Dzisiaj jest 26 lis 2024, 18:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2016, 19:34 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Witam potrzebuje osoby która na tym forum zna się dobrze na silnikach piaggio bo mam poważny problem i nie wiem jak to naprawić jak ktoś się zna to pisać z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 mar 2016, 21:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Opisz proszę swój problem poniżej




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2016, 16:40 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
A więc zrobiłem swap 4T na p/g wszystko niby ok ale problem w tym że niemoge wyregulować gaźnik mikuni 16 cylinder motoforca 50 nowe pierścienie zawór membranowy szczelny wydech seria filtr powietrza stożek i seryjna puszka mam dysze od 65 do 95 na każdej dostaje za mało paliwa bo świeca szara i bardzo szybko się grzeje już po przejechsniu 1km z cylindra paruje vmax 40km/h i straszny muł pali też jak smok co jest nie tak proszę o pomoc

-- 09 mar 2016, 17:42 --

Czy nikt na tym forum nie zna się na silnikach piaggio i nie pomoże mi z tym problemem?

-- 15 mar 2016, 16:40 --

Czy nikt na tym forum nie zna się na silnikach p/g i mi nie pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2016, 16:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Ok spróbujemy coś uradzić;
Sprawdzałeś simeringi ,czy lak ograniczysz mu częściowo dopływ powietrza przysłaniając częściowo wlot coś się zmienia?
Następna rzecz to sprawdzenie zapłonu czy czasem nie obcięło klina i zapłon przez to się nie przestawił.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2016, 6:03 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Dzięki za chęci
Uszczelniacze wymieniłem wczoraj dzisiaj odpale i zobacze
Przysłaniałem wlot powietrza zero zmiany skuter bardzo się grzeje już po przejechaniu 500m z cylindra paruje i pali jak smok a vmax50km/h i niema mocy zapłon jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2016, 7:45 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak pali jak smok to za duża dysza główna. Do tego regulacja gaźnika.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2016, 15:36 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Dysza za duża nie jest bo świeca jest szara a więc nawet dysza jest zamała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2016, 19:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
dawidtun pisze:
gaźnik mikuni 16 cylinder motoforca 50

Przy tym zestawieniu celowałbym z dyszą główną 62-65. Przy większej mi zalewało i nie mogłem wyregulować (piaggio sfera 50). Może zadam idiotyczne pytanie... Osłonę cylindra i sprawny wiatrak jest na swoim miejscu, czy leży w garażu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2016, 16:32 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Ale on dostaje zamało paliwa bo świeca jest sucha szara osłone cylindra mam zdjętą ale itak nie powinien się tak grzać na dyszach od 65 do 80 nawet nie zapala dopiero od 85 zapala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2016, 17:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przede wszystkim zrezygnuj ze stożka lub założ gąbkę o większej przepustowości do seryjnej puszki .Wbrew pozorom to osłona cylindra i wiatrak są bardzo ważnymi elementami chłodzenia.Brak któregoś z tych elementów powoduje zaburzenia w odprowadzaniu ciepła z cylindra.Można się jeszcze pokusic o zmianę gaźnika na większy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2016, 19:23 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Dzisiaj wymieniłem uszczelniacze na wale jutro odpale i zobacze czy coś się zmieni ale dziwi mnie że cały czas dostaje za mało paliwa mimo gaźnika 16mm dyszy 95 w końcu to tulko seria 50 a nie jakaś racing 70 na full porcie a on pali jak smok 5L na niecałe 10km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2016, 20:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Rozumując Twoje opisy:
Cytuj:
A więc zrobiłem swap 4T na p/g
wymieniłeś silnik 4T na 2T Piaggio (jeżeli słabo zrozumiałem to proszę o poprawne formułowanie wypowiedzi, bez skrótów myślowych).
Cytuj:
Czy nikt na tym forum nie zna się na silnikach piaggio i nie pomoże mi z tym problemem?
To nie jest kwestia marki silnika tylko popełnionych błędów przy jego montażu.
Cytuj:
Ale on dostaje zamało paliwa bo świeca jest sucha szara
Przy takiej temperaturze, która panuje w okolicach cylindra bez chłodzenia to przypaliłbyś schabowego.
dawidtun pisze:
osłone cylindra mam zdjętą ale itak nie powinien się tak grzać

Nie powinien, bo cylinder jest chłodzony poprzez pęd powietrza, które zatrzymuje pług za przednim kołem? Chłopie to co masz w opisie to jest skuter i tylko potwierdziło się "moje idiotyczne pytanie" z poprzedniego postu. Przegrzałeś silnik i teraz choćbyś założył dyszę główną "pincet" to masz cylinder do wymiany.
Cytuj:
skuter bardzo się grzeje już po przejechaniu 500m z cylindra paruje i pali jak smok a vmax50km/h i niema mocy zapłon jest ok

Jakieś jeszcze wątpliwości?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2016, 21:14 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Tak wymieniłem silnik 4T na 2T z piaggio zip
Silnik nie jest przegrzany napewno jutro założe osłony i zobacze jak będzie chodził




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2016, 22:54 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Teraz wiem dlaczego do mnie zjeżdżają takie wynalazki do roboty... A już myślałem, że nic mnie nie zaskoczy...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 16:22 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Nigdy nie widziałeś swapu to widać taki z ciebie mechanik ja też naprawiam ludzią skutery i dla mnie to normalne że się wymienia silnik
Lepiej poradz co jest nie tak że słabo chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 18:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dawidtun pisze:
Nigdy nie widziałeś swapu to widać taki z ciebie mechanik ja też naprawiam ludzią skutery i dla mnie to normalne że się wymienia silnik
Proszę cię nie ośmieszaj się. .Każdy na tym forum może przeczytac twoje posty i wiedza z nich "nijaka".Na tym forum siedzą także tunerzy"odkurzaczy"w sile wieku +40,+50, więc osobiście radziłbym [bez urazy] nabrac trochę szacunku i dystansu do opinii z użytkownikami forum którzy nie zgadzają się z twoimi sugestiami .Pozdrawiam. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 19:20 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Ja mam szacunek do każdego z tego forum ale gdyby w tym temacie pisali prawdziwi tunerzy skuterów to by wiedzieli co to jest swap ale konieć idiotycznej gadki
Jak wiesz co może być nie tak z tym silnikiem to pisz mile widziana każda wskazówka podpowieć ale na temat a nie o [cenzura] marynie


Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, 19:54 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 19:31 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dawidtun pisze:
prawdziwi tunerzy skuterów to by wiedzieli co to jest swap
No właśnie. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 19:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
dawidtun, Nie chodziło mi o swap, bo takie to robiłem jak jeszcze w pieluchy robiłeś. Raczej chodziło mi o:
dawidtun pisze:
...
Silnik nie jest przegrzany napewno jutro założe osłony i zobacze jak będzie chodził




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2016, 12:51 
*

Rejestracja: 20 lut 2016, 13:04
Posty: 18
Pojazd: Zipp vapor
Jeżeli bym go przegrzał to by tłok spuchł a tłok jest w stanie idealnym a po drugie to jeździłem podczas regulacji max 800m
Macie jeszcze jakieś propozycje jaka jest przyczyna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy