Dzisiaj jest 09 kwie 2025, 6:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
zaraz składam zamówienie więc muszę wiedzieć na 100% ... gilera runner 1999r będą dobre ??? http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 8799103ffb




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 22:50 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Te tak... :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Lozyska wlozone ;p

Teraz takie pytania :
1) od jakich stron wkladac simeringi ?
2)Nagrzac cos przed wkladaniem ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 22:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
dante pisze:
od jakich stron wkladac simeringi ?

Jak łożyska włożone to masz tylko jedno wyjście...
Chyba, że chodzi Ci o stronę simmeringu. Wkładasz tym rowkiem, w którym jest sprężyna w stronę skrzyni korbowej. Nic nie trzeba nagrzewać. Wciśnij palcem lekko i dobij jakąś dopasowaną rurką, tylko żeby równo wchodził.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
A simeringi wkladac od zewnatrz czy wewnatrz silnika ? <glupie wiem ale chce byc pewnien>

Sprawa jeszcze taka ze jak rozrecalismy to tam gdzie wał jest byl jakis plyn i pachnial benzyna. Wiec tam nalac cos jak skrecimy czy jak to jest ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Obejrzyj sobie ten film : http://www.youtube.com/watch?v=HMs0g1pW ... re=related
Simmering wkładasz od zewnątrz (Jak byś chciał go od wewnątrz włożyć? :o).
Przecież przez skrzynię korbową mieszanka przelatuje to co dziwnego, że jest tam resztka benzyny?


Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 23:02 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
A jak chce wysrodkowac wal bo dosc coiezko chjodzi




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 9:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
przecież on musi ciasno chodzić, w końcu jest na łożyskach które są od niego nieco mniejsze i tak ma być, musisz energicznie stukać najlepiej gumowym młotkiem i już, z resztą ja też będę to przechodził po weekendzie bo czekam na części do runnera :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 12:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
endriu1987 pisze:
przecież on musi ciasno chodzić, w końcu jest na łożyskach które są od niego nieco mniejsze i tak ma być

No chyba nie. Na łożyskach jest ciasno ale samo łożysko w miarę luźno się obraca.
dante pisze:
A jak chce wysrodkowac wal bo dosc coiezko chjodzi

Tak jak na filmiku stukaj raz z lewej, raz z prawej żeby zaczął normalnie się obracać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 13:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Nastepny problem z iskra. Nie ma jej w ogole.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 13:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Posprawdzaj wszystkie łączenia kabli. Na pewno w dobrej kolejności podpiąłeś pod moduł? Pamiętałeś o masie modułu? Ten kabelek mały co z niego wychodzi dajesz pod uchwyt modułu, żeby do ramy przylegał.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 13:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Masa jest.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 13:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To sprawdzaj resztę kabli. Cewek nie uszkodziłeś? I czy na pewno podłączyłeś dobrze kable do modułu?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 14:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Ta kable do modulu na 100% dobrze bo zapisalem na kartce.

Sprawdzialem wszystkie. Teraz czyszcze iskrownik

Jak mozna uszkodzic cewke [modul]




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 9:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Odświeżam


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 9:01 przez dante, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 11:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
no ja dziś dostałem części i właśnie robię silnik, mam motula do przekładni i hylomar do łączenia karterów, przed chwilką włożyłem łożyska NTN C3 do lodówki i niech sobie poleżą, w prawdzie opalarki nie mam ale może jakoś łatwiej dzięki schłodzeniu pójdzie, mały uszczelniacz wszedł dobrze z oporem, lecz większy normalnie własną siłą ręki ale mam nadzieję że będzie pracował jak należy, leciutko je nasmarowałem po krawędziach smarem aby lepiej weszły ale dosłownie leciutko :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 9:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Temat mozna zamknac.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy