Dzisiaj jest 05 lis 2024, 17:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 22:28 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
No więc tak:
1) zawór jest ok szczelny zero prześwitu światła
2) świeca nowa tak jak pisałem wcześniej
3) regulowałem na wszystkie sposoby (cały czas strzela raz mniej raz więcej)
4) zapłon też o tym myślałem ale tam niema za bardzo regulacji
5) sprężanie jak ostatnio sprawdzałem było ok 7 bar na zimnym silniku także jest ok, jutro sprawdze jeszcze na ciepłym
6) uszczelniacze są nowe

Jutro założę gaźnik 19mm od rs'ki kumpla i zobaczę czy to coś pomoże.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 7:28 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Jak nie ma regulacji:P Na śrubach kręcisz całym zapłonem. Ściągnij magneto, odkręć cewki, i tam patrz na znaki, jak jest ustawiony. Zobacz tam, ale za dużo nie grzeb, bo później do tego nie dojedziesz:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 19:59 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Spróbuję to poregulować, ale wątpie że to zapłon bo strzela i muli jak otworzę bardziej przepustnice, a jak pomału daję gazu to wbija na obroty ładnie kręci do 12k rpm, także to raczej gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 17:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nadal masz za dużą dyszę. Ciężko będzie Ci wyregulować na tym gaźniku. Ja bym próbował 55/60.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 18:39 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
mi dt strzelała i kichała jak mi klin zcieło na wale ;)
proponuje sprawdzić :)




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 10:20 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Witam ponownie, żeby nie zakładać nowego tematu piszę tutaj. Czym może być spowodowane takie ułożenie wskazówki wskaz. temp.? Po przekręceniu stacyjki wkazówka unosi się zgodnie z narysowaną przeze mnie strzałką.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2010, 10:25 przez piter253, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 12:48 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
nie,poprostu zegar temp. ma wbudowane takie coś co go sprawdza przed jazda.
ale mi sie zdaje że powinien iść z niebieskiego na czerwony. a nie na odwrót ?




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 13:32 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
No właśnie powinien iść w prawo z nieb. do czerw. w moim przypadku strzałka jest poza czerwonym polem, a jak przekręcam kluczyk unosi sie troszkę w strone nieb.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 16:16 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
Czujnik temperatury, siadło mi to samo, po przekręceniu kluczyka na budziku swieci sie kontrolka od temperatury :/ a motor "zimny" :x




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Ale to nie o to chodzi że niewskazuje temp tylko dlaczego wskazówka jest po przeciwnej stronie niż ma być ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 21:05 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 12:14
Posty: 31
Pojazd:
Witam wracając do tematu mi też muli na niskich i kiepsko sie wkręca :( cylinder mam ten chiński 90 gaźnik 14 i dysze 65 ale dzisiaj wkręciłęm dysze 85 odpala ale go zalewa świeca czarna jak ******** dokłądnie to jest tak żę jak jade to jest bardziej żwawy na niskich ale jak sie troche rozkręci to łapie takiego muła i tylko buczy w ogóle jakoś głośniej chodzi mie sie zdaje żę to wszystko wina zapłonu bo na to wskazują objawy w poniedziałek stawaim do mechanika to dam wam znać Pozdrawiam :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 21:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Przeczysc kranik, zobacz jak jezdzi na ssaniu jak na rezerwie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 23:12 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Za mało dostaje mieszanki zmień gaźnik na większy, ale wracając do mojego problemu ze wskaźnikiem dlaczego wskazówka jest po prawej stronie? Wystarczy tylko ściągnąć szybkę i przestawić ją na lewo ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 21:19 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Witam, zdecydowałem się na zakup gaźnika i w związku z tym mam pytanie, a mianowicie jaka mniej/więcej będzie potrzebna dysza do takiego gaźnika : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ddb0b39ebc
+ taki filtr powietrza : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 503fad8c24
dodam że w moto jest cylek tec alu i wydech tecnigac g-box. Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 29 wrz 2010, 21:19 przez piter253, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 15:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Dysza do tego gaźnika to raczej 6mm ale nie jestem pewny.

Co do filtra to powinien pasować, ale ja na twoim miejscu bym kupil jakiś gąbkowy.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 15:58 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Chodziło mi o rozmiar przelotu dyszy, :D a nie średnicę gwintu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
max 95 dysza głowna .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 15:45 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Witam ponownie, zakupiłem gaźnik 16mm z tzr i filtr koso KRS, jest duzo lepiej niż na 21mm ale jeszcze mam jeden problem a mianowicie jak dam np 1/2 manetki to moto nie trzyma równych obrotów(np 8k rpm) tylko obroty wzrastają (do 10k) potem spadają (do 6k) i żeby wbić go na 8k musze dodać jeszcze gazu czym może to byc spowodowane ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Nie wyregulowany dobrze.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 17:47 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
szevaRSS pisze:
Nie wyregulowany dobrze.


A co ty nie powiesz panie majster ... i dlatego mówią, że tutaj na 100 'znawców' przypada jedna normalna osoba.

Co do autora tematu, dostaje za dużo powietrza ew. linka gazu jest przycięta albo się wygięła w pancerzu, spróbuj wyjąć ją z trójnika, włożyć coś innego byś mógł pociągać ręką i zobacz czy tak samo jest na tym patencie ... a jak nie, to jak napisałem, dostaje za dużo powietrza. Ew.. sparciały króciec i lewe powietrze.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy