Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2013, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Cześć. Mam Runnera SP 2010r. Założyłem dzisiaj oryginalny cylinder, świeżo po szlifie na 40.60, nowy tłok vertexa i mam problem. Skuter odpala za pierwszym kopem, ale gaśnie w trakcie jazdy, gdy wskazówka od obrotów jest pomiędzy 7 a 9 tyś. lub jak długo go przytrzymam na tych obrotach. Paliwo jest- pełny bak, olej tak samo. Przed tym jak mi się zatarł nie było takiego problemu. Myślałem, że to przez wydech(mam pro replice) więc zmieniłem na seryjny wydech i na rolki 5,5g. Było trochę lepiej, gilera gasła po dłuższym dystansie(tj. 50m :D ). Bawiłem się też świecą. Jak zwiększyłem przerwę to jechałem trochę więcej metrów.
Jak mi zgaśnie to od razu odpala, ale jak próbuje ruszyć z miejsca( wtedy dochodzi własnie do tych 7tyś obrotów) to od razu gaśnie.. Czy to wina świecy ? Mam NGK BR9ES, mam ją już dosyć długo.

Jak podniosę mu ''dupę'' do góry, czyli tak jakby stał na centralnej nóżce to wkręca się dobrze, ale przerywa przy 11tyś obrotów.


Ostatnio zmieniony 02 maja 2013, 22:01 przez BombelCMG, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 22:27 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
spróbuj na innej świecy, świeży szlif, nowy tłok a ty do tylu obrotów już kręcisz?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Spróbuję w sobotę, bo jutro wszystkie sklepy pozamykane z tego co mi wiadomo. Zawsze mi tyle kręcił ;) z 7tyś dopiero mi rusza i kręci do 9 na seryjnym wydechu, na pro replice podchodzi pod 11 :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Ktoś jeszcze się wypowie ? :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 21:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja bym się nie zdziwił jak by tłok puch bo świeżo po złożeniu dawać takie obroty ......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 21:39 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Tlok puchnie i tyle do wymiany najlepiej rozbierz i zobacz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 2:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Swieżo po założeniu takie obroty.. a co mam zrobić skoro dopiero z około 7tyś mi rusza ? xD jakie sprężynki założyć pod pro replice do sprzęgła stage6 sport pro ?

I to czasem nie jest tak, że jak tłok spuchnie to skuter potem przez jakiś czas nie chce odpalić i nie da się kopnąć, bo tłok tak bardzo trze? Mi jak zgaśnie to od razu odpala, kopka chodzi bardzo swobodnie, odpala na strzała.. Nie wiem dlatego pytam :roll:


Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 3:17 przez BombelCMG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja widziałem jak tłok puchł i od razu odpalał ...
wstawiasz miękkie sprężynki i średnią centralkę i juz kręci niższe obroty ... ciężko pomyśleć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 8:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Tak, ciężko pomyśleć, bo się nie znam na sprężynkach ;) Poza tym to nie wina puchnięcia tłoka. Zmieniłem cały korektor ze sprzęgłem i dzwonem na seryjny i chodzi. Raz tylko zgasł. Możliwe żeby gasł od tego, że podczas zakładania kapy pohaczyłem o dzwon wingcoolera, o te dziurki i potem to gdzieś też haczyło? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 11:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
napewno nie od tego, napęd nie ma nic do gaśnięcia silnika, silnik to silnik a napęd to napęd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Teraz jednak też gaśnie.. :twisted: ale już nie tak często jak wtedy. Może to moduł, gubi iskrę czy coś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 21:00 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Siemka mam podobny problem jaką kupiłeś świece japońską zmień fajke i przewód wn a jak nie to może wina modułu ja kumplowi daje w pon do sprawdzenia ja miałem tak że kupiłem nową swiece był spokój przez 20km i znowu to powróciło załatw sobie moduł na próbę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 21:19 
*

Rejestracja: 16 sty 2013, 11:21
Posty: 63
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mi się wydaje, że zatarłeś tłok, bo 7tys obrotów na świeżym cylindrze to jest katorga dla niego :)




_________________

Nie każdy musi być na szczycie. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2013, 12:28 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
qurecc, 7tys to katorga? nie wypowiadaj się najlepiej...
to nie są lata 90, że silnik dociera się 500km przy prędkości 50km/h, jest znacznie nowsza technologia, która powinna wytrzymac więcej niż produkowane w tamtych czasach jednoślady




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2013, 21:47 
*

Rejestracja: 16 sty 2013, 11:21
Posty: 63
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
W pierwsze momenty cylindra po szlifie są najważniejsze i to one decydują właśnie o trwałości silnika w przyszłości. Sprawdź dla pewności kompresję.




_________________

Nie każdy musi być na szczycie. ;)


Ostatnio zmieniony 06 maja 2013, 21:47 przez qurecc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Problem wyjaśniony- chu*owo zrobiony szlif, krzywo. Dzisiaj zawiozłem do poprawki, jutro do odbioru. Już miałem nadzieję, że po zrobieniu szlifu moje problemy ze skuterem się skończą, będę mógł spokojnie dotrzeć, a tu chu* bombki strzelił -.- No nic. Z drugiej strony cieszę się, że to nie żaden moduł, bo nowy z tego co się orientuję ~~120zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 19:40 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
a tłok ok. 130zl, więc nie wiem z czego się cieszyć




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy