Dzisiaj jest 28 maja 2025, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: silnik am6
Post: 27 kwie 2011, 19:30 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
Siemanko mam takie pytanie. Co ile powinno się robić remonty a am6 ? bo mam troche w swoim przejechane mam 26tys km prawie zrobione i moto normalnie ciągnie itp tylko troche pali, I nie wiem czy miał robiony remoncik bo nie znam włoskiego :D Ale wiadomo każdy przy sprzedaży gada że remoncik był ;] I ile kosztuje taki remoncik ?


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 19:30 przez dawid9009, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 19:35 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 20:16
Posty: 70
Lokalizacja: Chmiel Lublin
Pojazd:
Zależy czy chcesz robić sam czy do warsztatu jak sam no to kupujesz uszczelki 50 zł łożyska z simeringami koło 100 szlif wymiana tłoka około 250 tarcze sprzęgła koło 100 nowy wał 350 lub regeneracja koło 170 a jak w warsztacie to dolicz do tego koło 300-400 zł zalezy jeszcze co do wymiany ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:12 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
Nie to sam chce robić bo to nie jest nic trudnego :D Tylko co ile sie robi ?? I jak dobrze lata to sie brać za to ? czy czekać aż padnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:21 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 20:16
Posty: 70
Lokalizacja: Chmiel Lublin
Pojazd:
zmierz kompresje jak będziesz miał 7-9 atmosfer to nie wymaga szlifu łożyska na wale sprawdza sie odkrecajac lewy dekiel osłone magneta i poruszając magnetem można wyczuć czy są luzy na łożyskach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Jak jeździ dobrze to nic nie ruszaj. Jak juz będziesz czuł spadek mocy to dopiero kombinuj. : ]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:31 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Dokładnie tak jak mówi Drifter16, nie ma sensu naprawiać czegoś co jest dobre;D Przestanie Ci jeździć coś się będzie psuło wtedy to zacznij naprawiać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 16:42 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
No to chyba tak zrobie bo jak na dtke prawie 100km/h mi jedzie, tylko zaczyna powoli mi ciągnąć sprzęgiełko a jak ciągnie to co wymienić ? tarcze sprzęgła ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 16:52 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Tak, ale spróbuj najpierw wyregulować linkę od sprzęgła, bo ona z biegiem czasu się wyrabia i trzeba podregulować w niektórych przypadkach.


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 16:53 przez Zivtam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 18:15 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
no tak regulowałem i znowu zaczyna ciągnąć ale spróbuje jeszcze raz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
dawid9009 pisze:
no tak regulowałem i znowu zaczyna ciągnąć ale spróbuje jeszcze raz


Jak nic nie da to masz jeszcze regulacje sprzęgła po prawą kapą silnika. Musisz olej spuscic,płyn chłodniczy.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 20:50 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Jak nic nie da to masz jeszcze regulacje sprzęgła po prawą kapą silnika. Musisz olej spuscic,płyn chłodniczy.



No ok sprawdze jak to znajde :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 20:59 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Odkręcasz dekiel i na samym środku jest śruba luzujesz nakrętkę dokręcasz śrubę dokręcasz nakrętkę. Przy klamce od sprzęgła najlepiej wkręć sobie śrubę żebyś potem ewentualnie mógł podregulować przy klamce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 21:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Kostek454 pisze:
Przy klamce od sprzęgła najlepiej wkręć sobie śrubę żebyś potem ewentualnie mógł podregulować przy klamce.


Niech całkiem nie wkręca teg przy klamce ,bo jak za mocno dokręci tam pod kapą to sobie popusci przy klamce. I obędzie sie bez zbednego kolejnego rozbierania kapy i spuszczania płynu i oleju. : )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 14:17 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
Dzięki chłopaki będe próbował :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy