Witam
Mój problem polega na samo odkręcaniu śruby przy wariatorze (Na wale).
Pierwszy raz mi się dokręciła to myślałem że był to po prostu mój błąd że za lekko przykręciłem. Ale przy 2 odkręceniu wiedziałem że to na pewno nie był mój błąd.
śruba odkręciła się Niszcząc przy okazji pasek napędowy.
Drugim moim problemem jest:
Mulenie skutera gdy jadą 2 osoby. Skuter muli nawet z górki i gdy przekraczam 60 km/h bardzo częste jest to że skuter po chwili gaśnie i trzeba kilka minut odczekać by go znów odpalić. Gdy jadę pod górkę skuter Nie muli. Czy to jest może wina cylindra ?
A oto moje pytania:
1. Jaki tkwi problem że śruba sama się odkręca?
2. Czy tarcza wariatora Będzie dobra po wyczyszczeniu?
3. Jaka może być przyczyna że skuter muli jak jedzie pod górkę i przekracza 60 /kmh
i 4 pytanie nie odnoszące się do tematu
Gdy głowica cylindra jest mocno i głęboko porysowana może to wpływać na prace cylindra ?
Zdjęcia do pytania nr 1:
Zdjęcie do pytania 2:
A tak wyglądał pasek po zniszczeniu: