Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2010, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Mam problem z wolnymi obrotami w Nexxonie, a mianowicie gdy silnik jest zimny to gaśnie, nawet jak jest na ssaniu. Ma ustawione strasznie niskie wolne obroty, dlatego chciałbym mu je trochę podwyższyć, ale nie wiem gdzie jest śruba od obrotów (widać tylko tę od mieszanki). Gaźnik to Mikuni, linka gazu wchodzi przez metalową rurkę więc jej nie widać. Gaźnik odblokowany przez serwis tzn wymieniono przepustnicę na krótszą.

Jak silnik jest zimny to trzeba ruszać na ssaniu, bo przy odkręceniu manetki na full zanika zapłon, a po ruszeniu zamykać ssanie, bo inaczej silnik się zalewa. Po rozgrzaniu jest już ok rusza bez ssania bez mułów, ale dopóki się rozgrzeje jest masakra. Ale z tego co widziałem w necie to takie objawy to standard przy tym silniku?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 21:05 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
z prawej strony w osłonie masz taką dziurę to jest regulacja obrotów:D a u mnie też tak było z tym ssaniem nic nie poradzisz no teraz na cylindrze 72ccm jest inaczej bo ssanie tylko gdy jest bardzo zimno jest potrzebne : :lol:




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Aha, a skoro to jest śruba od obrotów to gdzie jest od mieszanki na wolnych obrotach??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 3:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Mam nadzieje ze bana niedostane za ten link .
Tu masz cala budowe i regulacje gaznika Mikuni.
http://www.virago.com.pl/viewtopic.php?t=662




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Dzięki wielkie ;).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Tamten gaźnik to Hitachi :wink:. I nadal nie wiem którą śrubką reguluje się mieszankę na wolnych obr :? .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 19:57 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
obok śrubki od obrotów masz drugą, jest ona obok tej i pod skosem. Ona służy do regulacji mieszanki




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy