Dzisiaj jest 09 mar 2025, 23:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
stoprocent.1995 pisze:
Ale przecież jeździłem na 3.1 na 4.9 i v max to i tak 50 km/h...

dodam że tak samo kręcił obroty i tak samo mulił dlatego sądzę że to nie jest wina rolek... lecz sprzęgła - więc zmienię sprężynki tak?... ale to przecież tylko start więc ja się pytam co psuje reszte.


daj rolki 7gr i zobacz co sie stanie moze pasek slizga bo rolki za lekkie




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
wiesz co ? mam u siebie to samo tzn. muli i max 50 dysza 65 rolki 5,3g seryjna centralna i sprężynki. po włączeniu ssania od 20 jest moc ale na ssaniu go przylewa! jutro wrzucę dysze 70, radzę zrobić ci to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 9:46 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
Ale no wiesz... u mnie cały czas obroty są dostępne... nie przylewa go !
7 g na ProReplicę ?... największe z zestawu Hebo NG to chyba 6.0 g więc będę także na nich próbował ale czuję że nic to nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 10:19 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Rolki 4 -4.5g ,sprężyna centralna średnio twarda.Jeżeli na tym ustawieniu dalej jedzie wolno to szukaj przyczyny w innym miejscu.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 10:27 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
No to kolego jak sam zauważyłeś takie ustawienie mam i przyczyny innej nie widzę bo się może aż na tym tak nie znam..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 10:38 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Zauważyłem że masz obroty max 8 tyś to za mało.A jak masz wyższe na w\w ustawieniu i dalej ślimaczy to sprawdź pasek dzwon sprzęgło (a sprawdzałeś wate w silencerze :?: ) itd.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 10:45 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
No konkretnie ile mam obrotów nie wiem - mówię na ucho :P... Pasek jest nowy dzwon nowy, sprzęgło by się nadawało do wymiany, wata w siliencerze daje radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy