa proste:)

Pisz polskie znaki i używaj znaków interpunkcyjnych !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 02 maja 2009, 8:55 przez watcher, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 16:34 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
mam jeszcze jedno pytanko kupilem sobie wario multivar mallosi i mam problem bo nie posiadam blokady a troche szkoda mi na nia 50zl czy jest jakis inny patent bo meczylem sie z tym sporo i nie poszlo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 16:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Zablokuj z drugiej strony wał drugim kluczem (od strony wentylatora silnika) i wtedy odkręcaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy