Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2014, 20:07 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Okej, podniosłem dziś to okno i rezo wróciło oraz stało się mocniejsze, wrzuciłem lżejsze rolki (4,5) bo na 5,2 miał trochę muła , opłaca się bawić w jeszcze lżejsze rolki ?? Mam 4,2 : 3,5.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 mar 2014, 20:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
180* w Minarelli to jakieś 22,74mm biorąc pod uwagę że tłok nie dochodzi do GMP o 0.7mm
Jeżeli dochodzi idealnie to 22mm
Strojenie cylindra przy tym kącie to około 8000rpm


Długość wydechu liczy się ze wzoru kąt otwarcia*4545/rpm
Cały wzór pokazuje co i jak ;)

Oczywiście wzór z książki Bella. Jennings używa innego wzoru.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 21:31 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
No rozumiem. Ja podniosłem na 24mm, jeśli mówisz w granicach 8000 to rzeczywiście tak jak myślałem potrzeba lżejszych rolek. Jutro wrzuce 4,2.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 21:15 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
ogólnie regulacja napędu Cię czeka:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 22:34 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Centralka malossi żółta styknie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 22:43 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
wg mnie tak:P zresztą już wcześniej o tym wspominałem:P i jakieś sprężynki na sprzęgło kup twardsze a resztę już ewentualnie rolkami zniwelujesz jak zajdzie potrzeba:P chociaż na twardszej centralce i sprężynkach powinien bardziej "przeciągać" przełożenie:P a właśnie to takie sety lubią:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2014, 14:00 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Ok. Wszystko jest już wyregulowane jest moc taka jak powinna lecz zastanawia mnie jedna rzecz czy wskazówka u mnie tak oszukuje od paliwa czy po prostu zaczoł chlać dużo beny.

Gaźnik 12mm (dysza 85) + stożek
Wydech Laser X pro
Cylek 50cc , okno wydechowe na około 176*

Ile na takim secie powinien mi palić , kolor świecy bardzo zbliżony do tego , u mnie jest bardziej jaśniejszy jakby, w każdym razie ze spalaniem w cylku jest wszystko ok.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2014, 15:42 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
u mnie w 50ccm też spalanie wzrosło (ok 1l/100) ale to miało wydechowe na 20mm i full osprzęt więc nic dziwnego:P w Twoim przypadku wzrost spalania powyżej 0,5l/100 by był bardzo niepokojący wg mnie tym bardziej, że masz gaźnik 12...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2014, 16:51 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
O ile mi się wydaje, okno wydechowe może być rozwiercone na max 30mm, Ja w serii rozwierciłem na 27+/- i śmiga jak ta lala :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 19:09 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
kanał wydechowy możesz rozwiercać tyle na ile pozwoli materiał:P oczywiście okno ma mieć wtedy stosownie większą powierzchnie i ma się zgrywać wydech z kanałem bo jak dasz kanał 30mm a wydech ma średnicę 22mm to trzeba sobie zadać pytanie czy jest sens xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 10:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
pierdu pierdu ale średnica ma wpływ na charakterystykę silnika :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 14:20 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
no to o tym właśnie mówię... bo nie dasz okna o powierzchni 700mm2 a kanału 400mm2 lub też na odwrót... chociaż i tak jak kanał jest powierzchniowo większy od okna jest to korzystniejsze niż na odwrót bo wtedy rozszerzanie się "kolanka" zaczyna się już od samego okna:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2016, 19:25
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera Runner SP50
A rozwiercał ktoś wylot w cylindrze od P/G LC? I tak zmierzę pod wydech, pewnie nie będzie to duzo, ale nie bardzo mam jak sprawdzić jak maksymalnie mogę rozwiercić kanał, zanim przebije się do chłodzenia :P Chodzi mi o margines bezpieczeństwa
A druga sprawa, to że wylot jest okrągły, a wlot do wydechu z cylindra prostokątny, i jak to pogodzić? Podnieść okno, czy zostawić po środku. I poszerzyć w górę i w dół, czy lepiej na boki cylindra

Zagmatwany temat jak nie wiem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy