Dzisiaj jest 11 lut 2025, 18:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2014, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
Cześć :)

Co może być przyczyną mocnego kopcenia na biało po rozgrzaniu?? Wymieniłem dziś tłok, pierścienie, uszczelki pod głowicą i cylindrem i dalej dymi tak jak dymił...
fotka:

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sty 2014, 16:02 
*

Rejestracja: 20 lip 2011, 23:09
Posty: 49
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Za dużo oleju ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
oleju leję 100ml na 5L więc to raczej nie to :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 16:39 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 21:41
Posty: 21
Lokalizacja: Budziska
Pojazd: Rieju MRX
Sprawdź ile masz oleju w skrzyni, bo możliwe, że ciągnie olej przez walnięty simmering od strony sprzęgła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 16:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
Dziś wymieniałem olej to starego było dość dużo (około 750ml) tylko że był szaro-srebrny a nie złocisty..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 17:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Po remoncie cylindra zawsze tak jest bo się oleju trochę nazbiera zawsze. No i zima, a w nią zawsze wszystko kopci.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 23:35 
*

Rejestracja: 16 sie 2013, 11:19
Posty: 34
Pojazd: Aprilia Tuareg 50 Wind
Najlepiej sprawdzaj poziom płynu w chłodnicy jak ubywa to wymień uszczelkę pod głowicą. Jak wyżej pisali też po remoncie nazbiera się oleju i dymi przez jakąś chwilę ale też i zima. Ciężko jest stwierdzić co może dolegać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 2:02 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jest zimno i ze względu, że to 2T to sie musi dobrze nagrzać żeby nie kopciło. Kumplowi robie GPR'ke i stoi ona już u mnie od 3 miesiecy i nie była przez ten czas palona, ostatnio ją odpaliłem i kopciła tak, że aż siwo przed domem miałem i właśnie na biało, pojeździłem trochę i ustało.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 13:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
No dobra, zobaczę czy się poprawi po kilku dniach.. Dzięki za odpowiedźi. Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy