Dzisiaj jest 29 lis 2024, 0:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 gru 2012, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2011, 16:15
Posty: 375
Lokalizacja: Stopnica/Białoborze
Pojazd:
Witam, od pewnego czasu jestem ''napalony'' na aprille rs 80. Nie kupie sb 50 bo bd juz dla mnie za mala, a 125 jak dla mnie pali za duzo i nie bylbym w stanie wyrobic na paliwo biorac pod uwage ze potrafie sporo nabic km. Chciałbym usłyszec kilka opini na temat cylindrow no name. Lepiej kupic uzywke zatarta firmowa czy nowy chinski cylek? NA jakie osiagi moge liczyc i jak bd ze spalaniem? Prosze o przedstawienie swoich opini na te tematy.


Ostatnio zmieniony 10 gru 2012, 19:32 przez BRIAN516, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2012, 22:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Chodzi ci o moc 80 i 50 czy wielkość, z tego co wiem nie ma wersji seryjnych rs z silnikiem 80. Co do cylka 80 to uwierz mi, ze spalanie jest prawie takie same jak w 125, przy czym nie jedzie 160 tylko 130 max. Przy piłowaniu na markowej 80 to pewnie 6 litrów spokojnie. Sam przymierzam się do RS, ale tylko 50 bo te silniki zrobione na 80 sa zajeżdżone.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 15:27 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
miałeś moto kiedyś? spalanie sie dużo nie różni, a osiągi to niebo a ziemia ;) i powiem Ci że 80 może czasem palić więcej niż 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2011, 16:15
Posty: 375
Lokalizacja: Stopnica/Białoborze
Pojazd:
Chodzilo mi o 80ccm wlozone do budy z 50. Czytalem troche komentarzy na temat rs125 i duzo osob pisze ze pali 8/100 a dla mnie to za duzo, podobno nsr125 pali juz mniej ale bardziej podoba mi sie rs. Czytalem troche i jest duzo opini gdzie goscie mowia ze im na 80 pala po 5l na pelnym gazie. Jezdze chinczykiem (cpi oliver) ale przewozil mnie kiedys kumpel rs 50/80 i bylem berdzo zadowolony z osiagow (we 2 osoby 90 pojawlo sie naprawde szybko na liczniku a nie krecil do konca) przy spalaniu jak on to mowil 3-4l, gora 5 ale to juz jak da nieźle w palnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 16:31 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
spalanie tez zależy od poziomu cyclka, no ale spójrz na to że takie 125 spali gdzieś 7l ale przy ostzejszej jeździe, jak nie odkręcisz to też 5 spali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 21:19 
*

Rejestracja: 05 lut 2012, 13:57
Posty: 66
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: Yamaha DT 125 R
Coś za coś. Jak nie chcesz mieć dużego spalania to kup 50, powinna Ci wystarczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2012, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Też chcę kupić rs i mam pytanie czy oryginalne silniki od tzr 80 itd pasuja do rs 50 bez przerobek ?




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Trynithy,
Do Rsek przed 2006 roku były montowane silniki Minarelli AM,takie same jak w TZRkach. Powinien pasować bez przeróbek.

A co do spalania - wszystko zależy od tuningu oraz gaźnika.
Jeśli ktoś chce wyciągnąć maxymalną moc to będzie mu palić do 7 litrów podczas pałowania,w ekonomii powinien się zmieścić w 4 litrach.

NSRki palą mniej niż RSki,ponieważ mają mniejszą moc,co przekłada się na większą żywotność silnika. 125 w dobrym stanie pali w zakresach 5-10 litrów,co sam mierzyłem na NSRce i Cagivie Mito(oba moto seryjne i w dobrym stanie).


Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 11:26 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2011, 16:15
Posty: 375
Lokalizacja: Stopnica/Białoborze
Pojazd:
A czy opłaca sie do rs 125 wkładac silnik od nsr 125?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 20:52 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
nie wydaje mi sie, po co Ci taki zabieg?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2011, 16:15
Posty: 375
Lokalizacja: Stopnica/Białoborze
Pojazd:
Siedze ost dosc sporo w przegladaniu opini, osiagow i spalania tych rs 125 no i motorek naprawde fajny i w miare niedrogi ale sporo pali!!! :( . Za to gdzie nie popatrze wszedzie pisza ze nsr pali mniej, chciałem przez to uzyskac mniejsze spalanie, wiem ze tylko sb utrudniam i kombinuje ale na spalaniu mi zalezy. Chyba ze macie inne pomysły jak moznaby zmnijszyc spalanie tekiej rs.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 22:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
BRIAN516, Mam nsr i przy spokojniej jeżdzie z 5 spali przy mieszanej z 6L :D
Taka 80 bd palić więcej jak 125 bo bd żyłował cały czas żeby to jechało.




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 23:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
nitropet12, Nie zgodzę się z Tobą. 125 mają gardziele gaźników powyżej 32 mm,do 80 maxymalnie założysz 28 mm. Także konstrukcyjnie nie jest możliwe,żeby spaliło na takich samych obrotach więcej wachy.

I wcale nie trzeba żyłować silnika,żeby jechać......

NSR mniej pali,bo ma mniej mocy. Sądzę,że jeśli wsadzisz gaźnik od NSRki do RS 125 to moc oraz spalanie będą bardzo zbliżone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2012, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 13:56
Posty: 106
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Żeby przełożyć silnik od nsr125 do rs125 gdzie siedzi rotax musisz zmienić stronę napędu, układ hamulcowy, sporo więcej pierdół z którymi jest sporo roboty, chyba że wsadzisz do rs50 to musisz zmieniać zębatki i łańcuch z 420 na 520, ale SWAP jest nie opłacalny, za dużo roboty z tym jest, i lepiej już kupić z oryginalnym silnikiem, bo robiąc sam mocowania jednak nie będą one o tak wytrzymałe niż oryginalne, a wsadzając mocny cylek do 50 z całym osprzętem będziesz miał o podobne spalanie co w 125, a dużo mniejszą żywotność i moc, no i będziesz musiał dołożyć więcej niż niż do dobrej 125 :)




_________________

KLIK >>> Generic Trigger SM / SWAP JC20E <<<KLIK
KLIK >>> Yamaha XJ600S Diversion <<<KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2012, 10:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Spalanie 80cc wcale nie jest takie duże (przy żyłowaniu) moja nska pali 5l a przy oszczędnej jeździe 3.5/4 . Jednak żałuje że nie kupiłem 125 jestem wysoki a to jest małe i ciągle bak gniecie w jajka :/

Kup sobie NSR,NS1 albo RG 80




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2012, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Nie wiem czy wiecie ale 80 cc potrafi spalic więcej bo silnik jest wysilony bardziej niż 125 cm3 ;)
Jak na pierwsze moto (jak nie latałeś skuterem czy czymś wcześniej) nie kupuj 125cm3 bo to cie zmiecie , uwierz że 125 to już nie zabawka w twoim wieku :wink:
Silnik od TZR 80 nie pasuje do RS 50 bo to są całkiem inne silniki .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2012, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
Silnik od TZR 80 nie pasuje do RS 50 bo to są całkiem inne silniki .


Po pierwsze - to były fabryczne TZRki o pojemności 80?
Po drugie - TZRki miały silniki Minarelli,tak samo jak RSki,do rocznika 2006......
Po trzecie - jeśli piłujemy 125 i 80 to zapewniam,że 125 spali więcej,niż 80.
A to,że 125 na niskich obrotach podjedzie z pasażerem pod wzniesienia,czego 80 nie zrobi,to już inna bajka......


Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, 12:29 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2012, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
Po pierwsze - to były fabryczne TZRki o pojemności 80?
Były :) Stare budy z całym ZIELONYM SILNIKIEM .
Cytuj:
Po drugie - TZRki miały silniki Minarelli,tak samo jak RSki,do rocznika 2006......

Mówimy o seryjnym silniku o pojemności 80 a nie o am6 .
Biskup Śmierci pisze:
Po trzecie - jeśli piłujemy 125 i 80 to zapewniam,że 125 spali więcej,niż 80.
Jak jest dojebana i rozregulowana to spali więcej :wink: :)




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2012, 15:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Biskup Śmierci pisze:
Jaworek990 pisze:
Silnik od TZR 80 nie pasuje do RS 50 bo to są całkiem inne silniki .


Po pierwsze - to były fabryczne TZRki o pojemności 80?
Po drugie - TZRki miały silniki Minarelli,tak samo jak RSki,do rocznika 2006......
Po trzecie - jeśli piłujemy 125 i 80 to zapewniam,że 125 spali więcej,niż 80.
A to,że 125 na niskich obrotach podjedzie z pasażerem pod wzniesienia,czego 80 nie zrobi,to już inna bajka......


80-yki były do 98 rocznika i w starej budzie miały 80ccm silnik 4BA, potem ta sama buda przeszła na minarelli am6

ale rame zmienili i lagi wtedy chyba, tzr 80 w starej budzie jest masywniejsza z zewnątrz ale czy napewno rama inna - cholera wie nie sprawdzałem a kumpel juz daaaawno sprzedał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2012, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
seb94, Jaworek990, Dzięki,dobrze wiedzieć:DD

Jaworek990 pisze:
Jak jest dojebana i rozregulowana to spali więcej :wink: :)


Mam na myśli silniki w dobrym stanie. 80 cm3 nie może spalić więcej,czy nawet tyle samo,co 125 przy katowaniu obydwóch silników na tych samych obrotach. Oba silniki musiały by mieć takie same gaźniki i dysze główne,a i tak 125 więcej spali,ponieważ zassie więcej mieszanki.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy