Dzisiaj jest 28 lis 2025, 22:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2012, 21:58 
*

Rejestracja: 14 lut 2012, 12:40
Posty: 75
Pojazd:
Witam. Mam cylinder seria od aeroxa lc lekki próg kompresja na dobrych pierścieniach jest 9.5bar (po 1tyś spadło do 9) a po 1400 jest 7-8 (mierzyłem innym manometrem ale czuć znaczną różnicę przedewszyskim po mocy po 2 po dźwięku po 3 widać przez okno wydechowe że są zużyte)

Luzów na łożyskach wału nie ma pierścieni nie kupuję badziewnych tylko rms.

30km po założeniu było 10 a po 1tyś 9 a po 1.400 jest 7-8 iii przedstawię sytuację na starch pierścieniach była dobra kompresja (nie mierzyłem ale moc miał i wgl) 2 razy mocno mi się zgrzał ale nie zgasł sam raz się odczepił wąż i raz był straszny upał a zrobiłem 100km praktycznie bez przystanków noo i potem doszło beznadziejne paliwo potem jeszcze raz rozebrałem po czym zaczęły stukać pierścienie ii moc zmalała a na nowych założyłem jeździłem ii po jakichś 400km zdjęłem cylinder żeby zmienić łożysko sworznia po czym też zaczęły lekko stukać (dzwonić) ii nasilało się to ii ciągle spadała kompresja.

To przez rozbieranie i trudne warunki czy np słabe mieszanie oleju ? Olej leję taki jak każdy orlen semisynthetic czerwony (z ressztą kiedyś nie miałem problemów z wycieraniem się pierścieni a olej cały czas ten sam) mieszam niedokłądnie bo leję olej a potem benzynę ii uznaje że w taki sposób samo się rozmiesza (dozownik wywalony leję do baku)

Miałem cylindry w dużo gorszym stanie i co prawda dzwoniły pierścienie jak po.... ale kompresji nie tracił tak po rozebraniu...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 22:04 
Zbanowany

Rejestracja: 31 mar 2012, 14:29
Posty: 172
Pojazd:
ale olej mogłeś wlewać casrtrola a nie te siki,orlena bym nie wlał nawet do kosiarki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 22:17 
*

Rejestracja: 14 lut 2012, 12:40
Posty: 75
Pojazd:
Każdy kogo znam jeździ na orlenie. Na starych cylindrach ac nie miałem tak, żeby się starły pierścienie do takiego stopnia... Wtedy miałem dozownik. Kompresję tracił po rozebraniu ii jak zaczynały stukać pierścienie ale nie aż tak.

Czyli dawajcie rady na co najbardziej zwracać uwagę jak drugi raz kupię nowe pierścienie

Dodam, że cyl nie ma rys




_________________

Spotkanie po latach.
-Siema
-Siema. To ten twój skuter
-Tak.
-Jak leci ?
-80
hahahaha jak sie skapłem że powiedziałem nie to co trzeba głowa w dół gaz do oporu rozrusznik i przed siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 22:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Karat, masz podać przyczynę a nie reklamować jakiegoś castrola co niczym się nie rożni od tego orlena.

biedronkszsz, niedogrzany silnik może być przyczyną, jak nie masz dozownika to mieszaj w bańce olej z benzyną i później wlewaj do baku ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 6:06 
*

Rejestracja: 14 lut 2012, 12:40
Posty: 75
Pojazd:
w te upały około 80 stopni a jak zimniej to 65.

Tankuje na stacji więc nie ma takiej opcji.




_________________

Spotkanie po latach.
-Siema
-Siema. To ten twój skuter
-Tak.
-Jak leci ?
-80
hahahaha jak sie skapłem że powiedziałem nie to co trzeba głowa w dół gaz do oporu rozrusznik i przed siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 8:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jeśli byl robiony szlif, to możliwe ze ktos go źle wykonał i nierówno ścierają sie pierścienie, albo łapią za próg i sie zużywają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 8:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 17:43
Posty: 97
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
A pierścienie jakie kupowałeś? nominał? bo jak cylek ma już jakiś tam przebieg to nie ma sensu zmieniać pierścieni bo one się zaraz zużyją.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 14:09 
*

Rejestracja: 14 lut 2012, 12:40
Posty: 75
Pojazd:
Szlifu nie było żadnego jest nominał. Próg jest malutki. Doobra liczę na to, że jak nie będę rozbierał i jak będzie zimniej to będę zakrywał chłodnicę kartonem ii dokładnie mieszał olej, to że mi wytrzymają dłużej te pierścienie.

Jak macie jeszcze jakieś dobre rady to piszcie.


Ostatnio zmieniony 03 lip 2012, 14:11 przez biedronkszsz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy