Dzisiaj jest 06 lut 2025, 12:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2016, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
cześć wszystkim
mianowicie chciał bym zrobić ładowanie w moim chinolku i zastanawiam się czy jeżeli podłączę
pod kabel od iskry który idzie do modułu (kablem idzie 50w na wolnych obrotach) pod
kabel od ładowania aku to czy to będzie działać ? lub czy nie spali się iskrownik ?

silnik to 154fmi 125cc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lut 2016, 8:13 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po co kombinujesz, do twojego jest w bród części - trzeba tylko określić co mu dolega.
Sam iskrownik to koszt ok. 40 zł plus 30 zł regulator (który jest pewnie odpowiedzialny, że nie masz ładowania). I zrobisz tak jak być powinno.
Gdy zrobisz tak jak piszesz to możesz w ogóle nie odpalić a przy okazji zniszczyć akumulator lub doprowadzić do spalenia instalacji a nawet całego motocykla.

Ceny podane z głowy ale pewnie nie odbiegają wiele od rzeczywistości.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2016, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
kombinuje bo narazie nie mam z czego zakupić nowego iskrownika
uważam że troche przesadzasz z tym spaleniem całej instalacji
i tak cenowo nie odbiegasz ale za 40zł to kupie taki który też nie będzie działał
regulator tu nic winien sprawdzałem woltomierzem i nie działa pół iskrownika i 3 inne to samo...

no cóż spróbuje dziś tak zrobić i napisze czy zadziało lub czy moto staneło w płomieniach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2016, 14:52 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po pierwsze, dając napięcie 50V zmiennego na akumulator 12V (napięcie stałe) stwarzasz poważne zagrożenie rozszczelnieniem i mocnym gazowaniem akumulatora. A akumulator gazuje wodorem więc resztę łatwo przewidzieć, w najlepszym przypadku akumulator do wyrzucenia.
Musisz sprawdzić całą instalację gdzie jest problem. Z doświadczenia wiem, że tutaj najpewniej problem jest z regulatorem który spowodował dalszą destrukcję instalacji gdy objawy pierwsze zostały zignorowane.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2016, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
chłopak czytanie ze zrozumieniem :) kabel od ładowania idzie przez regulator ale nie ważne
naprawione jeden z żółtych kabli podłączyłem pod mase i działa, dziwne ale prawdziwe :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy