Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 17:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2012, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Witam !
Mam problem ponieważ nie mogę wyregulować gaźnika Keihin 24mm w Kymco Super 8 90cc 4t.
Problem polega na tym, że na wysokich obrotach na chwile spada z obrotów a potem znowu wchodzi i tak w kółko.
Próbowałem na dyszach #102, #105 i jest to samo, testowałem na każdej pozycji iglicy i nic to nie daje.
Co mam z tym zrobić aby działało tak jak ma być ? Na seryjnym v-max był 80km/h i przy tej prędkości strzelało z tłumika,a na 24mm tylko 70km/h i występuje sytuacja którą opisałem wyżej.

Tutaj nagrałem zjawisko: http://w931.wrzuta.pl/audio/5Wxn3n7dObI/rec_20-10-09 - z początku to ja się "bawię" obrotami. Na końcu słychać jak traci obroty.




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 20:58 przez AraS, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 21:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Kolor świecy jaki ? Nie przylewa go przypadkiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 8:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Czarny




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 10:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Czyli zalewa. Mniejszą dysze wsadź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 10:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Na jaką ?




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 10:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Jeżeli masz stożek to bym celował w 95.


Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 10:31 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 10:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
A to pech, bo mam 90, 102 i 105 ;/
A iglica na jakiej pozycji ma być ?




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 11:00 przez AraS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 11:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
To wsadź 90 i zobacz. Iglice ustaw na środku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 16:20
Posty: 9
Pojazd:
Jakie są efekty po tej regulacji ?


Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 23:04 przez pretor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy