Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lis 2010, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Witam
Niedawno zmieniłem wydech z leovince zx na seryjny od tego czasu pojawił sie problem, otóż nie moge wyregulować gaźnika(tzn skuter nie chce się wkręcac na obroty, dławi sie) próbowałem juz na wszystkie sposoby problem znika jedynie kiedy sciągne rurkę doprowadzająca powietrze do filtra ale jak wiadomo bez tej rurki się nie da jeździć bo będzie ciagło syf do środka. Co mogę jeszcze zrobic ? Dodam ze dysza w gaźniku ma rozmiar 68. Nie jest ona za duża jak do serii ?


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 22:07 przez nynek, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 18:07
Posty: 30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp=]
Pojazd:
z iglica sie pobaw, jak dajesz gazu wiecej to robi wielkie buuuu"? moze za duzo pobaw sie z regulacja mieszanki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 22:41 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:04
Posty: 91
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: TGB 303
Ja myślę, że powinieneś podkręcić trochę powietrze w mieszance.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 16:43 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
daj Komuś do Wyregulowania :) Najlepiej ; P




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 18:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Jak nie chce się wkręcać na obroty, to też coś może być z napędem.
Regulacja gaźnika potrzebna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Pół dnia spędziłem dziś na regulacji gaźnika, czyszczeniu świec , szyszczeniu filtra powietrza itp itd i nic ! :/ dalej to samo skuter nie wchodzi na obroty zanczy sie jak jest na nóżkach to coś sie tam wkręci ale szalu nie ma jak chce jechać to już wgl lipa...raz jedzie troszke lepiej raz gorzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
moim zdaniem to pasek, przerabiałem to samo, znajdź tematy w morini i w ogólne mam z jakichś 2 tyg temu, kupiłem pasek DAYCO i nie to że jedzie o wiele lepiej, to nie ma mułów, rusza lepiej i wkręca się zacnie na obroty do 70, a później jest fajnie bo czy 75-80 prawie te same obroty, a na starym pasku powoli się wkręcał ale przy 70 były duże obroty a jak już wycisnąłem jakoś te 75 to były takie obroty że szok .
teraz się pochylam i ponad 80 a serię mam ;) tylko sprzęgło s6 i dzwon s6

także pewnie u ciebie też pasek .

aha i dodam że wymiary (szerokość bynajmniej była ok, a długość nie wiem, ale jak z nowym porównałem to nowy był sporo krótszy ;) )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Scratch, u mnie to na bank nie pasek bo widać ewidentnie ze to gaźnik no albo coś z prądem jakieś przebicie albo coś....tylko jeszcze nie wiem co i dlatego pytam jakie mogą być jeszcze możliwości bo jutro chce to sprawdzić :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
Coś masz zajebane, ja tak miałem w sendzie :) Okazało sie ze Pompka paliwowa :d




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
a Filtr Paliwa ?




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Paliwo dochodzi do gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 22:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
obczaj ssanie, możliwe że przepuszcza jakieś powietrze, zobacz czy szczelne wszystko jest. sprawdź wgl czy ssanie się wysuwa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 23:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
nynek, Regulowałeś napęd z powrotem na serię?
Scratch, to na 100% nie wina pasa, prędzej rolek.
Spróbuj zatkac gardziel gaźnika ręką i kopnij parę razy na wyłączonym zapłonie, natępnie przy zatkanej gardzieli spróbuj odpalic skuter, jeśli odpali (niech pochodzi 5 minut na wolnych) i nie będzie mulic tzn. że padło Ci ssanie.
Ewentualnie pobaw się z iglicą/ powietrzem. Jeśli to nic nie da zaopatrz się w dyszę ~62 i próbuj regulowac. Sprawdź króciec (szczelnośc). Czy nie ma przedmuchu przy okienku wydechowym w cylindrze (nieszczelnośc). Jeśli nic z tych rzeczy zdejmij cylinder i obadaj gładź. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 10:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
PlastusR50X, napęd regulowałem pod serie , cylek jest w bdb nawet jest nowy tłok , jeszcze pozostaje mi do sprawdzenia ten kruciec ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 14:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
nynek pisze:
PlastusR50X, napęd regulowałem pod serie.

Jeżeli pod serie, to gdzie ciężkie rolki do wydechu ? Powiedz w co zaopatrzona jest Twoja przekładnia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 14:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
nynek, może źle założyłeś tłok, sprawdza :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 18:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Znalazłem juz problem. Więc tak tydzień temu dałem gościowi wał żeby wymienił mi w nim korbowód niestety mechanik ten coś popsuł w tym wale ale jest on bardzo uczciwym człowiekiem i kupił nowy wał :wink: tylko niestety kupił wał od katany powyżej 98 roku a on jest dłuższy od tego co powinien być o 4mm . Pod wariatorem były podłożone jakieś podkładki i dlatego nie chciał sie wkręcać na obroty podkładki te działały jak blokada. Teraz musze coś wymysleć zeby dało sie jeździć bo aktualny v-max to 50km/h :/
Macie może jakieś pomysły?


Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, 19:20 przez nynek, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 20:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
chyba bez zmiany wału nie pojeździsz
szykuj sie na rozpołowienie

o ile da sie stoczyć

hmmm
jak jest stumpf większy


nic nie zrobisz

skoro mechanik uczciwy

to może wymieni na właściwy wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 6:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2009, 14:38
Posty: 76
Lokalizacja: Małopolska KPR
Pojazd:
Ale lipa!
No a stoczyć się jakoś nie da tak jak napisał Seb94?
Powiem Ci, że sytuacja nieciekawa czeka Cię chyba rozpoławianie...




_________________

Kąkol pisze:
Może całkiem forum wydupcyć?



" Co wolno wojewodzie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 15:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
shadow1616, Stoczyc chyba nie da rady, wał musi byc idealnie wyważony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy