Dzisiaj jest 16 lis 2024, 14:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem z roksi
Post: 13 lis 2013, 19:49 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 19:29
Posty: 183
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Hey. Do rzeczy:
Chcąc zapalić roxa kopie raz załapie pracuje 1-2 sekundy gaśnie i trudno odpalić dopiero po którymś kopnięciu zapali i ładnie pracuje. nawet po krótkiej pracy silnik z łatwością odpala. stało się to z dnia na dzień był jakiś wyciek z gaźnika. Zawór membranowy ok gaźnik czyszczony wyregulowany 100% ok. Coś wam przychodzi do głowy żeby sprawdzić. Jeszcze jutro świece zobaczę ale wątpię żeby to pomogło




_________________

i'm not riding too fast... i'm flying too slow


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lis 2013, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
moga uszczelniacze na wale nie trzymać i jak sie troszke 'podgrzeje' to wtedy robią sie miękkie i trzymają kompresje, bo tak jak ty piszesz to tak jak by kompresji nie miał. ewentualnie moze jest kruciec nie szczelny, sprawdzałeś..?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 20:19 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 19:29
Posty: 183
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
uszczelniacze na wale odpadają bo po takim krótkim odpaleniu tłumik przy flanszy nawet sie ciepły nie robi a króciec czyściłem nie było pęknięć uszczelka pod trzyma bo tak jak było przed tak i jest po odkręceniu króćca. wydaje mi sie że zalewa sie i jak przepali to jest gitara ale czym to może być spowodowane




_________________

i'm not riding too fast... i'm flying too slow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
zaduza dawka powietrza, sprawdz jaki jest stan filtra




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 16:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
moga uszczelniacze na wale nie trzymać i jak sie troszke 'podgrzeje' to wtedy robią sie miękkie i trzymają kompresje,
A od kiedy to uszczelniacze odpowiadają za kompresję, z tego co wiem to kompresja występuje nad tłokiem a w skrzyni korbowej podciśnienie które odpowiada za zasysanie paliwa z gaźnika.Sprawdź czy z okolic uszczelniaczy nie ma wycieków, szczelność połączeń krócieć- gaźnik ,szczelność zaworu membranowego,wyreguluj gaźnik bo może go po prostu zalewa-sprawdź świecę - kolor-mokra-sucha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
n0ooRt pisze:
.Sprawdź czy z okolic uszczelniaczy nie ma wycieków,

no to jak nie odpowiada to po co tak piszesz? :mrgreen:




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 18:52 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 19:29
Posty: 183
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
kompresja jest dobra, uszczelniacze raczej też bo odkręcałem wario i nie jest mokro, zawór ok gaźnik 100% dobrze wyregulowany świeca kolor prawidłowy. jedynie dzisiaj go odpaliłem znów pochodził 1-2 s zgasł ale słychać było takie bulgotanie/przelewanie w baku. kopłem dwa razy sapalił i chodził i nie zgasł xD nie wiem co to może być xD




_________________

i'm not riding too fast... i'm flying too slow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 19:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
o to jak nie odpowiada to po co tak piszesz? :mrgreen:
Bo nie odróżniasz kompresji od podciśnienia i najprawdopodobniej nawet nie wiesz jakie jest w skrzyni korbowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
odróżniam, piszą posta chodziło mi własnie o podciśnienie.
Do tematu. moze cos jest nie tak z kranikiem jeżeli jest jakies 'bulkotanie w baku'.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 19:52 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 19:29
Posty: 183
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
a dało by sie to wyczyścić czy raczej wymiana?




_________________

i'm not riding too fast... i'm flying too slow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy