Dzisiaj jest 15 lis 2024, 2:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2014, 17:37 
*

Rejestracja: 24 wrz 2014, 17:29
Posty: 31
Pojazd: Yamacha Aerox 2011
Witam jestem początkującym fanem tuningów itp :mrgreen: , ostatnio natrafiłem się na 2 rodzaje przełożeń wtórne i pierwotne ,chciałem się was zapytać na czym polega ta różnica z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 wrz 2014, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
np masz seryjne przełozenia to masz np 10obrotów dzwonu na 1 obrót koła a jak masz załozone przełozenia sportowe to liczba obrotów sie zmiejsza i przy dobrej regulacji skuter lepiej poleci
przełozenia pierwotne czyli oska do której przykreca sie dzwon i zebatka która daje naped na przełozenia wtórne które jest polaczone z kołem mogłem pomylic kolejnosc ale tyle to jeden ha




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy