Dzisiaj jest 23 lip 2025, 9:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2010, 9:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Tak jak w temacie
Czy można zostawić dozownik czy lepiej będzie gdy się przerzucę na mieszankę ?




_________________

AirSoft Player


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Nie można zostawić, bo zatrzesz. Lej olej do paliwa.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 9:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Może być dozownik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 10:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Nie radzę dozownika przy większych cylkach.
Dozowniki tyle co nic oleju dają. 100ml mi starczało na tydzień jazdy. Teraz 100ml to mam na 2/1 tankowanie. Zależy ile kasy mam;)
Jeśli chcesz dbać o dylinder, to lepiej sam rób mieszankę:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 10:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Ludzie piła spalinowa ma mniejszy cylinder niż skuter i leją jakoś 1:5 crossy mają wieksze tłoki i ludzie leją albo 1:5 ALBO 1:4 I WSZYSTKO jest dobrze skończcie takie głupoty gadać bo już sie słuchać niechce ktoś usłyszy i potem chodzi i powtarza to w niekończoność.

Dozownik daje 100ml na 5litrów i starcza jak spalisz 6 litrów to automatycznie daje ci 10ml wiecej.


Ostatnio zmieniony 30 paź 2010, 10:34 przez sony551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 12:07 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:33
Posty: 180
Lokalizacja: Reda
Pojazd:
mozesz zostawic dozownik ale go trzeba wyregulowac zeby podawal troche wiecej oleju(przynajmniej tak robilismy u kolegi bo ja swoj wywalilem)




_________________

http://prizers.pl/?ref=1755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
sebax94, A niby skąd będzie wiedział, że podaje dobrze?
sony551, Nie gadaj tutaj głupot o jakiś piłach spalinowych, bo to nie jest piła. Ilość oleju zależy od materiału cylindra przede wszystkim, a nie od rozmiaru tłoka. Ja mam Airsal Sport 70 z powłoką Nicasilową i muszę lać 1:30 czyli 100ml na 3l waszki.
P.S 1:5 to 100ml na 500ml paliwa.
sony551 pisze:
skończcie takie głupoty gadać bo już sie słuchać niechce ktoś usłyszy i potem chodzi i powtarza to w niekończoność.
Widać kto się nie zna właśnie.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 14:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
sony551 pisze:
Ludzie piła spalinowa ma mniejszy cylinder niż skuter i leją jakoś 1:5 crossy mają wieksze tłoki i ludzie leją albo 1:5 ALBO 1:4 I WSZYSTKO jest dobrze skończcie takie głupoty gadać bo już sie słuchać niechce ktoś usłyszy i potem chodzi i powtarza to w niekończoność.

Dozownik daje 100ml na 5litrów i starcza jak spalisz 6 litrów to automatycznie daje ci 10ml wiecej.

:lol: :lol: :lol:
Że to wszystko w ogóle chodzi na takich proporcjach...
Widzisz: niestety nie mówię tego co słyszałem/czytałem. Większość moich odpowiedzi, pomocy daję z mojego własnego doświadczenia.
I nie opowiadaj, że dozownik daje 100ml oleju na5l paliwa, bo to w ogóle się mija z prawdą. Zalej 100ml do dozownika i zobacz ile na tym przejedziesz.
Jak wlewałem olej do pełna, do zbiorniczka to potrafił mi wystarczyć 1l na prawie całe wakacje, a jeździłem codziennie(tankowałem codziennie po 2/4l). Także według Twojej teorii po 3tyg. bym nie miał oleju(zawsze zostawała jeszcze ponad połowa zbiorniczka)...
Reasumując: jeśli nie wiesz - nie wypowiadaj się, bo wprowadzasz ludzi w błąd.

Nadal podtrzymuję swoje zdanie, że lepiej samemu mieszać przy większych cylindrach. Dozownik nadaje się tylko do full seryjnych skuterów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 16:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
tiaaa. 1:5 to 100ml oleju na 500ml paliwa brawo.


Myślisz że ja nie jeżdze masz 70 to już musisz lać wiecej oleju brawo za pomysły wasze.Nie długo będziecie lać 1:1 żeby tylko nie zatrzeć.1:3 powodzenia pewnie jak jedziesz to za toba jest biało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 16:39 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
sony551 pisze:
ludzie leją albo 1:5 ALBO 1:4 I WSZYSTKO jest dobrze

sony551 pisze:
1:3 powodzenia pewnie jak jedziesz to za toba jest biało.

:lol: :lol: :lol: :lol:
gościu ogarnij bo sam pisałeś że ludzie leją 1:4 (raczej 1:40) :roll:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 16:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
a twoim zdaniem jak chcesz zwiększyć dawkę oleju na dozowniku ?? bo regulacji tam raczej nie ma




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 17:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
1:35 masz 1l oleju na 35l paliwa.
Poza tym tak w instrukcji malossiego sporta zalecają. Więc nie bądź mądrzejszy niż producent ok?
Nie masz w ogóle racji, ale upierasz się jak nie wiem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 17:49 
**

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:13
Posty: 207
Lokalizacja: ok. Buska Zdroju
Pojazd:
Dozownik możesz zostawic pod warunkiem ze do paliwa i tak bedziesz dawał olej, bo dozownik daje olej tak jak trzeba ale pod serie, a pod 70ccm bedzie mało dawał.




_________________

Sprzedam Skuter po FULL TUNIE MID RACE!!!

http://polskajazda.pl/Motocykle/Longjia/LJ50QT/129807

co do ceny się dogadamy!! A naprawdę warto!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 13:32
Posty: 180
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
xxxBWSxxx, Regulacja na samym dozowniku niema, ale jest na pompie oleju jest.
=AndrucH=, Dla świętego spokoju wyzuć dozownik i lej do baku, są do tego specjalne miarki np ze stage6 .
sony551, jestem ciekaw jaka ty miesznke dajesz??????? 1:10000??????? bo tyle Ci wystarcza????




_________________

Zajrzyj-mój jog:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70050
Zajrzyj -mój ogarek:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204659
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 19:04 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:33
Posty: 180
Lokalizacja: Reda
Pojazd:
Żwirex, chodzilo mi ze mozna minimalnie dodac dawke oleju na pompie




_________________

http://prizers.pl/?ref=1755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
łał jedno proste pytanie a tyle komplikacji ....
gdy wywalę dozownik do rurki od niego pozatykać przy gaźniku i pompie czy zostawić wolne ?




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 22:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ale macie problemy... Zostaw dozownik tylko dolewaj około 20ml do zbiornika z benzyna przy kazdym tankowaniu;)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 2:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Przy większym cylku obowiązkowo ręcznie dozować olej!
Wg teorii dozownik podaje olej w proporcji 1:50 (w proporcji do benzyny podawanej z seryjnego gaźnika na seryjnych dyszach. Teoretycznie już samo zwiększenie dyszy głównej, lub tym bardziej montaż większego gaźnika zmusza do rezygnacji z dozownika :wink:


Żwirex pisze:
Ja mam Airsal Sport 70 z powłoką Nicasilową i muszę lać 1:30
Dziwne :? Airsal w ulotce mojego cylka zalecał 1:33 owszem, ale na docieraniu. Przy normalnym użytkowaniu 1:50.


sony551 pisze:
ludzie leją albo 1:5 ALBO 1:4 I WSZYSTKO jest dobrze
sony551 pisze:
tiaaa. 1:5 to 100ml oleju na 500ml paliwa brawo.
Sam piszesz bzdury a potem się z nich śmiejesz? :|




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 8:09 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
FoRnaL pisze:
Dziwne :? Airsal w ulotce mojego cylka zalecał 1:33 owszem, ale na docieraniu. Przy normalnym użytkowaniu 1:50.

może dlatego ci się zatarł :? ...




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 10:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Ale macie problemy. Po co dodawać olej do paliwa i dozownika jak i tak trzeba lać do paliwa, to można lać od razu wszystko -,- Weź pod uwagę możliwość zepsucia się dozownika i zatarty. A tak tylko więcej przechylisz buteleczkę i jeździsz bez obaw ;)) I nikt Ci nie spuści paliwa do 4T :lol:




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy