Dzisiaj jest 01 gru 2024, 22:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2013, 20:05 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
siemka mam problem może opisze wszystko od początku
założyłem cylka po szlifie i go dotarłem po jakimś czasie przycisłem mu na prostej i nagle zaczoł szczelać z wydechu i zgasł puźniej odpalił ale pozostał taki problem że rozpędzi się do 70-80 max i zaczyna przerywać jak by była jakaś blokada a kiedyś leciał ponad 110 na gaźniku 21 wo gule nie chce jechać a na 17,5 dysza 90 iglica u samej góry to do 80 max sie rozpędzi czy to może być regulacja gaźnika boje się tylko żeby cylkowi sie nic nie stało? a gdy mi stanoł to tłumnik był tak gorący że na odległość było czuć ciepło a cylek tylko letni więc prosze o pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 11:57 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
pomoże ktoś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Wygląda jak by pierścień pękł,sprawdź kompresje.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 20:04 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
kompresja w szczytowaniu wynosi 8 bar a wydaje mi się że powinno być więcej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Nie wiem jaka powinna być dokładnie kompresja ale 8 wydaje się być w porządku (ale pewności nie mam) zrób jeszcze próbę olejową tz. zmierz kompresje normalnie jak zawsze a później podlej tłok olejem i zmierz ponownie.

Nie czujesz ,że squterek jest słabszy ?? nawet w dolnym zakresie obrotów.
Jak nie chcesz rozbierać cylindra(było by najlepiej) to odkręć wydech i spójrz na pierścienie.

A jak to nie cylek to po kolej wszystko sprawdzasz i czyścisz :)




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 20:58 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
napisze co i jak ale wole rozebrać cylek a nie głowić się co to może być :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 18:24 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
a jest jeszcze możliwość że może siadać moduł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Moduł jeżeli się psuje to już na amen :)




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 20:16 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
rozebrałem cylek jest idealny żadnych rys więc po złożeniu cylka teraz przerywa przy około 40 i pod górkę bardzo przerywa ledwo jedzie ale cylek jest w 100% ok więc co to może być bo już nie mam siły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 20:18 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
nie wiem czy to coś pomoże ale ja mam cewko moduł i już raz oryginalny sie zepsuł i kupiłem natańczy zamiennik za 39zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 20:34 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
to wypowie sie ktoś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Mi to wygląda na pęknięte pierścienie w cylindrze, skoro coś strzeliło to wyleciały przez wydech ( miałem taki przypadek w SR 2003)




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 8:27 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 7:39
Posty: 105
Pojazd:
ale rozebrałem cylek i jest w idealnym stanie pierścienie całe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy