Dzisiaj jest 02 gru 2024, 16:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2011, 20:52 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
witam. Mam problem z moja senda, zmienilem jej ostatnio gaznik z 14mm (dysza 72) na 21mm i aktualnie zalozylem dysze 100... przerywa nawet dobrze idzie ale gasnie na 6 biegu i czasami na 5 tez... :| dawac wieksza dysze czy to cos innego.? co moze byc przyczyna przerywania i gasniecia? Na gazniku 14mm jezdzila OK :(

Setup:
cylek airsal sport 70
gaznik tec racing 21mm
wydech technigas

POMOCY!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:05 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
wyreguluj dobrze gaźnik!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:09 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
no ale czy to normalne zeby dawac do sporta gaznik 21mm i dysze ponad 100? :angry:




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Daj ssanie podczas tego gaśnięcia. Mi to wygląda jakby paliwa za mało dostawał




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:21 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
ze ssaniem mam taki problem ze linki nie ma ale moge powiedziec smialo ze swieca jest sucha... tyle ze koleg mowi ze do takiego setupu daja gazniki 17,5 i dysze 100 a ja mam 21mm...;/ cos mi tu nie gra...




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
No... Gdzie taki gaźnik duży matko...




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:31 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
Becks, moglbys nie nbijac sobie postow.? albo rozszerz swoja mysl... :mrgreen:




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Gaźnik za duży i tyle. Możesz popróbować z różnymi dyszami, ale pewnie i tak tego nie wyregulujesz. Poza tym skoro w AM6 pod ten cylek wymieniają gaźnik 16 na 19 maks, a Ty w Derbi zmieniłeś z 14 na 21 to sam sobie odpowiedz czy dobrze zrobiłeś. Tak jak wyżej, 17,5 by wystarczył. BTW jaką masz membranę założoną, seryjną ze zmniejszonym przelotem?


Ostatnio zmieniony 10 lis 2011, 0:02 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 13:24 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
Dr_Acula pisze:
jaką masz membranę założoną


seria

Dr_Acula pisze:
a Ty w Derbi zmieniłeś z 14 na 21 to sam sobie odpowiedz


no taki gaznik mialem nna stanie... a pozatym to go nie zalewa... a gaznik powinien dac sie wyregulowac a nie ze za duzy... ja latlem Apka SR na cylku stage6 racing modular i gazniku 19mm a kazdy mi mowil ze za maly... a szla jak burza :mrgreen:




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
21 do 70 airsala za duży? nie macie pojęcia, o regulacji! Najlepiej zawsze pakować większy gaźnik jak dla mnie. Zwiększa to moment obroty, i *(rezo). Porządna regulacja, dysza troche mniejsza. ja przy 50cc mam 21 z dysza 80 i airboxem




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 0:20 przez jaboleq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
jaboleq, krótko i na temat. Nie pie*&^ol!!!
Nie wiem co za 50ccm masz, więc tu Ci nic nie powiem, ale jak ty zmieniasz seryjną dyszę z gaźnika np. 21mm na mniejszą to już się pogrzebałeś w swoim stwierdzeniu. Skoro tak robisz to jużna wstępie onzacza, że nie masz zielonego pojęcia o sprawie. I tak 21mm do tego Airsala jest za duży!!




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 22:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
jaboleq, to pewnie pali jak smok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 22:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Becks, HAhaha skończ już. Da sie mała dysze i będzie git. jaboleq, ma w 99% racje z tym gaźnikiem daj mniejsza dysze i powinno sie poprawić. Ogólnie jak przerywa i nie chce sie wkrecac to dostaje za duzo wahy, jak robi buuuu i zwalnia to za malo. I to wszystko co potrzebujesz wiedziec co do regulacji na oko a raczej ucho. Mysle ze do serii filtra przy 21 dobra byla by dysza w przedziale 85-90.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Becks pisze:
jaboleq, krótko i na temat. Nie pie*&^ol!!!
Nie wiem co za 50ccm masz, więc tu Ci nic nie powiem, ale jak ty zmieniasz seryjną dyszę z gaźnika np. 21mm na mniejszą to już się pogrzebałeś w swoim stwierdzeniu. Skoro tak robisz to jużna wstępie onzacza, że nie masz zielonego pojęcia o sprawie. I tak 21mm do tego Airsala jest za duży!!


7kanałowów płuczących, jeden wydechowy, na nicasilu, kąt otwarcia 176*, płuków 115* (o ile coś Ci to mówi). A co mam zrobić? załozyć 17,5, bo pali pół litra mniej? Org u mnie w gaźniku była dysza 80 i taka została, gdyż 85 już jest ciut za dużo, i miał przymulenie od dołu. Do airsala ja bym nawet 24 założył, i napewno dało by się to wyregulować.

skolsik13 pisze:
jaboleq, to pewnie pali jak smok


Pali około 5 litrów, przy agresywnej jeździe. Spalanie wzrosło o pół litra, może ciut więcej w stosunku do 17,5 dell'orto z dyszą 102.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 10:11 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Ludzie co wy piszecie że gaźnik za duży do airsala 70ccm. Do tego cylindra poleca się gaźniki od 19 do 24. Ja do niego mam 19 i jest dobrze. Podstawowe pytanie jaki masz filtr powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 11:07 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
Cytuj:
jaki masz filtr powietrza?

filtr revo (podobny do airboxa)

nie ma bata zebym tego gaznika nie wyregulowal...

zaraz ide i sie za sende wezme :mrgreen:

aktualnie jest iglica max w gorze i dysza 95... swica sucha i przerywa :mrgreen: dam dzis dysze 110 i sie zobaczy :P




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 19:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Mi też kiedys derbi przerywalo. Regulowane było specjalnym bajerem do tego i wraz to samo. Sprawdziłem elektrykę i jeden przewód w kostce był cofniety o 2mm i jak go popchnąłem do przodu i nagle przestał przerywac. Ty tez sprawdz elektryke, czy mase ma itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 20:36 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
jutro to sprawdze ale dzis dalem gaznik 19mm dysza 80 i zaciagnalem ssanie ciegle to bylo dobrze tyle ze jak byla full maneta to sie dusil




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy