Dzisiaj jest 05 sie 2025, 16:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Proszę tylko nie śmiećcie tego tematu, jak wiele innych postami typu: "Mam Mixol S, polecam ten olej, super sprawa, przejechałem 500km i jeszcze się nie rozleciało". I nie cisnę tu na tanie oleje, tylko posty osób, które polecają co się da.
Marcin194, Ja domniemam, że albo lać więcej takiego samego oleju albo coś hiper-super w normalnych proporcjach. A warunki jakie taki team wyścigowy stworzy dla swojego sprzętu to zupełnie inna sprawa, niż te, w których pracują klepane od biedy racingi po portingu, gdzie posiadacz takiego chociażby cylindra nie jest w stanie powiedzieć nawet co było z nim robione.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 22:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Booyaka pisze:
w których pracują klepane od biedy racingi po portingu, gdzie posiadacz takiego chociażby cylindra nie jest w stanie powiedzieć nawet co było z nim robione.


Zrozumiałem to ,żę jeżeleli robie wysilonego racinga to jestem gorszy. Wiem ,że lepiej było robi na LC i tak niedługo się stanie ale dopiero w połowie wakacji.
Porting został zrobiony na mapach malossi mhr team II więc wiem co było w nim zrobione. Jeżeli będziesz potrzebował to podam Ci nawęt kąty otwarcia okien.

Booyaka pisze:
Ja domniemam, że albo lać więcej takiego samego oleju albo coś hiper-super w normalnych proporcjach.


Przez to rozumiem ,że na gorszych tańszych olejach (np. elf, statoil) rozrabianych w większy proporciach robiątąsamą ochronę dla cylindra co droższe oleje, które robią to w miejszych ilościach. Tylko z tą jedyną różnicą ,że spada kalorycznośc paliwa co równia się spadające osiągi.


Marcin194 pisze:
Są cylindry AC kręcące koło 19-20KM jak np. MXS Kit dla Verticali i jakoś to jeździ po zawodach itd.


Właśnie bardzo ciekawi mnie jak. Co robią ,że cylindry im się nie przegrzewają.


Ostatnio zmieniony 24 maja 2012, 22:10 przez hubert514, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 16:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
hubert514 pisze:
Co robią ,że cylindry im się nie przegrzewają.

Odpowiedni olej, odpowiedni materiał z którego wykonane jest ożebrowanie, i wielkość ożebrowania.

http://www.youtube.com/watch?v=t39H-YI5HIU
http://www.youtube.com/watch?v=qqbuFnX4pO4




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 17:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
uhuhu, co za zywotnosc ma taki silnik ?? http://www.youtube.com/watch?v=qqbuFnX4pO4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy