Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 paź 2015, 17:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
lakiluk, Nic nie rozbieraj. Jak wyjeździsz tą mieszankę to zalej już mu po prostu nowej z półsyntetykiem.




_________________

www.shop.mieloch.pl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 paź 2015, 18:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja już jeżdżę z mobilem i wszystko jest ok :D




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2015, 21:56 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
Ok to zostało mi jeszcze z 1,5litra benzyny z mineralny i zakupie jakiś półsyntetyk a jakiś by ktoś polecił??? Odrazu też mam jeszcze jedno pytanie bo przeszukałem 50 stron na Goo..... I mojego przypadku jakoś znalesc nie mogę a więc jak miałem dellerto 17,5 było ok przez rok tak śmigalem no i po zmianie cylindra pomyślałem że kupię 21 stage6 pwk no i tak zrobiłem mam dysze 84 głową 34 wolnych obrotow i z gaznikiem jest ok wszystko ale jest problem z kranikiem co odpala skuter kapie mi benzyna kranik jest dobrze podłączony i dodam że to już 2 kranik w przeciągu miesiąca jak zgadza skuter to kąpać przestaje także membrana jest dobra na 100% mam zaciski na wężyku niewiem oco chodzi może podcisnienie??? Chodź jak odłącze od kronika to skuter zaczyna jakby przypisać




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 18:31 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Moim zdaniem przejście z Mineralnego na Półsyntetyk to głupota. Trzeba było po remoncie docierać na syntetyku albo półsyntetyku... a nie po dotarciu zmieniać na rzadszy olej. Z tą kapiącą benzyną to może być rzeczywiście jakiś feler z tymi kranikami jak gaźnik w porządku, tylko po co ci 21mm na cylek 50ccm. Jest jakaś kolosalna różnica z przejścia 17.5mm na 21mm na cylku 50ccm? Wiadomo lepsze chłodzenie, ale chodzi mi o same wrażenia z jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:12 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
Docieranie był cyl na mineralnym bo najlepiej na nim docierać każdy nowy silnik wiedział byś gdybyś troszkę poczytał a co do gaznika to zdecydowanie poprawiło się chodź chciałem 19 ale ze trafiłem okazję i za cenę 19 kupiłem 21 stage6 pwk prawie że nowke to co??? Myślę a nawet jestem pewien że 99,9% lidzi tak by zrobiło i nie żałuję a co do kronika to żeby trafić na dwa pod rząd trafić na felerne??? Dodam że z dwóch różnych sklepów




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
lakiluk bez urazy ale jak doczytałem że masz cylinder 50cc i gaźnik 21 PWK to ..... ech .... brak słów . :D :D Zasób wiedzy w temacie tuningu trochę przymały :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:24 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Ponoć tak jak piszesz, że na mineralnym się dociera. Ale i na syntetyku też można. Nie jestem pewny co do takiego przejścia, ale to co prawda nie silnik samochodowy. To niezła okazja z tym gaźnikiem, nie będziesz szukał jak w przyszłości wymienisz na 70ccm. Mi gaźnik przelewało jak się zacinał pływak, albo zaworek. Ssanie nie domknięte też zamula i wali w filtr. A może potrzebujesz jakiś inny kranik niż ten seryjny, może wytwarza inne podciśnienie, przez co nie wytrzymuje i przelewa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:30 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
A ty nadal na mikuni 12 śmigasz??? Hehehe wiem tatuś niechce pewnie dać a samemu ciężko zarobić ja mam tą wygodę że nikt nie dał mi nawet złotówki do skutera

-- 29 paź 2015, 20:30 --

Wariatpsm może być ze te zwykle kranikiem tego nie wytrzymują bo po zdjęciu wężyku z kronika z podcisnienia to ciągnie bardxo mocno niemam pojęcia już oco chodzi szukałem na google czegoś podobnego tematu i nic nie znalazłem




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:31 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Myślę że to jest dobry opis tego gaźnika i co on potrafi ale na pewno nie przy cylku 50cc http://www.scooterkingz.pl/gaznik-motof ... ong-pwk-21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:34 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Czyli tak, jak zdejmiesz wężyki i leci paliwo, to oznacza że poszła membrana w kraniku. To obstawiałbym na wytwarzanie za dużego podciśnienia. A kraniki kupujesz oryginalne czy jakieś zamienniki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
WariatPSM pisze:
To obstawiałbym na wytwarzanie za dużego podciśnienia.
No nie do końca to tak jest jak piszesz .Podciśnienie wytworzone w skrzyni korbowej w dużej mierze zależy od setupu jaki mamy w swoim rumaku.Im mocniejszy, wiekszy cylinder i obroty to to podciśnienie wzrasta.To ciśnienie waha się od 0,5-1bar.1bar to powinien osiągnąc przy wysilonym racingu lub high -endzie. Seria,Sport,Mide- race to około 0,5 z tendencją wzrastającą wraz z setupem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:55 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
Unas są nawet 3 sklepy i tam kupiłem nawet powiem Ci ze niemam pojęcia czy to zamiennik czy co a co z tym podciśnieniem można teraz by zrobić???? Bo może faktycznie jedt za duże




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:58 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Cytuj:
No nie do końca to tak jest jak piszesz .Podciśnienie wytworzone w skrzyni korbowej w dużej mierze zależy od setupu jaki mamy w swoim rumaku.Im mocniejszy, wiekszy cylinder i obroty to to podciśnienie wzrasta.To ciśnienie waha się od 0,5-1bar.1bar to powinien osiągnąc przy wysilonym racingu lub high -endzie. Seria,Sport,Mide- race to około 0,5 z tendencją wzrastającą wraz z setupem.


Czyli chcesz powiedzieć, że na tej konfiguracji nie za bardzo zmieniło się podciśnienie i jest podobne jak na częściach seryjnych? Tylko już poleciał drugi kranik na tym ustawieniu i tylko to mi do głowy przychodzi. Albo słaba jakość kraników.

Edit:

Cytuj:
Unas są nawet 3 sklepy i tam kupiłem nawet powiem Ci ze niemam pojęcia czy to zamiennik czy co a co z tym podciśnieniem można teraz by zrobić???? Bo może faktycznie jedt za duże


Cena powie czy to oryginał czy zamiennik. Nawet jeśli to jest z tym podciśnieniem trafiona diagnostyka, to ja bym zapodał mu mniejszą dyszę główną, ale to też się troszkę mija z celem, bo siłą rzeczy jak mu odetniesz trochę paliwa to i tak będzie zasysał chyba tak samo.


Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 20:03 przez WariatPSM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 20:01 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
WariatPSM pisze:
Czyli tak, jak zdejmiesz wężyki i leci paliwo, to oznacza że poszła membrana w kraniku. To obstawiałbym na wytwarzanie za dużego podciśnienia. A kraniki kupujesz oryginalne czy jakieś zamienniki?

Jak skuter jest wylaczony to nie kupnie z niego nawet kropla dopiero jak uruchomić skuter to po chwili co jakiś czas kupnie kropla membrana jest dobra na 100%po zdjęciu wężyku idące z kronika do gaznika przy zasłony silniku nic nie kapie nie leci

-- 29 paź 2015, 21:01 --

Już prędzej pisałem że przez rok około jeździłem na dellorto 17,5 i było ok nic nie cieklo itp... Zmieniłem gaznik na 21 króciec prosty i zawor i zaczęło się właśnie lekkie kampanie z kranika




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 20:07 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Kapie z kranika, bo tam jest taka uszczelka mała/oring gumowy. Weź zapodaj fotkę jaki masz kranik. Owiń lekko teflonem (1-3 razy) i zakręć kranik do baku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 20:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
WariatPSM pisze:
Czyli chcesz powiedzieć, że na tej konfiguracji nie za bardzo zmieniło się podciśnienie i jest podobne jak na częściach seryjnych?
Tak i moim zdanie to kranik jest dobry,.Kolega piszący temat nie za bardzo chyba umie określic kiedy mu to paliwo leci.PWK przy gaźnikach z takim symbolem znaczy power jet czyli dodatkowa dawka paliwa przy manecie na full ,jest tam dodatkowa dysza i cały gaźnik jest tak wyświechtany polerka wewnątrz aby mieszanka jak najszybciej i w odpowiedniej ilosci dotarła do cylindra.Przypuszczam ze kolega ma zbyt dużą dawkę tego paliwa i po prostu mu ją cofa bo gaźnik na pewno jest zbyt duzy do takiego cylinderka.Jako przykład mogę podac ze do takiego gaźnika stosuje się już filtr np. Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
A wszystkie wężyki dobrze przylegają do kranika? Miałem tak ,że pod ciśnieniem jak sie odpaliła skutra leciało ciurkiem z końca wężyka co jest nałożony na kranik :lol: Ja śmigam na 70cc na gaźniku 16mm. I na dotarciu cylindra najlepiej lać mineralny? a po dotarciu na semisynthetic można zmienić?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 20:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
A wszystkie wężyki dobrze przylegają do kranika?
I tu mozesz miec trochę racji ,zbyt duża średnica otworu w wężyku wewnątrz i są problemy żeby to nawet opaskami uszczelnic. A wracając do tematu to jeśli nie masz prześmigane na tym mineralnym 100000000000000000km :D tylko tam z 1000 lub 2000 to śmiało możesz zmienic na ten półsyntetyk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 21:32 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
n0ooRt pisze:
Grubek pisze:
A wszystkie wężyki dobrze przylegają do kranika?
I tu mozesz miec trochę racji ,zbyt duża średnica otworu w wężyku wewnątrz i są problemy żeby to nawet opaskami uszczelnic. A wracając do tematu to jeśli nie masz prześmigane na tym mineralnym 100000000000000000km :D tylko tam z 1000 lub 2000 to śmiało możesz zmienic na ten półsyntetyk.

Mam zaledwie 500 może 600 nie więcej Cylek to stage6 aluminium

-- 29 paź 2015, 22:18 --

n0ooRt pisze:
WariatPSM pisze:
Czyli chcesz powiedzieć, że na tej konfiguracji nie za bardzo zmieniło się podciśnienie i jest podobne jak na częściach seryjnych?
Tak i moim zdanie to kranik jest dobry,.Kolega piszący temat nie za bardzo chyba umie określic kiedy mu to paliwo leci.PWK przy gaźnikach z takim symbolem znaczy power jet czyli dodatkowa dawka paliwa przy manecie na full ,jest tam dodatkowa dysza i cały gaźnik jest tak wyświechtany polerka wewnątrz aby mieszanka jak najszybciej i w odpowiedniej ilosci dotarła do cylindra.Przypuszczam ze kolega ma zbyt dużą dawkę tego paliwa i po prostu mu ją cofa bo gaźnik na pewno jest zbyt duzy do takiego cylinderka.Jako przykład mogę podac ze do takiego gaźnika stosuje się już filtr np. Malossi E13

To jak działa gaznik Pwk hmmmmm to akurat wiem ale dobrze ze wsxystkim wytłumaczył bo ktoś mógł nie wiedzieć wiem skąd mi kapie i napewno ie jest to gaznik filtr nawet nie z ( manetki) kapie z kranika

-- 29 paź 2015, 22:21 --

https://www.google.pl/search?q=kranik+p ... rv5S0Wg%3D taki mam kranik

-- 29 paź 2015, 22:27 --

-Cylinder stage6 alu 50cc przejechane 400 km i rośnie
-Wal rms
-Łożyska skf z luzem c4
- Uszczelniacze corteco
-Wydech stage6 pro replica
-Gaznik stage6 R/T MK2 21 dysza 84,86,90,110
-Króciec stage6 R/t
-Zawór rms
-Wariator stage6 sport pro
- Sprzęgło stage6 mk2
- sprezynki biale,pomarancz
centralna stage6 medium
- Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell d.112mm
- Filtr powietrza MALOSSI e-15
- Nakładka osłony wentylatora Revo
- Gasbox stage6
To mój set jak narazie to między innymi do kolegi który pisał jaki filtr trzeba mieć w gazniku pwk

-- 29 paź 2015, 22:32 --

WariatPSM pisze:
Cytuj:
No nie do końca to tak jest jak piszesz .Podciśnienie wytworzone w skrzyni korbowej w dużej mierze zależy od setupu jaki mamy w swoim rumaku.Im mocniejszy, wiekszy cylinder i obroty to to podciśnienie wzrasta.To ciśnienie waha się od 0,5-1bar.1bar to powinien osiągnąc przy wysilonym racingu lub high -endzie. Seria,Sport,Mide- race to około 0,5 z tendencją wzrastającą wraz z setupem.


Czyli chcesz powiedzieć, że na tej konfiguracji nie za bardzo zmieniło się podciśnienie i jest podobne jak na częściach seryjnych? Tylko już poleciał drugi kranik na tym ustawieniu i tylko to mi do głowy przychodzi. Albo słaba jakość kraników.

Edit:

Cytuj:
Unas są nawet 3 sklepy i tam kupiłem nawet powiem Ci ze niemam pojęcia czy to zamiennik czy co a co z tym podciśnieniem można teraz by zrobić???? Bo może faktycznie jedt za duże


Cena powie czy to oryginał czy zamiennik. Nawet jeśli to jest z tym podciśnieniem trafiona diagnostyka, to ja bym zapodał mu mniejszą dyszę główną, ale to też się troszkę mija z celem, bo siłą rzeczy jak mu odetniesz trochę paliwa to i tak będzie zasysał chyba tak samo.

Mam teraz 84 główna i 34 wolnych obrotow i nic się nie zmieniło wyregulowaniem gaznik zresztą po świecy widzę że wszystko jest ok




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 21:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
lakiluk gdybyś wiedział coś na temat tego gaźnika to byś go nie montował do cylindra 50cc i nie podczepiałbyś się pod czyjś temat.,a widzę ze lubisz się wcinac w nie swoim temacie .
n0ooRt pisze:
A wracając do tematu to jeśli nie masz prześmigane na tym mineralnym 100000000000000000km :D tylko tam z 1000 lub 2000 to śmiało możesz zmienic na ten półsyntetyk.
I to było do autora tematu .
lakiluk pisze:
Mam zaledwie 500 może 600 nie więcej Cylek to stage6 aluminium
.Ogólnie zawracanie gitary jeśli wężyk paliwowy i jego uszczelnienie jest problemem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy