Dzisiaj jest 03 maja 2024, 7:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Seed-tuning
Post: 23 kwie 2009, 15:57 
*

Rejestracja: 20 kwie 2008, 20:50
Posty: 20
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Witam mam spedfighta 2 AC 2007 r, yasuni r-- wydech, i chce wymienić cylinder na 70cc, albo 50 sport... Co mam jeszcze wymienić zeby wszyso gralo... a jak na razie nie chce kasy duzo wydawac, co MUSZE wymienic..




_________________

-Wario Malossi Multivar
-Wydech S6 pro replica
-dellorto-17,5mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 16:02 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jaki masz gaźnik? i przy wymianie cylka na większy pasowałoby wymienić łożyska, ale trzeba wtedy rozkręcać silnik. Jak sam to zrobisz , to koszt łożysk nie jest wielki, a warto wymienić.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 16:03 
*

Rejestracja: 20 kwie 2008, 20:50
Posty: 20
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Mam tylko sportowy tłumik wszystko seryjne.. Więc co mam kupić do tego cylindra?




_________________

-Wario Malossi Multivar
-Wydech S6 pro replica
-dellorto-17,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 16:16 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Lista może być długa, Jak zdecydujesz się na cylinder , to wiadomo , że jeszcze tłok i pierścienie, o łożyskach pisałem, gaźnik nie podałeś jaki masz, ale jak pozostawisz oryginał to na pewno dysze, na początek chyba wystarczy. Ale poczekaj na opinie specjalistów od tuningu. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 17:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
@up.. no i pewnie jeszcze wał jak zdecyduje sie na wario itd ;)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 18:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2009, 22:44
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
lol co ma wariator do wału??

Wiec tak, musisz wymienić łożyska, i zobaczyć czy wał nie ma luzów jeśli nie ma to mozesz go zostawić. Potem na początek dysza w gaźniku ( jam na sell 68 powinna być idealna) i przydał by sie wariator z zestawem do regulacji czyli rolki spreżynki i sprzężyna. na początek to wystarczy, ale nie oczekuj po tym wszystkim cudów ;]




_________________

Speedfight II LC ;]

Yasuni R carbon
Hebo NG
Pasek Polini Race
dysza 58, rolki 4.9g, centralka +15%
V-max 89-92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: p
Post: 23 kwie 2009, 19:03 
*

Rejestracja: 20 kwie 2008, 20:50
Posty: 20
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Mam do Was jeszcze jedno pytanko, jaki cylinder mam szukać, są jakieś klasy; evo o co w tym chodzi ?? ?? ??




_________________

-Wario Malossi Multivar
-Wydech S6 pro replica
-dellorto-17,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2009, 22:44
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
evo to jest najwyższa klasa, bardzo mocno wysilona, możliwe uzyskanie nawet 2pare koni ;] Ale do peugeotów nie ma takich cześci. wcześniej jest racing, czyli hebo maston i mhr replica, są dość drogie i aluminiowe, moc koło 14KM. Ty biersz sporta, czyli np polini sport malossi sport, itp. nie są one mocno wyzyłowane, dobra wytrzymałość, idealne do jazdy na codzień. są z zeliwa, wiec jak zatrezsz to robisz slifa, tłok nadwymiar i śmigasz dalej, a alu jesk praktycznie do wywalenia, slif i ponowne poktycie nicasilem jest nieopłacalne.




_________________

Speedfight II LC ;]

Yasuni R carbon
Hebo NG
Pasek Polini Race
dysza 58, rolki 4.9g, centralka +15%
V-max 89-92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
pyra666 pisze:
slif i ponowne poktycie nicasilem jest nieopłacalne.


To nie jest szlif ale jakoś inaczej to się nazywa w przypadku aluminium.

Ja bym Ci polecał np. Metrakit Hand Made i do tego najlepiej gaźnik 17,5 i jak koledzy wyżej wspomnieli najlepiej wymienić łożyska.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2009, 22:44
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Suchy pisze:
pyra666 pisze:
slif i ponowne poktycie nicasilem jest nieopłacalne.


To nie jest szlif ale jakoś inaczej to się nazywa w przypadku aluminium.

Ja bym Ci polecał np. Metrakit Hand Made i do tego najlepiej gaźnik 17,5 i jak koledzy wyżej wspomnieli najlepiej wymienić łożyska.



No jest jeszcze tulejowanie, ale też jest strasznie drogie ;]




_________________

Speedfight II LC ;]

Yasuni R carbon
Hebo NG
Pasek Polini Race
dysza 58, rolki 4.9g, centralka +15%
V-max 89-92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy