Dzisiaj jest 22 lis 2024, 9:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2012, 13:15 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam mój skuter to Zipp Quantum 09 rok 10tyś przbiegu .Cyl 70cc china reszta seria.Mój problem polega na tym że skuter jedzie w miare dobrze do 65km/h i potem nie chce więcej chyba że z górki a jak dam na nóżki to kręci do pewnego momentu i potem nie może jak by go coś ograniczało. na seryjnym 50cc na nóżkach chciał mi odlecieć jak tak robiłem :) Dodam także że cylinder ma przejechane około 600km przez 450km docierany 45km/h i zabawa manetką . Podejrzewam troche wariator który ma rowek na talerzu oraz wydaje mi sie że jest wyjechany ale nie jestem pewien czy to wina wario bo chyba by tak obrotow nie ograniczal. Gażnik ma seryjną dysze powiększaną igłą i wydaje sie być dobrze wyregulowany bo czasami mi strzeli z tłumika więc wygląda jak by miał wystarczajaco paliwa.Naprawde prosze o Pomoc bo juz nerwów nie mam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 21:32 
Zbanowany

Rejestracja: 15 maja 2012, 0:15
Posty: 23
Lokalizacja: Chorzow
Pojazd:
Do takiego cylka seryjna dysza(pewnie 75) to za malo. Wstaw 85, 90. Lzejsze rolki tez cos ci dadza najlepiej tak 4.5g. Do tego mozesz kupic jakis sportowy modul. A co do strzelania z tlumika to prawdopodobnie zawor wydechowy, trzeba go ustawic. Mam nadzieje ze pomoglem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 21:50 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
seryjna dysza jest 58 i zostala dosc mocno powiekszona a o jaki zawor wydechowy chodzi?Bo szczerze mowiac zaczelo strzelac zaraz po zwiekszeniu dyszy i to tylko wtedy gdy spada z obrotow tak jak by dopalal benzyne w wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 10:49 
Zbanowany

Rejestracja: 15 maja 2012, 0:15
Posty: 23
Lokalizacja: Chorzow
Pojazd:
aha bo ty masz pewnie 2t. wina lezy po stronie gaznika. ile ma mm? Jak seria to wstaw 17.5mm


Ostatnio zmieniony 15 cze 2012, 10:55 przez ktos001, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 14:43 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie mam zbytnio tyle kasy na nowy gaznik.Ale po za wariatorem podejrzewam takze Sprężyne centralną ponieważ dzisisaj rano jadąc do szkoły rozpędził mi sie na prostej do ponad 70km/h i jechalo sie bardzo przyjemnie po jakimś czasie jak już sie rozgrzał zwolnił do 65km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 15:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A jaki masz wydech,jeśli seryjny to one były blokowane [katalizator spalin] :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tak wszystko seria po za cylkiem.Ale i tak jest cos nie tak bo teraz mi jedzie wolniej niz na 50cc wiec to bedzie chyba wina regulacji ale czy napedu czy gaznika nie wiem dlatego pytam was.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 16:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przy tym cylku wydech,gaźnik minimum 17,5 ,odblokowany moduł,sprzęgło,wariator to podstawa,i tak bardzo dużo jedzie jak tylko na wymieniony cylek :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 16:12 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak bardzo duzo, przeciez na 50cc jechal mi 75km/h a teraz 65 na 70cc wiec cos nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 16:49 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wymianą samego cylka nie poprawisz osiągów ,a nawet w serii pogorszysz :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 18:56 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie chce mi sie wierzyc duzo znajomych zaczelo teraz wymieniac cylki więc i ja postanowilem,przewaznie wszystkim znacznie poprawily osiagi,a u mnie jest cos nie tak mysle ze to ta wina wariatora i sprezyny centralnej bo jak odkrecilem zeby sprawdzic jego stan to byl dosc gleboki rowek i nie byl on wcale tak wysoko okolo 1,5cm od krawedzi.A sprężyna centralna poniewaz dzisiaj rano jadac do skzoly rozpedzil mi sie do 70km/h ale po jakims czasie zwolnil do 65




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 12:17 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dodam jeszcze że zmienił się dzwięk patrząc na filmiki innych dzwięk jest taki sam albo tylko troche inny a u mnie pracuje całkiem inaczej tak metalicznie tak dziwnie troche




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 17:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A sprawdzałeś rolki wariatora :D :D :D najpierw sprawdź a potem pytaj :D :D :D


Ostatnio zmieniony 16 cze 2012, 20:39 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 19:14 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No wlansie nie ale wydaje mi sie troche zajechany bo jest duzy rowek niedlugo kupie nowy wariator i sprawdze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 7:47 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Mam jeszcze Jedno pytanie Jak wysoko powinien wchodzić pasek na wariatorze oraz jaką sprężyne centralną kupić?Zależy mi bardziej na prędkości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 14:58 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Jak najwyżej, około 7mm od końca ślizgu..




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:06 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
To chyba mam przyczyne niskiej predkosci u mnie wchodzi o okolo 1-1,5cm od krawedzi wariatora i mam tam dosc gleboki rowek.A co powiecie na temat wariatorow WM motor warto?Jak najbardziej zalezy mi na kosztach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
WM Motor to chińszczyzna ,lepiej zainwestuj w używaną firmówkę,opinie o tej firmie są podzielone ,jeden na częściach tej firmy zrobi 5k km a drugi 100km,zależy to na jaki egzemplarz części trafisz :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:38 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A co jest przyczyna tego że nie wchodzi wyżej pasek?Oraz czy Wm motor podnosi osiagi czy to tylko zamiennik seri bo czytajac niektore tematy to zdania sa podzielone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy