Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sty 2015, 0:49 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Witam. Niestety przy zakładaniu cylindra zaciął sie pierścień i zrobił ryse na całej długości cylindra. Nie jest ona głęboka, lecz wyczuwalna pod palcem. Mam pytanie czy wpłynie ona znacząco na osiągi. Dodam ze cylinder jest nowy i pewnie minimalnie coś sie wytrze podczas docierania.
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sty 2015, 1:32 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
taka rysya jest normalna od suwu tlokaa on bedzie sie docieral wiec mozesz byc spokojny nie powiny osiagi sie pogorszyc

na przyszłość używaj oleju do mieszanki gdy zakładasz cylinder nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 1:35 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Olej był , tylko krawędź pierścienia perfidnie zacieła sie w tłoku i podczas przekrecenia wału to sie stało, zdjąłem cylinder i na pierścieniu były opiłki :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 4:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mateuszh5 pisze:
taka rysya jest normalna od suwu tlokaa on bedzie sie docieral wiec mozesz byc spokojny nie powiny osiagi sie pogorszyc

na przyszłość używaj oleju do mieszanki gdy zakładasz cylinder nowy

Tak od suwu tłoka taka rysa, czyli według Twojej teorii wychodziło by na to, że tłok ciągle rysuje cylek...
Osiągi mogą minimalnie spaść ze względu na niższą kompresję.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 14:45 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Okej to jezdzimy :)

-- 04 sty 2015, 15:08 --

co powiecie o większej dawce oleju do mieszanki żeby lepiej uszczelniała cylinder z tłokiem , przez co może zniweluje sie wpływ rysy na moc silnika?

Cylinder juz podskładany, czekam tylko teraz na paczkę z gaźnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 14:48 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wieksza dawka nie pomoże, będzie wtedy skuter gorzej chodzil bo nie będzie calej mieszanki przepalal.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 15:14 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Okej. Zresztą olać to , cylinder to china 70cc za 48zł gdyby był to jakiś markowiec za 400zł to bym był mega zły na siebie :)

Mam jeszcze pytanie, mianowicie mam tłoka Meteora 48,00 mm i w razie zatarcia bym chciał pod niego szlifowac cylinder tylko ze ten tłok jest dedykowany do malossi sport co za tym idzie ma delikatnie inne wymiary:
Obrazek
D - 48,00
C - 25
H - 3
L - 50,5
d - 10

A tłok od Chiny , polini, dr Evo itd.

Ma C-25,5
H-2,5

Tzn krawędź tłoka jest niżej przez co płuki, wydech, bost port idą automatycznie do góry o 0,5mm
Kolejnym pytaniem jest czy kompresja była by odpowiednia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 15:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jeździć normalnie a na przyszłość nauczyc sie starannie zakładać tego typu rzeczy.
Tyle w temacie.
a co do ostatniego pytania - tłok ma byc dedykowany do cylindra a nie jakies tanie kombinacje które przyniosą za chwile kolejne wydatki.
Wszystko, glowica, tłok, ma byc pod siebie, inaczej zmieniasz parametry i już może negatywnie wplywać na dzialanie




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 15:33 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
slawek5t pierwszy raz cos takiego mi sie zdarza a silników juz wiele poskładałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
No dobra, przeoczyłeś, na drugi raz bedziesz ostrożniejszy czyli są też plusy tego




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 15:54 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
slawek5t no wiadomo tyle dobrze że nauczyłem sie po taniosci :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 16:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jeszcze jedno mądre powiedzonko - g*wno dałeś, g*wno dostałeś :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 1:05 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
slawek5t niestety masz rację :)

Jeszcze jedno pytanie jakie powinno być ciśnienie sprężania na zdrowym cylindrze bo niektórzy mówią ze 12 inni ze 9 a kolejny powie ze 8,5 to dobrze.

Mam zamiar kupić manometr i wybadac sytuacje
http://allegro.pl/miernik-manometr-do-p ... 99934.html
W minarelli horizontal jest gwint m14 na świece, racja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 2:21 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
Komor |X| a wez zdejmij cylek po przebiegu chociażby 3k i zobacz w jakim jest stanie rysy sa pionowe od suwu tłoka ale nie sa wyczownalne pod palcem miałem 2 cylindry takie całe w takich kreskach i moc jest naprawde duza i kompresje trzyma bardzo dobre.sam mialem jedna chine i byslałem ze cylek trup jak zdjołem go obejrzec a tak naprawde rysy pionowe sa ale powierzchnia jak lustro nic nie wyczuwalne pod palcem a cylek jak smigał tak smiga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 4:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mateuszh5 pisze:
Komor |X| a wez zdejmij cylek po przebiegu chociażby 3k i zobacz w jakim jest stanie rysy sa pionowe od suwu tłoka ale nie sa wyczownalne pod palcem miałem 2 cylindry takie całe w takich kreskach i moc jest naprawde duza i kompresje trzyma bardzo dobre.sam mialem jedna chine i byslałem ze cylek trup jak zdjołem go obejrzec a tak naprawde rysy pionowe sa ale powierzchnia jak lustro nic nie wyczuwalne pod palcem a cylek jak smigał tak smiga

Ale on ma WYCZUWALNA pod palcem, a nie tak jak w Twoim wypadku NIE WYCZUWALNA. To jest różnica.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 14:40 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
ale to jest swiezo zalozone wiadomo ze china nie zrobi cie idealnie rownych czesci poprostu w tamtym punkcie pierscien juest grubszy i mocniej napiera i stad zapewnie te zarysowanie dotrze sie i wszytsko bedzie wporzasiu musi sie dopasowac a pozatym jak sie dotrze nie bedzie sladu po tym bo widac po fotce ze to znikome przytarcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy