Dzisiaj jest 15 sie 2025, 9:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2011, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
elo o tuż to mam mały problem z odkręceniem śrub od głowicy :cry: w ogóle nie chcą ruszyć a nie chce uszkodzić śrub kluczem by potem mieć lipę :cry: tu jest fotka :
Obrazek
Proszę o szybką i dokładna Odp !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 18:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pożycz od kogoś klucz nasadowy z grzechotką.Bo jesli próbujesz zwykłym to tylko się skończy na obrobieniu śruby jeśli jest mocno dokręcona.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:04 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
hmm ja bym to popryskał takim preparatem wd 40 albo jak masz gdzieś na lewo to polej to olejem transformatorowym zostaw na jakąś chwile, następnie weź nasadke 12 i grzechotkę i próbuj odkręcać, tylko skmiń jakąś dobrą nasadkę a nie chińską która po jednej śrubie się wytrze




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
maniutek1406, po co powierzchnie sruby pryskac, jak to nie da nic....grzechodka albo klucz hydrauliczny taki ktorego do zdejmowania opon sie uzywa...:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 14:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 18:57
Posty: 132
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Stuknij w głowice gumowym młotkiem by zniwelować naprężenia a potem dobry klucz nasadowy i powinno dać się odkręcić.




_________________

[center]KEEWAY MATRIX
Obrazek
»Keeway Matrix HB«[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2011, 15:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Zwierzak pisze:
elo o tuż to mam mały problem z odkręceniem śrub od głowicy

-dobry klucz
-popsikać WD40 lub podobnym
-podgrzać problematyczną śrubę. Bierzemy głęboki oddech i kręcimy w lewo.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
maniutek1406, Ej kolego ty chyba nie myślisz, co Ci da płyn tylu wd 40, przecież to nic nie da, weź nasadkę i grzechotkę, to raczej bez problemowo odkręci się, chyba że nie posiadasz to kluczem oczkowym spróbuj :P. Jak by ten i ten sposób nie zadziałał to polecę Ci klucz typu Mors, na 100% tym kluczem bez problemu odkręcisz. (Wiem, bo też parę razy maiłem podobną historie z odkręcaniem śrub przy głowicy) :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 9:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Kup sobie dobry klucz nasadkowy tylko naprawdę porządny!
I nim odkręcisz na pewno.
I wtedy próbuj w lewo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 9:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Dobrze by było też przedłużyć ten "porządny klucz nasadkowy" wtedy łatwiej przełożyć dużą siłę na śrubę.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 10:07 
a tak ot, to na jaki klucz są te śruby od głowicy ? :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 10:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Powinny być na 10 seryjne są na 10.

Ps.
Ja kupowałem na Mielochu to były na 11 ale lepiej wykonane były:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 11:09 
aha to git bo akurat kupiłem taki nowy klucz nasadowy :mrgreen: opylało się :D dzięki za odp :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 12:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 10:49
Posty: 96
Lokalizacja: pińczów
Pojazd:
ja jeszcze nie spodkałem sie z nakretkami na 10mm w minarelli albo w keewayu, przewaznie sa 11mm tak jak te z mielocha, nawet w wsk sa 11mm




_________________

Obrazek"STP" - Stunt Team Pińczów Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy