Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 11:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2015, 21:12 
*

Rejestracja: 17 sie 2015, 20:14
Posty: 2
Pojazd: Jet Force
Witam. Otóż po kilku miesięcznej walce z wtryskiem w moim jecie TSDI, postanowiłem, że przerobie skuta na gaźnik. Chodzi mi o najprostszą przeróbkę, bez wymiany głowicy, karterów itp. jednakowoż chciałbym zeby takie bajery jak elektrycznie otwierany kufer, elektroniczny licznik pozostały. I tu rodzi sie kilka pytań:

- jakie mogą być konsekwencje nie ingerowania w ogóle w elektrykę?

- czy osiągi wyraźnie spadną po takiej przeróbce?

- czy gaźnik od aprilli sr 50 mogłbym zastosowac, czy moze jakiś inny, wydajniejszy?

Jeszcze prośba, gdyby mógł mi ktoś rospisać instrukcję montażu tego wszystkiego.

Wiem, że temat sie powtarza, ale w poprzednich nie znalazłem żadnych konkretnych informacji o takiej najprostszej przeróbce. Prosze Was o pomoc. Z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 paź 2015, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
LowKick07, Jeżeli chcesz,żeby to wszystko działało i miało jakiś sens to przy elektryce będziesz musiał chwilę posiedzieć. Co do osiągów to jak dasz dobry gaźnik tzn,z dobrą średnicą i wyregulujesz odpowiednio to osiągi będą porównywalne. Poczytaj: przerobka-wtrysku-na-gaznik-t118177.html Jedynie dodałbym




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 18:08 
*

Rejestracja: 29 paź 2015, 17:59
Posty: 1
Pojazd: peugeot JetForce (gaźnik)
Właśnie jestem w trakcie przeróbki i remontu całego skutra. Mam jednak problem bo kompresja u mnie to tylko 6 bar i chyba zmuszony będę wymienić cylek i tłok. Jak masz jakieś kąkretne pytania to pytaj. Ja kupiłem gaźnik dellorto 17,7 ponieważ pasuje do oryginalnego filtra od tsdi. Linkę udało mi się dostosować . Obciąłem jej końcówkę i zacisnąłem końcówkę od nita zrywalnego. Kompresor lepiej jest zaślepić grubą blachą bo kompresor jest za wysoki i komora pływakowa gaźnika obciera o obudowę kompresora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2015, 19:38 
*

Rejestracja: 17 sie 2015, 20:14
Posty: 2
Pojazd: Jet Force
A głowice zostawiasz od tsdi? Jak z elektryką sobie poradziles? Ja jeszcze popróbuje, może uda sie jakoś naprawić wtrysk. a jeszcze zapytam, czemu przerabiasz? też ci wtrysk padł czy sprawny miałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy