Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2010, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Siema. Ostatnio do swojego TGB wsadziłem większego lacza(130/70-12) przez co musiałem zdemontować stopkę centralną no i gdy to już zrobiłem przestał działać rozrusznik elektryczny. Otóż co udało mi się sprawdzić:

- rozrusznik kręci wałem elegancko
- rozrusznik daję iskrę tylko w momencie naciśnięcia, później kręci wałem nie dając iskry

Być może przy demontażu stopki uszkodziłem kabel masowy ale czy wtedy rozrusznik by kręcił?

Dlaczego może nie być iskry przy dłuższym trzymaniu przycisku rozrusznika? Od nożnego pali bez problemów.


z innej beczki, czy komuś z Was TGB też się zalewa benzyną w filtr po stawianiu na bocznej stopce?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 21:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
co do rozrusznika to jedynie kable posprawdzaj więcej nic spsuć nie mogłeś ściągając

co do beny to u mnie pół baku przez noc wyleciało

ale wyczyściłem gazior posprawdzałem kranik zaworek iglicowy i wsio było dobrze

złożyłem i problem zniknął

tylko tera mi ciężko odpala rano

masz na to jakąś radę?

może go zalewa jakoś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 21:45 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
jeśli mase uszkodziłeś to mogą być takie objawy, w tej okolicy tez jest cewka/kondensator sprawdź też kable, a co do paliwa to normalne na bocznej stopce odpal skuter i przechyl na lewy bok to usłyszysz jak zmieni się charakterystyka pracy silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
matey pisze:
jeśli mase uszkodziłeś to mogą być takie objawy, w tej okolicy tez jest cewka/kondensator sprawdź też kable, a co do paliwa to normalne na bocznej stopce odpal skuter i przechyl na lewy bok to usłyszysz jak zmieni się charakterystyka pracy silnika


Cewka i kondensator odpada, od kopa iskra jest. Co do zmiany charakterystyki pracy to zauważałem to i zdziwiło mnie takie posunięcie producentów tych motorków bo skoro go na niej zalewa to czemu tego nie przerobiono...

Jeśli była by uszkodzona masa to powinien rozrusznik kręcić w złą stronę, ja tego nie sprawdziłem może jutro zobaczę.




Mi ogólnie teraz jakoś ciężej odpala, wszystko od kiedy stawiam na boczną stopkę chodź teraz dodatkowo na cegle bo nie mam zamiaru marnować paliwa i czasu na czyszczenie filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
psikus, Hmmm Wyciąg gaźnik i nalej do niego wody, zobacz gdzie kapie... Ja przy swoim mialem taki problem, ze blotnik ten co jest przy gazniku wrzynal sie w gaznik i zrobil dziurke wielkosci wloska... Spawacz od alu mi to zrobil ;) A to, ze Ci Cieżko odpala sprawdz gume od gaznika czy nie jest peknieta. Moze cos od rzeczy, ale moze tak masz, bo ja tak mialem i identyczne objawy. Do tego z gaznika bena kapala przez noc jak glupia...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Ale ja wiem gdzie paliwo ucieka i całość idzie w filtr powietrza gdy skuter jest nadmiernie pochylony - wtedy też ciężko odpala. Przedłużę stopkę boczną i myślę że będzie ok, problemem jest tylko ten rozrusznik co kręci jak szalony a nie daje iskry :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 16:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja obstawiam że to o połączenie chodzi

tam przy rozruszniku jest kabel masowy przykręcony do bloku

obczaj to

potem ściągnij kabel +

i wyczyść styki kontaktem psiknij ew

nic innego mi nie przychodzi do głowy bo chyba nic tam do zrobienia nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy