Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2011, 20:49 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 21:09
Posty: 26
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Witam. Jakis miesąc temu zaczął się mój problem. Pierwszy raz strzelił mi pasek a raczej całkiem go porwało. kupiłem najzwyklejszy do tego modelu Bali za 50zł pasek wytrzymał tydzień i znów w sprzępach. Wtedy zakupiłem pasek polini kevlar on wytrzymał miesiąc no dziś z paska poprostu zrobiło szmatę totalne strzępy a co najgorsze stopiło rolki które miały 3 miesiące (przykleiły się one do górnej ścianki wariatora i są strasznie zcięte) a wariator cały jest czarny i pokryty jak sądze stopionym paskiem. Moje pytanie co może być przyczyną takich usterek??
Z góry dziękuje za odpowiedź.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 22:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Widocznie motor bardzo się grzeje, sprawdzałeś co może to powodować? Wentylacja w przekładni jest odpowiednia? Przypadkiem coś nie jest w porządku z wariatorem?




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 6:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Wydaje mi się że pasek Ci się ślizga i rozgrzewa te wszystkie komponenty. Mam podobnie ale nie w takim stopniu jak ty. A pasków kewlarowych niepoleca gdyż bardzo niszczą podzespoły typu wario i przeciwtalerz.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 6:49 przez PatrykSob14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 8:06 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 21:09
Posty: 26
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
PatrykSob14 myślisz że jak zmienie wario to problemy się skończą?? sprzęgło wygląda na dobre jednak poprzedni właściciel wstawił twarde (żółte) sprężynki i centralke zielona i przez to skuter rusza z wysokich obrotów czy to moze być jakiś powód takich komplikacji?? A wentylator wariatora zmieniałem przy poiprzednim pasku i chłodzenie powino być dobre przynajmniej tak mi się wydaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Niepowiedziałem że musisz wymieniać wario. Niewiem czy ono tu jest winne. Sprawdz korektor momętu obrotowego moze tam est cos nietak.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 11:38 przez PatrykSob14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:40 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 21:09
Posty: 26
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
a co mogło by być z nim nie tak??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Trudno powiedzieć. Może centralka zatwarda? Jaki masz wario ?




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:43 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 21:09
Posty: 26
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
wario mam serie o sprężynach już pisałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:43 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Zobacz czy nie ma jakichś większych wżer.




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:46 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 21:09
Posty: 26
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
na korektorze nie ma nic płaściutki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:48 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 21:09
Posty: 26
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
a wariator i tak musze kupic nowy bo jest cały jest na nim jakaś 4mm warstwa spotionego paska i nie wiem czy to tak ładnie da się wyczyścic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 23:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
Rozwiązales problem?? Bo ciekawi mnie to dlaczego tak sie dzieje




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 16:04 
*

Rejestracja: 18 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
mi też tak ciachało paski (w ciągu roku 4 kupiłem kevlary jeszcze) i przyczyną takich cudów to były tylne talerze przy sprzęgle ,miały luz i jeszcze łożysko sie rozsypało to latały na boki jak chciały przez co scinało pas i przegrzewało to wszystko, sprawdź profilaktycznie czy masz jakikolwiek luz względem talerzy (mają sie poruszać tylko ruchem posuwistym ,rozszerzać i schodzić ) ja to wymieniłem i gra...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy