Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 14:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 10:38 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Ja tam mam dozownik i dolewam do 5 litrów 20ml dla pewności Najlepszm rozwiązaniem na bliskiej jest tankowanie 5 litrów i 100ml oleju wlewać są takie pojemniki 100ml drożej wychodzi ale nie trzeba ze strzykawką latac Zawsze bez dozownika lepiej ale po jakimś czasie to denerwuje 10min robić mieszanke na cpn'ie




_________________

Monster nr.3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
NRG-power, można też kupićsobie karnister 5-10 litrow, i w nim robić mieszankę ;) Bardziej wygodne ;) Ale można jeździć też z olejem, i na cpn'ie sobie dolewać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
NRG-power, A nie lepiej kupić 1 taki olej, żeby mieć opakowanie i wlewać do niego olej w domu z opakowania 1l? ;P A najlepiej to w jakiś słoiczek nalewamy odliczoną ilość oleju i jedziemy zalać moto. Przecież wiemy zanim wyjedziemy za ile tankować bęldziemy nie? Po drodze kasy nie przybędzie, żeby więcej zalać ;P

P.S "Karnister" 5l mam po płynie od spryskiwaczy ^^ Tańszy koszt, efekt ten sam. ;D




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 11:15 przez Żwirex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
chciałbym powrócić do mojego pytania
czy zostawić puste przewody np od gaźnika do pompy czy wszędzie je pozatykać?




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 9:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Weź przy gaźniku odetnij z 1cm od gaźnika i podgrzej zapalniczką i zaciśnij. Oczywiście przymierz i nie grzej przy baku i gaźniku ;P A reszte możesz wywalić.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
ok dzięki za pomoc




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy