Dzisiaj jest 05 lis 2024, 17:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 13:24 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Panowie powiedzcie czemu tak cofa paliwo z gaźnika??
http://www.youtube.com/watch?v=u3-PZO0pbtk


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Witam ponownie, nadal mam ten sam problem z rs, słabo się wkręca, nietrzyma równych obrotów gdy trzymam w jednym miejscu manetke i czasami strzeli z wydechu. Membrana dobra, lewego powietrza na bank nie łapie. Od czego może się tak dziać??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 21:46 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Zapłon ?




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 22:10 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Żebym mogł go sprawdzić musze sciągnąć magneto, a z tym mam problem bo ściągacza niemam a takim standartowym nie da sie ponieważ jest koło zębate macie jakieś rady jak go zdjąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 7:55 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Chyba inaczej sie nie da . Trzeba miec ściągacz . Albo jak masz blisko mechanika to podjedz do niego to moze ci zdejmie




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Zapłon nie ma tu nic do rzeczy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 22:21 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Uzasadnij swoją wypowiedź? Panowie jeszcze jakieś pomysły co może być nie tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Zapłon mam taki (ducati energia):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nie jest w żaden sposób regulowane. ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ja również mam taki zapłon i żadnej regulacji tam nie widziałem. ale ponoć użytkownik Stunter twierdzi inaczej




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Też się zgadazam z Furianem tam nie ma żadnej regulacji jak w predom dezamet




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:41 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
No właśnie... Czyli zostaje mi tylko gaźnik ewentualnie elektryka itp. ;/ Macie może jeszcze jakieś pomysły od czego może się tak dziać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Furian50, inny zapłon? Pozdro.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 23:51 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Z tego co widzę to obydwaj mieliście racje, jak obejżałem zapłony do am6 wnioskuję że do tych silników były montowane 2 rodzaje regulowany i bez możliwości regulacji ale pytanie dlaczego??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Może w starszych były stałe a w nowszych regulowane;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 13:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Stunter pisze:
Może w starszych były stałe a w nowszych regulowane;)

możliwe więc obaj mamy racje :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2011, 20:29 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Witam, motor już działa poprawnie, problemem był biały kablek przy cewkach (źle przylutowany). Temat do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy