Dzisiaj jest 17 maja 2025, 5:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2010, 12:31 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 16:27
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam
Mam pytanie, czy przy cylindrze malossi sport 70 w tgb 303rs trzeba coś zmieniać w dozowniku oleju żeby dostawał odpowiednią dawkę oleju.


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2010, 12:31 przez Lukasz1086, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 12:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Najlepiej samemu robić mieszankę. Dozownik nie jest idealny.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 14:09 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Zrób tak jak kolega wyżej radzi. Dozownik do 70 cc to nie jest dobry pomysł. Mi się raz ten filtr zapchał i na jakieś 400-500km spalił 100 ml oleju. Na szczęście nie zatarł się, bo zima była :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 14:45
Posty: 83
Lokalizacja: Orneta
Pojazd:
żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj czy przy seryjnym odblokowanym silniku lepiej jezdzić na dozowniku czy lepiej go odłączyć i samemu robić mieszankę?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 19:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
GibonTMP, jak wolisz , dozownik to dozownik, wiadomo jak wszystko może się zapchać lub coś. ja jeżdze na odblokowanym z dozownikiem i nie narzekam , ale jeśli masz obawy to odłącz ;)




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 14:45
Posty: 83
Lokalizacja: Orneta
Pojazd:
a jeżeli już będę jezdził bez dozownika to jaki stosunek mieszanki 1:30 może być czy jakiś inny?

edit:

dodam że silnik to morini formuła 50


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, 15:32 przez GibonTMP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 18:47 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 16:27
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
to trzeba coś wymieniać w tym gaźniku (dozowniku) czy nie ? żebym sobie cylindra nie zatarł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 20:46 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
GibonTMP, na 5 l benzyny daj ok 120ml oleju.

Lukasz1086, nic nie musisz wymieniać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
sebek_TGB czyli 1 : 41,6(40) ja bym proponował 1 : 50 100ml na 5litrów paliwa




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 22:03 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1:50 jak najbardziej wystarczy

w bardziej wysilonych jednostkach producenci nawet zalecają 1:60 , ale lepiej lać troszkę więcej bo nie wiadomo na jaką partię oleju trafimy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:10 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
chemik211, dla pewności lepiej dać więcej. Zależy jeszcze od jakości stosowanego oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Zakładam że ktoś nie jeździ na miksolu tylko na porządnych olejach




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
chemik211, tu nie chodzi miksol czy nie mixol. silnik jaki mu od nowości lejesz olej do takiego się przyzwyczaja, może nie dosłownie ale tak jest ! ;] wiadomo mixolu trzeba więcej wlac żeby miał lepsze smarowanie a innych olejów mniej i będzie miał takie samo smarowanie, ale trzeba pamiętać zeby nie zmieniać co chwila olei..




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Co do oleju do 2t według mnie można zmieniać między firmami tylko żeby lać porządny olej i tyle




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
[b]chemik211[/b, no niby tak ale ciągła zmiana olei = ciagle innemu smarowaniu, bo tłok sie przystosowywuje do jednego potem ma inny i inny.. i wiesz to tak jak byś nie pił wódki pół życia a potem zaczął ;d




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 16:03 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jakub3195, B Z D U R A, może 15 lat temu tak ale nie teraz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 20:25 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Olej można tylko zmieniać z lepszego na gorszy(czego i tak nie polecam, ale jeśli ktoś koniecznie się uprze to trudno). Na odwrót nie może być, ponieważ gorszy olej zazwyczaj powoduje powstawanie nagaru, który lepszy olej po prostu by rozpuścił. A jak wiadomo nagar jest baaardzo twardy i mógł by zatrzeć cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 16:27
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
a w jakich proporcjach podaje olej dozownik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 14:45
Posty: 83
Lokalizacja: Orneta
Pojazd:
dokładnie tak jak sebek_TGB pisze nie powinno zmieniać się z minerala na syntetyk ale już z syntetyka na mineralny można




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 23:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
Dobra fajnie piszecie ale to jest 2 sów a nie disel :S że gadacie o olejach. Przy 70 najlepiej robić samemu mieszanke jak chcesz mieć 100% pewności rób 1:40. Jak gibasz na kole itp i na prawde dostaje silnik zdrowo to nawet 1:30 i nie ma prawa się zatrzeć.




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy