Czy gaźnik jest brudny, czy nie ma uszczelki to benzyna do filtra przez to nie leci
Tutaj jest problem z pływakiem, jeżeli jest on w maksymalnym położeniu i benzyna jest non stop dostarczana, a on się nie zamyka, to wypycha ją przez zawór iglicowy w czasie odpalania co powoduje zalanie filtru powietrza i silnika, dlatego ciężko zapala, podobnie jest w przypadku zbyt dużej dyszy lub złej regulacji gaźnika.
-- 3 kwie 2014, o 14:20 --
Jeżeli znak ''T'' nie schodzi się na odlanym w karterze znaczniku to masz zapłon przestawiony, czy przy regulacji zaworów miałeś dokręcony łańcuszek rozrządu, czy nie, to istotna sprawa, u mnie z dnia na dzień przestawił się zapłon przez przesunięcie klina na wale i po zawodach, skuter choćbym się zaparł nogami o sufit nie chciał zapalić, sprawdziłem dosłownie wszystko, u Ciebie jest widzę taka sama sytuacja, ja z czasem miałem dość tych padeł 4t i postanowiłem zrobić swap, nie żałuję, chociaż pieniążków poszło na to co nie miara, ale opłacało się zrobić coś z niczego