Dzisiaj jest 13 lis 2024, 14:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 16:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Powiększając okno wydechowe zawsze zmienisz kąt otwarcia.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 22:00 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Booyaka nie gadaj głupot jak nie masz pojęcia o sprawie.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 23:30 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
A mógłby ktoś objaśnić o co chodzi z tym kątem otwarcia? Może jakiegoś linka zapodać??




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 11:22 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
To jest kąt o jaki obróci się wał korbowy od momentu rozpoczęcia otwierania okna do momentu zamknięcia okna (zrównania się górnej krawędzi tloka z górną krawędzią okna), przy tłoku przechodzącym przez dolny martwy punkt. Mierzy się to kątomierzem takim 360 stopni zakladanym na wal. Taki pomiar daje dokładny czas otwarcia okna, który mozna porównywać np między silnikami o roznych skokach wałów. Samo mierzenie odleglosci okna od górnej krawędzi cylindra nie daje takiej możliwosci. I tedy droga do okreslania obrotowosci cylindra, dobierania wydechu itp.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Polecam lekturę na bezsenne noce ;]
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61585




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
w 70cc to się da zrobić :D ?




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:45 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
No raczej. Przeczytaj cały wątek, to się dowiesz.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 18:44 
**

Rejestracja: 03 cze 2010, 20:11
Posty: 284
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Siemka, mam takie głupie pytanie :roll:
Nie robi różnicy czy żeliwo czy alu? :lol: :lol:




_________________

Sprzedam części : GILERA ICE/RUNNER,YAMAHA BWS,PEUGEOT SPEEDFIGHT 1, SILNIKOWE P/G 125/150/50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 19:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Nie.
Z teorii wiem że tanie cylki żeliwne strasznie łatwo się obrabia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Robi różniece xD Alu robisz na lustro a żeliwo nie da sie spolerować , robisz tak by było tylko jak najbardziej gładkie ...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 11:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
A mi wyszło coś takiego. Nie używałem papierów ściernych tylko kamienia na wiertarke i później pilnikiem wyrównałem.

http://img337.imageshack.us/i/0108101400.jpg/
http://img199.imageshack.us/i/0108101359.jpg/


Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 11:47 przez Adz@r, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 17:01 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Granica średnicy otworu okna wydechowego w P\G lc 2 cm.Przy wylocie może być 2mm więcej.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 11:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Całe wasze pojęcie "rozwiercać" jest śmieszne. Radze troche poczytać niemieckich stron.


Porting to nie tylko podniesienie okna wydechowego na dany kąt, to takrze polepszenie przepływu w kanałach płuczących.


Przede wszystkim cała magia w portingu to pomiary i dostosowanie danego cylindra do danego wydechu.


Większość z was zapewne robi to na "oko". Bezsens. Róźnica np. w cylindrach klasy racing np. o 6-8 stopni to juz jest duza różnica. Kąt otwarcia okna wydechowego głównie trzeba dostosować pod dany wydech. W serii porting to taka jak by kicha. Ostatnio robiłem porting w Dr 70 pod wydech rs 70. Różnica znacząca, w porównaniu do seri. Inna charakterystyka pracy całego układu.

Polecam zakupić sobie kątomierze (homemade zazwyczaj nie są precyzyjne) i brać sie za cos takiego z dużą precyzją.


Tak na marginesie, porting to uzupełnienie tuningu i prawidłowa praca całego układu, niektóre osoby widzą uważają i jarają sie ze to kopalnia mocy i z 50ccm zrobią sąobie 70ccm racinga.


Polecam program Exhaust Calculator, pomaga przy dostosowaniu stopni do danego wydechu. (mówie tutaj o wydechach z niższej półki tyypu yasuni R, c16, hebo np, s6 pro gdzie nie znajdziemy w internecie prawidłowego otwarcia okna do np. yasuni R)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Jeżeli w Pługu jest zwęzony kanał w cylindrze to po powiększeniu do właściwych rozmiarów jest szansa na wzrost mocy o jakieś 10km/h ? (dodam, że jedzie teraz okołó 65km/h)?
Czy po powiększeniu trzeba od nowa regulować napęd?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
A skąd wywnioskowałes ze akurat przyrost mocy bedzie 10km/h ? Nie ma zadnych teri które by to potwierdzały i nikt ci tego nie powie. Tak jak wspominałem, porting to duże uzupełnienie tuningu ale nie kopalnia mocy.


Masz jakis wydech ?



Ważne dla osób nowych, nie mylćie podnoszenia okna kanału wydechowego z rozwiercaniem zwężki np. w seryjnych cylach bo to jest totalnie cos innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
No właśnie chodzi mi o rozwiercenie zwężki. Skąd wywnioskowałem ? Skoro normalny skuter blokowany jest do 45km/h a mój był blokowany do 35km/h to pomyślałem, że to zwiększa o jakieś 10km/h.

Wydechu nie mam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 20:39 
*

Rejestracja: 31 lip 2010, 8:46
Posty: 66
Lokalizacja: Borowskie/Łapy
Pojazd:
Ej czy przy poszeżaniu okna wydechowego trzeba rególowac gaźnik i zwiększac dysze/ :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 23:01 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
RaIdEeR.Sr, nie




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 0:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
ronilus, niee? To widze ze nie jestes w temacie.


Na streetrace z podniesionym kanałem wydechowym, poprawionym flow i zrobionymi jeszcze kilkoma pierdołami zmieniła sie cała charakterystyka silnika. Począwszy od gaźnika a kończąc na napedzie.

W seri naped nie odczuje różnicy ale gaźnik trzeba od nowa wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 9:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Jak rozwietrać te kanały ? czym to się robi ? Mogę po experimentum na cylku od simka bo mi zbędny




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy