Dzisiaj jest 22 lis 2024, 11:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2011, 5:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Ello,
Wiem że tego typu wiadomości było już sporo, ale chciałbym obniżyć przód piaggio nrg mc1 o 2 lub 3cm
Nie chce ciąć sprężyn bo moim zdaniem należało by je jakoś spłaszczyć przy końcach i to że gdy podniesiemy skuter to lagi opadają nie jest zbyt estetyczne i bezpieczne.
Na półce nie da się ich opuścić więc chciałbym zrobić to jakoś inaczej.
Chciałbym się dowiedzieć czy można jakoś oddzielić części zaznaczono na zielono i czerwono na zdjęciu czy one są połączone na stałe:
Obrazek
A może macie jakieś inne pomysły jak obniżyć to zawieszenie??




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 19:35 przez iceartur90, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 8:09 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Znajdz jakiegos rzemyslnika kowala, on ci te spręzyny na goraco @splaszczy@ i odpowiednio zahartuje




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 10:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Można to oddzielić, od spodu (zaznaczonego na zielono) masz śrubę na ampula, tą śrubę trzeba odkręcić i ściągnąć to coś




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 14:36 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Odkręć tę część na dole, obetnij cm, 2 golenia włóż i jeździj :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 18:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
No dzisiaj po szkole pobawiłem się troszkę z tymi lagami i tak to co trzyma oś koła zeszło bez problemu ale teraz nie wiem jak wyjąć tego golenia, trzeba go mocno ciągnąć, żeby simering puścił?? czy trzeba jeszcze coś odkręcić??
Obrazek
Proszę o podpowiedź jak wyjąć część zaznaczoną na czerwono??
Bo na dole nie mogę tego skrócić bo tam gwint jest tylko 5mm i później nie było by jak skręcić tych części.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 18:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Pod czarną uszczelką jest seger i potem simmering, później znowu chyba tulejki białe... Nie dojedziesz do tego jak ich nie zdejmiesz z ramy i nie odwrócisz.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Coś nie mogę dać sobie rady z tymi lagami wykręciłem je ze skutera wyjąłem uszczelkę i seger i dalej już nie wiem :ups:
Co należy wyjąć/wyciągnąć następnie?? :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 21:17 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Niby wtedy trzeba mocno, ale to naprawdę mocno pociągnać goleń. Ja waliłem młotem i nic nie ruszyło.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D


Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 21:18 przez Rozyk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 13:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Dzięki za pomoc udało mi się nieco skrócić i nasmarować lagi :wink:

Osobom które miałyby problem z wyjęciem golenia przedstawiam sposób dzięki któremu udało mi się rozłożyć lagi:
1.wykręcamy oś koła
2.wyjmujemy całe lagi
3.ściągamy uszczelkę
4.wyjmujemy seger
5.przygotowujemy kawałek metalu w którym wiercimy dziurę, a następnie przykręcamy go od spodu golenia
6.bierzemy lewarek (podnośnik samochodowy), który kładziemy na tym kawałku metalu i pracujemy lewarkiem (góra była zaparta o półkę do której są przyspawane lagi), wyciągamy goleń do momentu gdy wyskoczy biała tuleja
7.wyjmujemy drugi seger
8.wyciągamy goleń i sprężyny :D
Pozdrawiam, Artur




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 cze 2011, 21:24 przez iceartur90, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2018, 22:16 
*

Rejestracja: 03 sty 2018, 15:10
Posty: 12
Pojazd: Piaggio TPH
Napisałem całą serwisówkę jakby co luzy-lag-amortyzatora-przedniego-piaggio-nrg-mc-2-t422321.html#p2720062




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy